یازدهم تیر هم عده دیگری از هموطنان مشکلاتشان را برای خبرآنلاین نوشتند که آنها را میخوانید:

یک معلم شرکتی از ابهر نوشته: چرا آموزش و پرورش با این که در 2ماه گذشته در بازار کار هم نوشته بود که معلمان شرکتی را یا به صورت معلم و یا بصورت کادر امور اداری در آموزش و پرورش استخدام می کند خبری نیست؟ چرا وزیر در آموزش و پرورش استانها تحقیق نمی کند ببیند کدام معلم شرکتی در مدارس و دبیرستانها و پیش دانشگاهی بهترین و نمونه بوده (از هرلحاظ) تا از این معلمها در تدریس و امور اداری استفاده کند بخصوص رشته های تحصیلی که جز در آموزش و پرورش کاربرد دیگری در جامعه ندارند؟ بنده دبیر جغرافیا در دبیرستان و پیش دانشگاهی شهرستان ابهر و هیدج و خرمدره و همینطور مصحح سوالات نهایی سوم دبیرستان بودم. در کنار من هم یک معلم با سابقه 20سال نشسته بود و برگه ها را تصحیح می کرد. این آیا نشان از لیاقت و درایت نیست که یک معلم شرکتی در کنار چنین معلم باسابقه ای انتخاب شود تا سوالات نهایی دانش آموزان سوم دبیرستان را تصحیح کند؟ من از سال 89 بیکارم و با حقوق تایپیست بودن همسرم در یک نشریه روزگار می گذرانیم. خواهش می کنم رسیدگی شود.

کاظمی نوشته: به نظر شما وظیفه شهرداری منطقه 2 شیراز چیست؟ وظیفه اداره اماکن شیراز چیست؟ وظیفه ما اهالی کوچه 47 خیابان نادر شیراز چیست؟ حق ما در برابر مزاحمتهای مغازه های تزئیناتی، اختلال در عبور و مرور، مزاحمت افراد بیکار و ... چیست؟ البته انگار که ما حقی نداریم چون پس از 2 سال پیگیری به نتیجه ای نرسیده ایم.

بابک نوشته: پدرم در سال 1380 مبلغ 20 میلیون از بانک کشاورزی وام گرفت و تاکنون حدود 45 میلیون تومان پرداخت کرده و بانک 20 میلیون تومان دیگر مطالبه می کند. از طرفی هر روز از اخبار می شنویم که دولت جریمه وام کشاورزان را بخشیده است. حالا بنده نمی دانم برای بخشودگی جریمه وام به کدام نهاد مراجعه کنم. لطفا راهنمایی بفرمائید.

حسن هم اشاره کرده: در تهران ابتدای جاده شهریار شهرک صنعتی گلگون حدود 900 واحد صنعتی وجود دارد که وزارت نیرو به این شهرک آب اختصاص نداده و تامین آب این واحدهای صنعتی توسط سازنده شهرک صورت میگیرد که به زودی به علت اتمام پروژه ساخت شهرک و ترک سازنده از محل شهرک تمام این واحد ها بلاتکلیف خواهند شد. از مسوولان خواهشمندیم رسیدگی کنند.

کاربر دیگری هم که نامش را ذکر نکرده، نوشته: در تهران، کوچه ششم خیابان شهیدعربعلی (نوبخت-آپادانا/خرمشهر) توی روز روشن پیاده رو فروشی شده، می شود و نگذارید بشود! از طرف جمعی از اهالی محله

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =