روز شنبه 20 خرداد ماه تعداد زیادی مشکل از سوی شهروندان مطرح شد. از جمله این مشکلات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


فردی بی‌نام درباره مشکل عدم وجود بیمه برای کارگران ساختمانی نوشت:سلام من الان 8 سال است که کارگر ساختمان هستم و بیمه هم نیستم گفتند باید مدرک فنی و حرفه‌ای کارگری بگیری که بعد از کلی رفت و آمد بالا خره آن را دریافت کردم.اما هنوز بیمه نشدم باورکنید الان فکر و خیالم ‌این است که بیمه شدگان را اعلام کنند و من متو جه نشوم خواهش می‌‌کنم از مسولین بپرسید شما که گفتید باید مدرک فنی و حرفه‌ای داشته باشید چرا حالاسهمیه به کارگر بدبخت نمی‌‌دهید. اگر سرساختمان اتفاقی برایم بیفتد خرج زن و بچه ام را چه کسی می‌‌خواهد بدهد؟.خواهشم می‌کنم از مسئولین بیمه گارگری بپرسید چرا وقتی سهمیه کارگری نیست باید کارت گارگری و فنی حر فه‌ای داشته باشیم .خواهش می‌‌کنم‌ این مسئله را پیگری کنید.

حسین میری نوشت:نمیدونم والله آیا شما واقعا میتونید کمک کنید یا خیر. ما توی سال 1384 مجوز احداث مرغداری گرفتیم اون هم جزو بنگاههای زود بازده... که ما این مرغداری رو از جیب خودمون ساختیم البته 2 تا سالنش رو از 5 تا سالن... و شروع به تولید کردیم یعنی با کمترین امکانات و بدون حتی دریافت مبلغی 2 تا سالن رو به تولید رسوندیم و نزدیک به سه سال یا 4 سال هستش که داریم تولید میکنیم ... ولی متاسفانه از سال 89 - 90 دانشگاه آزاد اومد و در مجاورت ما و بدون رعایت کردن حد فاصل اونجا زمین خریداری کرد و حتی هنوز هم شروع به ساخت نکرده و متاسفانه از اون روز به بعد نه پروانه ما رو تمدید کردند و نه وامی دادند... و به هر مرجعی که مراجعه کردیم هیچ پاسخی ندادن و گفتن برین دیوان عدالت شکایت کنید که این کار رو هم انجام داد.
فرد بدون نام دیگری نوشت:سلام
من دانشجوی دانشگاه ازاد پردیس هستم.
این دانشگاه در 20 کیلومتری شرق تهران واقع شده.
اطراف دانشگاه ما فاقد اسفالت می‌باشد.روزهای گرم سال با کفش و شلوار خاکی و فصل بارندگی سال با کفش و شلوار گلی به خونه برمی‌گردیم.
بگذریم از‌اینکه‌این دانشگاه کتابخانه هم ندارد!
مشکل بعدی من هم در‌این زمینه هست.
صبح ها واقعا با کمبود می‌نی بوس های شهر پردیس مواجه هستیم.طوری که بارها برای من رخ داده که 45 دقیقه سر پا باشم.
قاعدتا همه توان مالی ندارند که از تاکسی استفاده کنن.
می‌دونم مشکلاتی که گفتم خیلی جدی نیستن اما احساس کردم که در رسانتون بگم و شما هم منتشر کنید.
ممنون
محمد ذوالفقارلو از اهالی فراشبند استان فارس نوشت:فراشبند یکی از شهرهای استان فارس است که در 180 کیلو متری شیراز واقع شده‌است.‌این شهرستان دارای منابع گاز طبیعی است. دراین شهرستان بقایای 10 آتشکدهٔ زرتشتی وجود دارد. اقتصاد‌این شهرستان بر زراعت، باغداری و قالی‌بافی است. باغات‌این شهرستان نخلستان است.

مردم -فراشبند در حال حاضر با مشکل کمبود شدید آب خوردن مواجه هستند . سنگینی آب شهر فراشبند به مرز 4000 رسیده است . واقعا شور است . لطفا رسیدگی کنید . کمبود آب باعث شده افراد بیشتری برای زندگی بهتر فراشبند را ترک کنند .‌این موضوع نگران کننده است .

سیاوش درباره مشکلات شهر جدید هشتگرد نوشت:اقا من از نیابت 25 هزار تا عضو می‌گم
سال 86 زمی‌ن های تعاونی اداره برق هشتگرد رو خریدیم به هزار امید و ارزو
الان معلوم شده هر قطعه زمین رو به 4 نفر فروختن.همه هم سند منگوله دار دارن. هیئت مدیره رو دوساله گرفتن.اما هنوز هیچی که به هیچی.به خدا بچه مو می‌‌خوام زن بدم، پول نداریم
شما رو به خدا پیگیری کنید چه باید کرد.پولای ما کجاست؟ از آقای اژه‌ای تو نشست خبریش بپرسید
 

فرد بدون نام دیگری نوشت: به نام خدابا سلام سایت رسمی هواشناسی کشور(www.weather.ir و www.irimo.ir ) که متعلق به کلیه مردم ایراناست از 15 اردیبهشت تا به امروز 16 خرداد 1391 به مدت یک ماه قطع است و محقیقین و دانشجویان عملا به آمار و اطلاعات هواشناسی کشور دسترسی ندارند و ناگزیر به مراجعه به سایت کشورهای بیگانه می شویم که تبعات بسیار منفی دارد ازجمله آن می توان به تبلیغات این سایت‌ه ابرای محصولا خود اشاره کردو این در حالی است که مسئول روابط عمومی سازمان هواشناسی کشور ضمن رد کردن "هک شدن سایت هواشناسی کشور" اعلام داشته است عدم دسترسی مردم به این سایت جهت ارتقا آن می باشد سوال در اینجاست در کجای دنیا و کشور برای ارتقا یک سایت رسمی یک سازمان ، یک ماه سایت را می خوابانند

یکی از کاربران که خود را کارگر معرفی کرده نیز نوشت: آیا کارگر اصلا جزو آدم است ؟من بدبخت یه دفترجه ندارم الان دو سال منتظر سهمیه هستم برای بیمه یه دفترچه بگیریم بریم دکتر
باور کنید سهمیه گارگر بدبخت دارم می‌خورن ! الان ما فقط باید پول اتحادیه گارگری بدیم مگرنه هیچی تا امروز برامون نداشته .چرا بیمه نمی‌‌کنید گارگرها رو ؟

کاربر دیگری که خود را نقاش معرفی کرده نیز نوشت: کی اداره بیمه و دولت سهمیه بیمه کارگری رو اعلام می‌‌کند ؟ پیر شدیم ! قبل از پیر بشیم یا موقع نتونیم کار کنیم ؟

علی هم نوشت:من نزدیک به چهارماه است که برای تمدید گواهینامه رانندگی پایه دو اقدام نموده ام اما با گذشت چهارماه از انجام تمدید هنوز گواهانامه به دست من نرسیده است.ضمنا دفاتر اعلام می‌دارند که کارتهای پایان خدمت و معافیت هم باید تمدید شوند.چاره چیست؟
یاس نوشت: سلام من طبق آئین نامه نظام وظیفه معاف باید می‌شدم.
وقتی کمیسیون رفتم یه آقا از من پرسید چته؟
من هم گفتم فلان مشکل رو دارم.این در حالی بود که اون آقا تاحالا اسم بیماری من رو نشنیده بود.
در آخر هم معاف نشدم.
احساس کردم حقم در کشورم ضایع شده....
کسی هست بتونه حق من رو بهم برگردونه؟
محمود هم یک پیشنهاد برای سازمان ها داشت :سلام.اگرچه‌ایده ی شما در انعکاس مشکلات در شرایطی که گوشی برای شنیدن نیست ولی بهتره برای رسیدگی بهتر هر نهاد یا سازمانی‌این بخش رو برای مخاطبان خودش راه اندازی کنه تا سرعت رسیدگی بیشتر و هدفمند باشه....که البته نمی‌کنند چون باید رسیدگی کنند....ولی کارتون خیلی عالیه...

فرد بدون نام دیگری از گرگان نوشت: با سلام من ساکن محله کوی افسران در گرگان هستم از تقریبا 6 ماه پیش کوچه های محله ما را به خاطر احداث فاضلاب شهری کندند و از آن به بعد هر چند وقت میان و می‌کنن و پر می‌کنند و تکرار مکررات
جالب‌اینکه بعد از صرف‌این همه هزینه و وقت نمی‌دانم چرا فاضلاب رو بیخیال شدن
فقط آسفالت سالم ما را تبدیل به پیست خاکی برای موتور پرشی کردن
یکی از اهالی روستاهای مجاور نیروگاه اتمی‌‌ بوشهر نوشت:با عرض سلام و خدا قوت حضور دست اندرکاران سایت معتبر و شاخص خبرآنلاین.
چندین سال است که ما(اهالی روستاهای هلیله و بندرگاه) در خصوص تعیین تکلیف به منظور جابجایی و مهاجرت از محدوده 5 کیلومتری نیروگاه اتمی‌‌بوشهر به منطقه‌ای‌ایمن در بلاتکلیفی به سر می‌‌بریم. هر از گاهی از جانب استانداری بوشهر جلساتی با بزرگان محل برگزار گشته و قول هایی داده می‌‌شود. اما به کررات زمان راه اندازی نیروگاه به تعویق افتاده و .... .
خواهشمندیم از طریق مراجع ذیربط پیگیری فرمایند.
با سپاس و امتنان فراوان
فروغ هم با شکایت از ساخت و سازهای غیرقانونی نوشت:سلام درطبقه هم کف اپارتمان4طبقه‌ای زندگی می‌کنم همسایگان طبقات ا و2 بالای من 6 مترازمشاعات راکه نور گیر من تبدیل به مسکونی کرده وعلاوه برکم نورکردن خانه ام سرو صدای ازار دهنده‌ای هم باعث اذیتم می‌شود درسال88شکایت کردم خرداد89ماده100 حق را به من داد اما شهرداری منطقه 2 ناحیه تعلل کرد در مرداد 90 به سامانه 1888 باکد7023727 شکایت کردم هروقت تماس می‌گیرم می‌گویند صبر کنید می‌روم شهرداری ناحیه 6خیابان زنجان می‌گویندحق باشماست .چقدر صبرکنم؟
یک کارمند هم با گلایه از وضعیت مستاجری نوشت: سلام . آقا یک فکری برای مستاجرها بکنید .
قیمت اجاره خانه در تهران وحشتناک شده ...
آخه من کارمند از کجا بیارم اجاره های میلیونی بدم ... ؟
باید روی حقوقم یک چیزی هم بزارم و بدم ...
شما را به مقدسات قسم می‌دم پیگیری کنید ...
رضا نوشت:مشکل: گفتند 1 ماهه کارت معافیت را با کارت معافیت جدید تعویض می‌کنند. در عمل: 3 ماه و 12 روز است که هنوز کارت معافیت صادر نشده و می‌‌گویند در مراحل اداری ست. برای خیلی از امورات اداری و مالی نیازمند کارت معافیت هستیم. لطفا از نظام وظیفه پیگیری کنید چرا طرح تعویض کارت معافیت بیش از 3 ماه زمان می‌گیره؟
فرد بدون نامی نوشت:لطفا راجع به فرهنگ رانندگی در شهر های بزرگ بخصوص در شهر تبریز و وظایف راهنمایی رانندگی و صدا و سیما در‌این مورد اطلاع رسانی کنید شاید باید گام اول رو شما بردارید چون‌این طرز رانندگی مایه ننگ فرهنگ ما‌ایرانی هاست و نیاز به یک برنامه بزرگ ملی داره. ممنون
شهاب هم نوشت:باسلام واحترام .بنده شاغل در شرکت توزیع با 15 سال سابقه کارمی‌باشم .سال 76باکاردانی برق وبعنوان تکنسین وارد عرصه کار شدم .سال 86مهندسی برق گرفتم ومدرکم اعمال نشد .سال 90 کارشناسی ارشد صنایع گرفتم وهنوزم با مدرک ارشد بعنوان تکنسین مشغول کارم .شما جای من این مشکل کمیه؟
رحمانی ،بازنشته عزیزی هم نوشت:-- بیمه تکمی‌لی بازنشتگان --- " یعنی هیچی "

