در پی درج اعتراض برخی خوانندگان ازسرویس دهی ایرانسل و فروش سیم کارت های فعال بدون گرفتن مدرک شناسایی، آرش کریم بیگی، مدیر روابط عمومی شرکت ایرانسل پاسخ این اعتراضات را داد.

مدیر روابط عمومی شرکت ایرانسل با بیان اینکه طبق قانون، نمایندگی های ایرانسل تنها با کارت ملی و پاسپورت می توانند نسبت به فعال کردن سیم کارتهای ایرانسل اقدام کنند گفت: البته شناسنامه های جدید نیزمورد تایید است. در حال حاضر هیچ سیم کارت فعالی وجود ندارد که مدارک هویتی مالک حقیقی آن که شامل فرم ثبت نام و مدارک شناسایی آن می شود در شرکت ایرانسل ثبت نشده باشد. حتی کسانی که در سالهای نخست خط ایرانسل خریداری کرده اند نیز طی فراخوانی به دفاتر نمایندگی ما مراجعه و خط هایشان را به نامشان ثبت کرده اند. ازاین روهرگونه سوء استفاده ای از خط ها مستقیم به مالک آن باز می گردد.»

وی توصیه کرد: «پیشنهاد می کنم مالکانی که سیم کارهای هدیه برای دیگر دوستانشان تهیه می کنند برای تغییر مالکیتشان به نمایندگی های ایرانسل مراجعه کنند و اسناد مالکیت خط هایشان را به نام صاحبان حقیقی خطوط تغییر دهند. البته برای تسهیل دراین امور نمایندگی های این نوع از تغییر نام را به صورت رایگان انجام می دهند.»

آرش کریم بیگی درادامه به شماره های تماس برای گرفتن خدمات ایرانسل اشاره کرد و گفت:« در گذشته دو خط 130 برای خطوط دائمی و 140 برای سیم کارتهای اعتباری در نظر گرفته شدبود که جهت رفع مشکلاتی مشترکین تغییر کرده است.به این ترتیب مشترکین می توانند ازاین به بعد با شماره 700 برای سیم کارتهای ایرانسل و 093770000000 برای خطوط ثابت تماس بگیرند. لازم به ذکر است کسانی که از خطوط ایرانسل تماس می گیرند تا زمانی که به اپراتور وصل نشده اند هیچ هزینه ای بابت استفاده از خدمات ایرانسل پرداخت نمی کنند.»

وی در خصوص پیگیری مشکلات اینترنت های وایمکس ایرانسل نیز گفت:« اگر مشکلی در اتصال وایمکس های ایرانسل ایجاد شد.مشترکین ما می توانند از خطوط ایرانسلشان به شماره 707 و از خطوط ثابت با 0937070000 تماس بگیرند.»

کریم بیگی درباره عدم پاسخگویی اپراتورها نیز عنوان داشت:« درمرکز اپراتور حدود 900 اپراتور فعالیت می کنند که در 24 ساعت شبانه روز ، هفت روز هفته و در ایام تعطیل نیز پاسخگوی مشکلات مشترکین مان هستند. از سوی دیگراین مرکز بزرگترین مرکز درخاور میانه است. همچنین ایرانسل جهت کاهش ترافیک تماس ها به تازگی اقدام به راه اندازی مراکز تبریز و شیراز نموده است که دراین مراکز مخاطبین می توانند با زبانها و لهجه های محلیشان با اپراتورها مشکلاتشان را در مطرح کنند. این روند دراستانهای دیگر نیزدرحال شکل گیری است.»

وی درباره علت بروز مشکلات احتمالی نیز گفت:«علت وجود مشکلات دربراقراری ارتباط با این خطوط به دلیل بالا بودن مراجعات و ترافیک سنگین درایام و ساعت های خاص است. در مواردی نیز مشترکین ما تمایل دارند تا بجای گرفتن ارتباط با هوش مصنوعی سیستم با اپراتور های صحبت کنند این موضوع حجم ترافیک را افزایش می دهد.»

 4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۰
    12 1
    یکی از آرش آقای کریم بیگی بپرسد که آقا ایرانسل چرا خطهایی را که ما پولش را داده ایم و حالا بنا به دلایلی استفاده نمیکنیم می فروشد ؟ تکلیف شارژ موجود سیم کارت فروخته شده چیست ؟ اصلا این کار حلال است ؟