۰ نفر
۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲

«حالا کی بنفشه می‌کاری» تازه‌ترین رمان فرشته مولوی در 208 صفحه از سوی انتشارات ققنوس منتشر شد.

ایبنا نوشت:  رمان جدید مولوی نیز مانند دیگر آثار داستانی‌ وی، بر محوریت انسان و تمرکز بر موضوع زندگی با همه وجوهش شکل گرفته است و آدم‌ها، رویدادها و وقایع داستانی او، مسایلی خارج از آنچه همگان در این سال‌ها تجربه می‌کنند‌ نیست. در حالی که نگاه او بر مسایل و و اکنش‌های انسانی در نسبت با توصیف رویدادها وجه ملموس‌تری دارد و به نظر می‌رسد که زنان در بستر تحولات محتوایی داستان او،‌ نقش‌های بالفعل‌تری را نسبت به مردان ایفا می‌کنند.

 

در بخشی از داستان این کتاب می‌خوانیم: «در آشپزخانه می‌شد نفسی بلند کشید؛ انگار آنجا سهم اکسیژنش بیش‌تر می شد. لیوان بی دسته چای بهمن نه در سبد ظرف های شسته بود، ‌نه در ظرفشویی. فکر کرد لابد صبح که چای خورده لیوان را همان زیر زمین گذاشته تا کلفت خانه برود بردارد...»

 

«دو پرده فصل»، نیز نام رمان پیشین مولوی است که در سال 1389 از سوی نشر «افراز» منتشر ‌شد. وقایع این رمان که زمینه‌ای اجتماعی، تاریخی دارد، در سال‌های دهه 50 تا قبل از انقلاب اتفاق می‌افتند. مجموعه داستان «سگ‌ها و آدم‌ها»ی این نویسنده نیز سال 1388 از سوی نشر ققنوس به چاپ رسید.

 

فرشته مولوی متولد 28 شهریور 1332 داستان‌نویس و مترجم ایرانی است که اکنون در خارج از ایران زندگی می‌کند. «خانه‌ ابر و باد»،«پری آفتابی،«نارنج و ترنج» و «باغ ایرانی» از دیگر آثار داستانی منتشر شده او به شمار می‌آیند.

قیمت این کتاب شش هزار تومان است و از هفته آینده در بازار نشر توزیع می شود.

 

ساکنان تهران برای تهیه این رمان کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سقارش خود را ثبت کنند تا پس از توزیع آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

 

 

6060

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 221440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =