طولانی شدن زمان افتتاح بخش پایانی بزرگراه یادگار امام مشکلات متعددی را برای تردد مردم بوجود آورده و ترافیک سنگینی را در آن منطقه موجب می شود.

یکی از مخاطبین خبر آنلاین مشکلش را در باره طولانی شدن پروژه بزرگراه یادگار امام این گونه باز گو کرد:
بدون نام : با سلام . لطفا در رابطه با اتمام بزرگراه یادگار امام گزارشی تهیه کنید. قرار بود بهمن 90 افتتاح بشود ولی هنوز خبری نیست. سه ساله که مسیر ما 1ساعت دور تر شده تا حدی که من مجبور به ترک کارم شدم. با توجه به تراکم جمعیت در جنوب این بزرگراه هر روز ترافیک زیادی را تحمل می کنیم.

حمید هیدارن، مدیر روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران در این باره گفت :«این پروژه شامل 2 بخش است تراز صفر یا همان بخش سطح زمین و تراز منفی صفر یا همان زیر پل، پیش از این گفته شده بود این پروژه در اردیبهشت یا خرداد 91 به اتمام می رسد که تراز صفر در اردیبهشت ماه کامل شد. اما تراز منفی یک باقی مانده است.»

هیدارن در باره دلیل طولانی شدن این پروژه گفت :«به دلیل تغییراتی که در طرح این پروژه توسط شورای شهر در سال گذشته داده شده و عوض شدن طرح و همچنین افزایش طول پل این پروژه طولانی شده است و چون طول این پل افزایش یافته مدت زمان ساخت هم افزایش یافته است.»

وی اضافه کرد :« هم اکنون بخش دسترسی محلی (صفر ) به اتمام رسیده و رنگامیزی دیوارها ی کنار اتوبان آغاز شده و تا آخر تیر یا اوایل مرداد ماه امسال این پروژه افتتاح می شود.»

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 222622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =