پروژه های عمرانی شهر تهران، معمولا پس از افتتاح اولیه، افتتاح ثانویه و اخرویه و ... هم دارد تا طرح کاملا اجرا شود. یکی از شهروند تهرانی ازروند کند احداث پل تقاطع اتوبان شیخ فضل الله نوری و محمد علی جناح گله مند بود.

او برای خبرآنلاین نوشته است: تقاطع اتوبان شیخ فضل الله نوری و محمد علی جناح ماههاست که بدلیل ایجاد تقاطع غیر همسطح و ایجاد پل های جدید بسته و دارای مسیر جایگزین شده است  ... این موضوع خیلی بطول انجامیده و ما که هر روز از این مسیر رفت و آمد داریم جدیتی از طرف پیمانکار برای تکمیل و افتتاح آن نمی بینیم ... درخواست دارم که شهرداری تهران نظارت بهتری داشته باشد و توضیحات لازم را بدهد ... ممکن است گفته شود در بهمن ماه افتتاح می گردد اما به خوبی مشخص است که میتواند پیمانکار این پروژه را خیلی زودتر به پایان ببرد ...

 محمد علی ترکاشوند مدیرپروژه و مدیرفنی حوزه عمران شهرداری منطقه 5 تهران با بیان اینکه پروژه عمرانی فوق طبق برنامه زمان بندی درحال اجرا است به خبرآنلاین گفت: "کارفرمای ساخت این پل سازمان مهندسی عمران شهرتهران و زیرنظرمعاونت فنی عمران شهرداری تهران انجام می شود. همچنین اجرای این طرح نیز توسط قرارگاه خاتم النبیاء صورت می گیرد."

وی افزود: "کاراحداث این پل طبق برنامه زمان بندی پیش می رود ولی درمواردی به دلیل رفع معارضین تاسیسات شهری سرعت اجرای آن کم می شود.زیرا با وجود برنامه ریزی های انجام شده برای احداث این پل باید جلسات و برنامه ریزی مشترکی با ارگان های ذی ربط گذاشته شود تا موانعی کار از جمله لوله های آب و گاز و برق و... در طول مسیر برداشته شوند. این جلسات در کنارپرداخت هزینه های و تامین مالی پروژه ممکن است درمواردی سرعت کاررا پائین بیاورد."

به گفته ترکاشوند، با وجود این مشکلات، این پل دردهه فجر امسال افتتاح خواهد شد.

4747

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 223499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =