یکی ازمشکلات مطرح شده در ارتباط با بیمه های کارگران ساختمانی بود که روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد.

ما تلاش می کنیم که پل ارتباطی ای میان شما و مسئولین باشیم و جواب سوال ها یتان را از آن ها جویا شویم .یکی ازمشکلات مطرح شده در ارتباط با بیمه های کارگران ساختمانی بودکه روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی پاسخ داد.

این خواننده برای ما نوشته است:

"سلام من الان 8 سال است که کارگر ساختمان هستم و بیمه هم نیستم گفتند باید مدرک فنی و حرفه ای کارگری بگیری که بعد از کلی رفت و آمد بالا خره آن را دریافت کردم.اما هنوز بیمه نشدم باورکنید الان فکر و خیالم این است که بیمه. شدگان را اعلام کنند و من متو جه نشوم خواهش می کنم از مسولین بپرسید شما که گفتیدباید مدرک فنی و حرفه ای داشته باشید چرا حالاسهمیه به کارگر بدبخت نمی دهیداگر سرساختمان اتفاقی برایم بیفتد خرج زن و بچه ام را چه کسی می خواهد بد هد؟.خواهش میکنم از مسئو لین بیمه گارگری بپرسید چرا وقتی سهمیه کارگری نیست باید کارت گارگری و فنی حر فه ای داشته با شیم .خواهش می کنم این مسئله را پیگری کنید.

کارگران ساختمانی به تدریج بیمه می شوند

روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی در پاسخ پی گیری خبر آنلاین در مورد مشکل این کار بر می گوید " این کارگران میتوانند با در دست داشتن مدارکی مانند کارت ملی ،شناسنامه،وکارت فنی و حرفه ای به یکی از مراکز تامین اجتماعی مراجعه و به نوبت تحت پوشش این سازمان قرار گیرند. برخی از کارگران ساختمانی با اخذ مدرک سازمان فنی و حرفه ای به مراکز بیمه مراجعه کرده اما بیمه نشده اند .که دلیل آن در نوبت قرار گرفتن است اما همه کارگران با داشتن مدارک اعلام شده بیمه خواهند شد.

45234
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امير حسيني IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    4 0
    دو سال است كه هر هفته به شعبه تامين اجتماعي جهت بيمه كارگران ساختماني مراجعه ميكنم اما هزينه اياب و ذهاب من بيشتر از هزينه بيمه شده است و هيچ جوابي نگرفته ام. چرا سازمان تامين اجتماعي از واجدين شرايط ثبت نام نميكند تا مردم خيالشان راحت باشد كه اينطور نباشد كه هر كه زودتر خبردار شد و رفت زودتر بيمه شود؟
  • اسماعیل رضاییان راشد IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
    4 0
    من الان بیست سال است که کارگر ساختمانی هستم و در سال 89 مدرک فنی ام را از مرکز فنی و حرفه ای دریافت نمودم ولی متاسفانه اطلاع رسانی رسانه ای نسبت به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی نمی شود از مسئولین محترم خواهشمندم که از طریق اخبار تلویزیونی مردم را مطلع سازند زیرا با ابلاغ به مراکز تامین اجتماعی فقط کسانی مطلع می شوند که در سازمان آشنا داشته باشند.
  • ببیگلری IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    3 0
    من یک سال است که کارت فنی حرفه ایی را گرفته ام اما سایت برای ثبت نام بسته است. آیا امیدی هست به باز شدن سایت. لطفا از مسئولین مرتبط خواهش کنید که امید الکی به مردم ندهند. تاریخ اعلام کنند.