نمی‌‌دونم "بیمه دی" چطور موفق شد قرارداد بیمه تکمی‌لی با بازنشته ها رو بگیره ولی خدماتش واقعا محدوده
می‌گن "
- شما توی سال حداکثر 3می‌لیون تومان می‌‌تونید از بیمه تکمی‌لی تون استفاده کنید ( برید بیمه تکمی‌لی البرز یا... رو ببیند ، متوجه می‌‌شوید چه کلاهی سر بازنشته ها رفته )
- اگه از فاکتور هزینه درمانی تون بالای چندماه ( فکر کنم 3ماه ) گذشته باشه دیگه چیزی بهتون تعلق نمی‌‌گیره ( بالاخره بیمه تکمی‌لی حق ما هست یا نه ، اگه حق ماست با گذر زمان حق از بین نمی‌ره .
- بیمه دی راحت داره هزینه ماهیانه رو از حقوق بازنشته ها کم می‌‌کنه اما خدماتش قابل مقایسه با دیگر بیمه های تکمی‌لی نیست .
حسام نوشت:با سلام.اتفاق جالبی امروز افتاد که باعث شد واقعا برای وضعیت‌ایران عزیز تاسف بخورم.امروز برای گرفتن برگه خلافی ماشینم به پلیس 10 مراجعه کردم و در کمال تعجب دیدم که 2 فقره جریمه در برگه خلافی هست که من از آن بی خبرم. جالبترینش اونجاست که یک فقره جریمه آنهم از نوع تسلیمی ‌‌تو برگه اومده که دقیقا تو روز تولد من بوده و منم مثل خیلیای دیگه روز تولدمو دقیقا یادمه که اصلا از ماشین استفاده نکردم. جالبتر‌اینه که وقتی رفتم پلیس راهنمایی و رانندگی کل، اسم راننده رو هم بهم دادند که من اصلا نمی‌شناختمش. انگاری یه دزد با معرفتی با ماشینم رفته یه خلافی کرده و بعدشم عذاب وجدان گرفته گذاشته سرجاش!!!!
"یه مادر" هم نوشت:
سلام خبر‌آنلاین
نمی‌‌دونم نظر منو درج می‌‌کنی یا نه؟ حتی نمی‌‌دونم از کجا شروع کنم. من کارمندم و یه کم هم شغلم به شغل شما نزدیکه مادر دو تا بچه که یکی‌شون توی استعدادهای درخشان درس می‌‌خونه و با‌اینکه چند روز دیگه امتحانها تموم می‌‌شه من هنوز نتونستم بخشی از شهریه‌اش رو که 800 هزار تومان است پرداخت کنم. فکر و خیال داره دیونم می‌‌کنه نمی‌‌دونم کرایه خونه 500 هزار تومنی بدم؟ قسط های عقب‌افتاده رو بدم؟ خرج و مخارج خونه را؟ یا ... کسی هست که صدای منو بشنوه و بگه چکار کنم؟
سعید هم نوشت:من لیسانس و فوق لیسانسم از معتبرترین دانشگاه دولتی هستش ولی هرجا می‌رم کاری به سوابق علمی‌م ندارن واولین سوال‌اینه که معرف دارید یانه..تازه وقتی می‌فهمند سواد داری بیشتر می‌‌ترسن چون فک می‌‌کنند جاشونو قراره یه روز بگیرید...همی‌ن رشته‌ای که خودم خوندم دیدم آدمایی که در حد فوق دیپلم و لیسانس تحصیلات داشتن ولی چون معرف داشتن مشغول به کار هستند.اسم رشته م رو نمی‌گم چون نمی‌‌خوام محدود بشید به یه رشته ی خاص..این مشکل خیلی از رشته ها و فارغ التحصیل هاست..من می‌‌تونستم برم دلال بشم به جای‌اینکه درس بخونم...حق منی که بیشتر عمرم رو به مطالعه و مقاله نوشتن و ترجمه ی کتاب گذشته‌این نیست...ای کاش بعد از لیسانس عزمم رو جزم کرده بودم برای پذیرش از یه داشنگاه خارجی و مهاجرت

کاربری با عنوان amirashtiani@live.com هم نوشت:اخیراً به سبب سیاستهای غلط اقتصادی تمام سرمایه ها به سوی ساخت و ساز مسکن رفته در‌این راستا بیشترین تلاش بساز بفروشها در تهران به سبب سود بالاتر می‌باشد و شهر که باید محل آسایش مردم باشد به کارگاهی تبدیل شده که مردم ساکن آن هیچگونه امنیتی ندارند. متاسفانه شهرداری نیز هیچگونه نظارتی بر انها ندارد . به عنوان نمونه در کنار منزل بنده ساختمانی که 20 سال بیشتر از عمرش نمی‌گذشت و بسیار خوب ساخته شده بود به نیش کلنگ بساز بفروشها افتاد که پس از نابود کردن بتون و سیمانی که با منابع‌این کشور ساخته شده بود و سرمایۀ نسلهای‌اینده بود ساختمانی جدید ساخته شود. از همان روز اول به خسارت زدن به ساختمانهای جانبی شروع شد و جای خالی مهندس ناظر ، تماس ما با شهرداری و البته آنچه به جایی نرسد فریاد است.
محمد هادی ،دانشجوی پیام نور نوشت:سلام!
من دانشجوی پیام نور هستم و فکر کنم دیگه همه بدونن چه مشکلاتی داریم! ما دانشجوهای پیام نور با هزار بدبختی درسامون و بدون استاد یا با استاد هایی که اکثرا سطح بالایی ندارن می‌خونیم و پاس می‌کنیم!زور می‌زنیم که معدلمون به 14 15 برسه(اگه برسه)! حالا که من نوعی می‌خوام ارشد امتحان بدم شرط معدل گذاشتن،اخه خداییش‌این عدالته که معدل منی که با‌این همه مشکل درسام و می‌گذرونم با دانشجو دانشگاه ازاد و دولتی که همی‌شه واسه همه درساشو کلاس دارن با منی که 400 صفحه کتاب رو با شرایطی که گفتم می‌گذرونیم یکسان حساب بشه؟؟حرف من نیست فقط حرف همه دانشجوهای پیام نور هست!

حسینی درباره پروژه مسکن مهر و مشکلاتش از توابع کرمانشاه نوشت: فرهنگی هستیم و مدت هشت ساله که برای مسکن ثبت نام کرده‌ایم و با فروش طلای زن و بچه امون اقساط آن را پرداخت کرده‌ایم. اما بعدا‌این پروژه تبدیل به مسکن مهر شد و بعد از گذشت 8 سال هیچ مسکنی ساخته نشده .به کجاپناه ببریم؟

علی هم نوشت: بنده در مسکن مهر شهر پرند متقاضی مسکنم مدتهاست مبلغ6090000تومن پول واریز کردم در صنعتی ساز 3شرکت مپسااز بهمن ماه به ماگفتن امروز و فردا تا به الان .الان هم می‌گن تا اخر تابستان .چرا ماهارو‌اینقدر سردرگم کردن.مهلت قراردادم در‌این خونه‌ای که هستم هم روبه اتمامه .جواب طلبکارایی که ازشون بابت پیش قسط خونه پول گرفتم رو چی بدم جواب صاحب خونه رو که می‌‌خواد تکلیفش و روشن کنم رو چی بدم .جواب زن و بچه امو چی بدم؟شرکت عمران می‌گه تعاونیتون باید جواب بده.تعاونی هم می‌گه از عمران باید اس ام اس بدن
حقیقت گو نوشت:
در حاشیه ی اتوبان چمران (ضلع شمال غربی تقاطع چمران- همت) زمینی هست متعلق به فضای سبز شهرداری تهران که دیوارش تا دم اتوبان اومده و در حالی که قبل و بعد از‌این زمین پیاده رو وجود داره، اما به دلیل تجاوز‌این بخش به حریم اتوبان، روزانه دویست-سیصد نفر مجبورند از کنار ماشینهایی که با سرعت از شمال به جنوب اتوبان چمران در حال حرکت هستند عبور کنن، در حالی که فقط یک متر با ماشین ها فاصله دارند!!!!!‌این دیوارها اونقدر به اتوبان نزدیکند که چند بار اتومبیلها بهش خوردن.از طریق 137 پیگیری کردم تا شاید یک مقدار دیوارهای‌این فضا رو عقب تر ببرند تا مردم راحت عبور کنند ولی در نهایت به من پاسخ دادند که‌این کار جزو اولویت های شهرداری در سال 91 نیست!!! امیدوارم تا قبل از‌اینکه حادثه‌ای رخ نداده‌این مشکل حل بشه.
 

جعلی بهارستانی از آبادان هم نوشت: سلام من مدیر یه مدرسه هستم.
دانش اموزای ما درسشون خیلی خوبه
اما امسال امتحانهای نهایی کاری بهشون کرده که هر روز گریه می‌کنن و میان دفتر من اعتراض می‌کنن.
ما اول فکر کردیم عادیه
امامتوجه شدیم از‌این بیچاره ها بنا به دلایل نامعلوم دارن عمدا امتحانای سخت می‌گیرن
به خدا‌این دانش آموزا گناه دارن.
امتحانای حسابان و فیزیکشون از همه بدتر بود.
لطفا پیگیر باشین

بدون نام ،تحصیل کرده خارج از کشور هم نوشت:من از جامعه افرادی که خارج از کشور تحصیل می‌کنن باید‌اینو بگم که چرا ما باید هر بار که وارد کشور می‌شیم دوباره مجبور باشیم اجازه خروج مجدد بگیریم. مگر از ما وثیقه سنگین نگرفتید؟ خوب یه خروج به تعداد واسمون بزنید که ما تو‌این مدتی که می‌ایم‌ایران واسه دیدن خونواده اونم بعد از 1 سال مجبور نباشیم 10 روز تو وزارت و اداره جات با‌اینو اون سرو کله بزنیم.

بی نام نوشت:با سلام.لطفا در رابطه با اتمام بزرگراه یادگار امام گزارشی تهیه کنید.قرار بود بهمن 90 افتتاح بشود ولی هنوز خبری نیست .سه ساله که مسیر ما 1 ساعت دورتر شده تا حدی که من مجبور به ترک کارم شدم.با توجه به تراکم جمعیت در جنوب‌این بزرگراه هر روز ترافیک زیادی را تحمل می‌‌کنیم.با تشکر

بدون نام دیگری از استان خراسان رضوی نوشت: اینجانب حسین م دبیر شاغل در آموزش و پرورش ناحیه یک مشهد و همسرم م خجسته نژاد دبیر متعهدخدمت در آموزش و پرورش شهرستان قوچان بوده و هردوی ما ساکن مشهد هستیم. از شما خواهشمندیم با توجه به مشکلات فراوان ماازجمله داشتن نوزاد اقدامات لازم را جهت انتقال دائم یا موقت همسرم به مشهد محل خدمت اینجانب یاتبادکان مبذول دارید.

بدون نام دیگری هم از مشکلات بوشهر نوشت: نزدیک 6 الی 7 سال هست که بوی متعفن فاضلاب چهار طبقه غیر استاندارد پشت سوله ورزشی_ پوریای ولی درعالیشهر -در بوشهر را می‌کشیم .فاضلاب ابتدا بین ساختمانها پخش می‌شد بعد از پیگیری های متعدد حتی استاندار با هیات همراه آمدند و بعد از چند روز وارد کانال کنار آسفالت هر دو طرف جاده شد که تا بحال کل مسیر حدود 1کیلو متر بوی بد و متعفن فاضلاب واقعا مردم را کلافه کرده خواهشمند است هر کی مسول‌این مساله هست حل کنه با تشکر
حسن هم نوشت: سلام مدت 2سال سابقه جبهه بسیجی دارم سال 71 به استخدام بانک صادرات درامدم اما بعد از یک به بیماری لاعلاجی مبتلا شدم کوتاه بگم چند سال تمام زندگیم ازدست رفت خانه اخر دستم همه از درمان نا امی‌دم کردند امابعضی پزشگان نظرشان‌این بود علت‌این بیماری الودگی شیمایی بوده اما بنیاد جاننبازان اصلا حاضر نشد جواب مرا بده . بانک هم مرا از کار افتاده کرد الان با حقوقی بسیار کم 160هزارتومان دنیایی ازمشکلات به سرم ریخته .چند بار هم به ریس جمهور نامه نوشتم .نه از کسی طلب ندارم برا جبهه رفتنم اما خدا وکیلی کشورهای دیگه هم با‌ایثار گراشون همینطور برخورد می‌کنند

علی نوشت: توسعه بایدار هر کشور مولفه هایى مانند راهها، بهداشت عمومى،و غىره از جمله مهار ابها و استفاده بهىنه از ان مىباشد. سؤال اىنجاست که سالها است که مىخواهند ابهاى جبال غربى زاکرس را از طرىق تونل به ورودى زاینده رود منتقل کنند.مورد به اىن مهمى و این همه تاخیر؟ شاید مهار ابهاى هدر رو جزء مهمترین الویت هاى اغلب کشورهاى جهان است و اب شیرین با ارزشترین ماده براى توسعه باىدار در اینده نزدیک میباشد و انوقت ما؟ زاینده رود باز هم خواهد خشکید!! حیف و صد حیف
محمد نوشت:من کارمند اداره کل ورزش و جوانان هستم می‌‌خواستم بپرسم کدام ارگان دولتی است که کارمندانش با 12 سال سابقه ماهیانه 500هزار تومان دریافت می‌‌کنند از آقای رئیس جمهور سوال داشتم‌ایا شما از وضعیت ما خبر دارید؟در حالی که وزارت ورزش و جوانان ماهیانه 800هزار تومان می‌‌گیرند به اضافه کلی مزایای رفاهی که ما هیچکدام را نداریم. از آقای رئیس جمهور تقاضای مساعدت و رفع مشکل را داریم.
 4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =