بعد از آلودگی هوا ،آلودگی صوتی یکی از مشکلات شهر نشینان است که گاهی حتی تحمل آن برایمان سخت می شود

گاهی هم ماشین های سنگین با ایجاد سر و صدا باعث صلب آرامش از محله ها و کوچه ها می شوند.در این زمینه فرهاد یکی از کاربرانمان برایمان این گونه نوشته که:

"می خواستم بدانم برخورد با کامیونها و تریلیها و اتوبوسها و مینی بوسهایی که تو محلات تهران پارک می کنند با چه کسی است؟خسته شدیم بخدا، محلمون شده تعمیرگاه سیار و کارواش، از خطراتش برای کودکان که اطرافشون بازی می کنند نگویم بهتر است صبحها هم که حدود نیم ساعت دم پنجره آپارتمان ماشین را گرم میکنند و ما با عطر دود صبح از خواب بیدار می شویم واقعا چه کسی پاسخگو است؟"

در پاسخ به سوال مطرح شده باید به قانون مراجعه کرد؛ طبق قانون تمامی ماشین های سنگین باربری مجازند از ساعت 22 تا 6صبح روز بعد به خیابانها بیایند و تردد داشته باشند و غیر از این ساعت ها نمی توانند به خیابانها بیایند .
47236 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام CA ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    8 2
    کامیون‌ ها و ماشین‌ های سنگین شهرداری در خیابان‌ ها و اتوبان‌ ها جولان می دهند٬ لایی می کشند٬ بوق های ناهنجار می زنند و ... جلوی اینها رو بگیرید!
    • بدون نام IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
      1 1
      شما تو كانادا واسه تهرون نظر نده عزيزم.
  • بدون نام US ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
    4 7
    پس میگی ما راننده ها شب تا صبح کار کنیم ایم مشکل مال اداره راه ترابری هست که جاده مخصوص کامیونها نمیسازه قطعا تو کشورهای خارج اینطور نیست
    • بدون نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
      2 1
      آقاي راننده عزيز شما تو آمريكا هستي، اگه اينطوره مشكلت يه؟
  • بدون نام IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    3 0
    اگر تردد خاورهای توزیع مواد غذائی بین ساعت 5 تا 7 صبح باشد (مثل همه جای دنیا)پنجاه درصد ترافیک معابر تهران حل میشود
  • حسین یا فرهاد به قول شما IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۳
    6 0
    منظور من رو متوجه نشدید بنده گفتم پارک کامیون و اتوبوس از غروب تا صبح روز بعد بدلیل نداشتن پارکینک تو محلات و اذیت شدن مردم بدلایل ذکر شده در متن نامه ، نه تردد اونها! لطفا از مسئولین ناجا بپرسید سوالم رو ،اگه قرار بود خودمون به قانون رجوع کنیم که نیازی به اشاره ادمین محترم نبود خودم بارها رجوع کردم و حتی به مرحله تذکر زیاد رسیده اما نمیشه با یه عده راننده سنگین که فرهنگ خودشون رو دارن! دهن به دهن شد . پس وظیفه مامور اجرای قانون چی میشه؟