در پی بررسی یکی از مشکلات شهروندان منطقه هشت تهران در باره نبود سرویس های رفاهی و بهداشتی دربوستان معلم واقع در بلوار فرحزادی با مهندس رضایی مدیر خدمات شهری ناحیه هشت منطقه دو تهران تماس گرفتیم و موضوع را جویا شدیم.

مدیرخدمات شهری منطقه ضمن تایید نبود آب آشامیدینی این بوستان عنوان داشت بوستان معلم ، پارک تازه تاسیسی است و حدود 5 تا 6 از عمر آن می گذرد. وی گفت « البته امروز اگردر تهران هزار بوستان وجود داشته باشد دویست بوستان آن آب آشامیدنی ندارد. اماعلت اصلی نبود آب آشامیدنی این بوستان به اداره آب و فاضلاب منطقه باز می گردد. ما تا کنون بارها در خواست آب آشامیدنی کرده ایم. اما آنها برای یک انشعاب آب برای سرویس بهداشتی از ما 30 میلیون تومان طلب کرده اند. حتی برای آب مصرفی مان نیز اقدام به حفر چاه کرده ایم اما آنها هرباراقدام به پر کردن آن کرده اند. بهرحال برای داشتن یک فضای سبز خوب نیاز به آب داریم. اما این آب را ازما دریغ می کنند.» وی ادامه داد:«اداره آب برای دادن انشعاب آب مساحت پارک را مطرح می کند. این در حالی است که ما تنها یک شیر آب شیرین نیازمندیم و این هیچ ارتباطی به مساحت ندارد.»

مهندس رضایی درباره ورود سگ دراین بوستان نیز گفت:« ما روی ورودی این بوستان تابلویی نصب کرده ایم که ورود سگ ممنوع است. اما نگبانان ما نمی توانند مرتب با آنها درگیر شوند. زیرا باید نیروی انتظامی برخورد قانونی با آنها داشته باشد. تا کنون نگهبانان این بوستان به دلیل تذکرات به صاحبان این سگها مورد ضرب و جرح قرار گرقته اند.
مهندس رضایی افزود :« درکل باید گفت این بوستان فضای بسیار خوبی دارد. زمانی که من مسئولیت این ناحیه را پذیرفتم بوستان معلم برهوت کامل بود. اما امروز فضای سبز بسیار خوبی ایجاد شده است. برای مردم دراین بوستان امکانان رفاهی و تفریحی از جمله میز شطرنج ، میز پینگ پنگ ، وسایل بدنسازی و... در نظرگرفته ایم. از سوی دیگرهربوستانی شرایط خاص خودش را دارد وهمه بوستان ها نمی توانند تمام امکانت را به یک میزان و یک شکل داشته باشد.»


در روز 24 خرداد ماه یکی از شهروندان تهرانی ساکن منطقه2 مشکلی  در سرویس مشکلات خوانندگان درج کرده بود:

علی نوشت: من که امیدی به حل مشکل ندارم ولی بااین حال میگم توکل بخدا.ما توبلوارفرحزادی خ-تربیت معلم هستیم تواین خپابان پارکی هست بنام بوستان معلم-که نه اب اشامیدنی داره نه سرویس بهداشتی ونه نگهبان درست وحسابی یعنی یه افغانی نگهبان پارکه-مشکل اصلی پارک سگ هاهستن که جمعیت انها ازمردم پارک بیشتره وبعدازان وجودانواع معتادین ودختروپسرانی که کارهای خلاف عرف وشرع انجام میدهند-برای همه خصوصا سگ ها به همه جازنگ زدیم 1888-110-137ولی هرکدوم توپراتوزمین دیگری انداختندخواهشاشماهم مطرح بفرماییدشایددل یکی برحم بیادومسلمونی کنه مارااز ازاین وضعییت نجات بده-ممنون
 4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =