مدتی است که آب و هوای شهرهای جنوبی پر از گرد و غبار است که همین مسئله مشکلات فراوانی برای شهروندان جنوبی ایجاد کرده است. یکی از کاربران خبر آنلاین در همین زمینه برای ما نوشته است :

"مدت ها است که هوای خوزستان و بخصوص اهواز پر از غبار است و در این هوا حتی به سختی می توانیم نفس بکشیم و کودکان و سالمندان با مشکلات تنفسی زیادی روبه رو شده اند."

در این زمینه سید شریف حسینی نماینده اهواز به خبر آنلاین گفت: ما در صدد هستیم هر چه زودتر این مشکل را برطرف کنیم و به دنبال راه حل های تازه هستیم و امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم. حل این مسئله زمان زیادی می برد و نیاز به بودجه قابل توجهی از طرف دولت و مسئولین دارد، اما با این حال امیدوار هستیم در آینده نچندان دور شاهد هوای دلپذیری در این مناطق باشیم.

47236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 224625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا - شوشتر IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    6 0
    اگه هر روز گرد و خاک نداشته باشیم جای تعجب دارد تا وقتی که به تهران نرسد این گرد و غبار کاری برای ما جنوبی ها صورت نمیگیرد چون به جز تهران و اصفهان و شیراز وشمال کشور مردم جنوب ادم حساب نمی شوند نفت و اب و گاز و منابع از ما خرج کردنش برای شما خبر انلاین چاپ نکنی میفهمیم ....
  • بدون نام IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    3 0
    هورها را زنده کنید مشکل حل خواهد شد
  • حسین IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    3 0
    سلام.با توجه به اینکه روز به روز بر غلظت و وسعت گرد و غبار بخصوص در مناطق غرب و جنوبغرب کشور افزوده می شود،آینده چندان امیدبخشی در رابطه با رفع این معضل پیش بینی نمی شود.مگر خداوند،خود به مردم مظلوم این مناطق رحم کند.
  • آنزانی از ایذه IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
    5 0
    به نام خدا تا زمانی که این مشکل عملاً حل نشود این سخنان هم برای ما در حد شعار و حرف می باشد.