یکی از مشکلات مطرح شده بازنشستگان درخبرآنلاین بیمه تکمیلی دی و محدودیت های و سقف پرداختی این بیمه به نسبت بیمه های تکمیلی دیگر بود. مشکل را با مسئولین این بیمه در میان گذاشتیم و مسئولین بیمه تکمیلی دی طی نامه ای جواب این بازنشسته را دادند.

متن نامه به این شرح است :
 
«احتراماٌ» پیرو درج مطلبی در بخش مشکلات خوانندگان آن رسانه پیرامون گلایه ازخدمات بیمه ای شرکت بیمه دی به بازنشستگان تامین اجتماعی ، خواهشمند است این توضیحات در آن رسانه محترم منتشر گردد:
در خواست کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و مطابق با حق بیمه پرداختی که کمترین حق بیمه ما بین 24 شرکت بیمه ای دیگر بود مبلغ 3 میلیون تومان بستری های عمومی و مبلغ 6 میلیون نیز برای جراحی های خاص قابل پوشش است.
2) چنانچه بازنشستگان محترم درخواست پوشش های بیشتر را داشته باشند باید حق بیمه بیشتری نیز بپردازند.
3) دریافت هزینه های تا 5 ماه بعد از بستری شدن قابل پرداخت بوده ، چنانچه بازنشسته ای دلایل موجه تاخیر را اعلام کند این زمان برای وی نامحدود خواهد بود.
4) شرکت بیمه دی هیچگونه حق بیمه ای را از حقوق بازنشستگان کسر نمی کند بلکه این سازمان تامین اجتماعی است که موظف به کسر حقوق شده است.
ضمن تشکر از آن رسانه وزین به دلیل راه اندازی بخشی تحت عنوان « مشکلات خوانندگان » در راستای رسیدگی به خواسته های به حق مخاطبان، انتظار می رود پاسخ های مورد اشاره شرکت بیمه دی جهت تنویر افکار عمومی در آن رسانه خبری نیز درج گردد.
با تشکر
روابط عمومی بیمه دی
 
 در روز 20 خرداد ماه مشکل یکی از شهروندان و باز نشسته در سرویس مشکلات خوانندگان به این مضمون درج شده بود:  
رحمانی نوشت:-- بیمه تکمیلی بازنشتگان --- " یعنی هیچی "، نمی‌‌دونم "بیمه دی" چطور موفق شد قرارداد بیمه تکمیلی با بازنشته ها رو بگیره ولی خدماتش واقعا محدوده می‌گن "
- شما توی سال حداکثر 3میلیون تومان می‌‌تونید از بیمه تکمیلی تون استفاده کنید ( برید بیمه تکمیلی البرز یا... رو ببیند ، متوجه می‌‌شوید چه کلاهی سر بازنشته ها رفته )
- اگه از فاکتور هزینه درمانی تون بالای چندماه ( فکر کنم 3ماه ) گذشته باشه دیگه چیزی بهتون تعلق نمی‌‌گیره ( بالاخره بیمه تکمیلی حق ما هست یا نه ، اگه حق ماست با گذر زمان حق از بین نمی‌ره .
- بیمه دی راحت داره هزینه ماهیانه رو از حقوق بازنشته ها کم می‌‌کنه اما خدماتش قابل مقایسه با دیگر بیمه های تکمیلی نیست .
 
 بدون نام :

بله دوست عزیز درست میگی بیمه دی ماهانه از بازنشسته 6700 کم میکنه و تا 5 میلیون هزینه قبول میکنه اما بیمه های دیگر مثل پارسیان از بازنشسته اینده ساز 3500 کم میکنه و تا 7 میلیون هزینه پرداخت می‌کند.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
    1 0
    با تشکر از خبر آنلاین برای پیگیری مشکلات خوانندگان
  • بدون نام IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۰
    2 0
    همچی گفتی خواننده فک کردم کنسرت خواننده ها بیمه شده
  • سحر عبادی DE ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    1 1
    سلام.ایا بیمه دی بر طبق قرارداد تازه موظف نیست 90% هزینه داروهای سرطانی وشیمی درمانی مثل زومتا رو بده ولی در عمل فقط60% درصد هزینه رو میده..ایا این کار قانونیه؟
  • سحر عبادی DE ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
    0 0
    سلام.لطفا در مورد تخصیص سکه به مادرانی که بچه دار شدن توضیح بدین..از کجا باید اقدام کرد؟
  • ایرج جمشیدیان IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
    3 1
    شکر نعمت نعمتت افزون کند - کفر نعمت از کفت بیرون کند .کاش مردم ما کمی منصف بودند . شرکت بیمه دی برای اولین بار در کشور خدماتی را به قشری ارائه نموده که هیچ شرکت بیمه ای دیگری جرات ورود به این عرصه را نداشته . بیمه ایران به مدت دو ماه با بازنشستگان آموزش و پرورش قرار داد بست با حق بیمه ماهیانه 18000 تومان و بعد قرار داد را فسخ کرد و هزینه اون دو ماه را هم نداد . حالا بازشستگان تامین اجتماعی که 90 درصد اونا در سال با همسر و فرزنداشون حداقل یک میلیون هزینه دارند ( به دلیل سن بالا ) در ماه 10000تومان و در سال 120000 تومان حق بیمه اون هم در 12 ماه میپردازند و با این حال کاری می کنند که بعد از اتمام قرار داد نه بیمه دی که هیچ شرکتی این خدمات را ارائه نکند . کاش...............