ستاد پشتیبانی و هماهنگی امور مساجد کشور با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار پخش سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های ورزشی حداقل یک و نیم ساعت پس از اذان مغرب شد.

در آخرین جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی امور مساجد کشور که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر این ستاد، نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌‌های اجرایی عضو ستاد در محل سازمان اوقاف برگزار شد، اعضا پس از بررسی مهم‌ترین مباحث و مسائل مطرح فرهنگی حوزه مساجد با تقدیر از صدا و سیما به خاطر تولید و پخش برنامه‌های آموزنده ویژه ماه مبارک رمضان با تنظیم و ارسال نامه‌ای به ضرغامی خواستار رعایت فاصله زمانی پخش سریال‌‌ها و برنامه‌های ورزشی با زمان انجام مراسم عبادی مؤمنین و برنامه‌های مساجد کشور شدند.

در این نامه آمده است: در جلسه مورخ 12 تیرماه ستاد پشتیبانی و هماهنگی امور مساجد کشور که نماینده تام الاختیار سازمان صدا و سیما نیز حضور داشت دغدغه‌های اعضای محترم این ستاد در خصوص نحوه زمان پخش برنامه‌های شبکه‌های مختلف صدا و سیما در ماه مبارک رمضان مطرح گردید.

در بخش دیگری از این نامه از ریاست سازمان صدا و سیما در خواست گردیده ترتیبی اتخاذ شود که زمان پخش سریال‌های تلویزیونی و برنامه‌های ورزشی حداقل یک و نیم ساعت پس از اذان مغرب پیش‌بینی شود تا با زمان انجام مراسم عبادی و سخنرانی خطبای مساجد تلاقی و تداخل نداشته و مخاطبان مراسم دینی و مذهبی مساجد نیز فرصت استفاده از برنامه‌های متنوع صدا و سیما را داشته باشند.

در جلسه ستاد پشتیبانی و هماهنگی امور مساجد کشور که با حضور نمایندگان بیش از 13 وزارتخانه، ‌دستگاه، سازمان و نهاد فرهنگی و اجرایی برگزار شد، طرح آمایش مکان‌یابی و ساماندهی مساجد کشور مورد بررسی اعضا قرار گرفت و پیشنهادهای نمایندگان دستگاه‌ها مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 226903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    28 1
    اگه یکی واقعا مسلمان باشه نیازی به این جلسات نیست بعد از یک ونیم ساعتی که شما می گید تازه در شهر ما اذان می گن می خواهید با این مسئله چیکار کنید یا فکر می کنید با حل مشکل تهران مسئله شهرهای دیگه حل میشه .
  • هاشم IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۹
    18 1
    یعنی فیلمای تلویزیون روی ساعات عبادت مردم مسجد اثر داره؟! به نظر من مومن واقعی هر ساعتی بخواد میتونه با خدای خودش راز و نیاز کنه ...
  • بدون نام IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
    18 1
    . . . رفتن یا نرفتن مردم به مساجد ربطی به سه ریال های سدا و صیما نداره . . مگه قبلا مردم مسجد نمی رفتند...؟! . .