فرزند شهید مطهری گفت: آرای شهید مطهری در ماه رمضان بخصوص در دعاهای سحر و برنامه‌های مختلف اثر کمرنگی دارد.

به گزارش خبرآنلاین دکتر علی مطهری در مراسم در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری که در خانه موزه مطهری برگزار شد، با بیان اینکه صدا و سیما ظرفیت بسیار موثر در آگاهی بخشی عموم دارد اما بنیاد از صدا و سیما استفاده کامل نمی‌کند، افزود:این ستاد صرفا برای چند روز سالگرد استاد تشکیل نشده است و در طول سال و مناسبت‌های مختلف مانند ایام محرم، رمضان، 13 رجب، ستاد در همه ایام برنامه داشته است و ما منحصر به چند روز نباید باشیم.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنیاد باید واحد هنری داشته باشد که بتواند با توجه به افکار شهید مطهری دست به تولید آثار مختلف هنری بزند و آن را به صدا و سیما ارائه دهد از جمله می‌تواند سریال بسازد.

وی گفت: متاسفانه بعد از برگزاری بزرگداشت ارزیابی صورت نمی‌گیرد تا قوت و ضعف مراسم بزرگداشت مشخص شود.

مطهری در پایان خاطرنشان کرد: ‌آیا ستاد با توجه به آرای شهید مطهری و در قالب آثار هنری، صوت و تصویر استاد با توجه به نزدیکی شب احیا و روز قدس کاری را ارائه کرده است.

جعفری جلوه مدیر عامل بنیاد علمی فرهنگی علامه شهید مرتضی مطهری از دیگر سخنران برنامه بود که اظهار داشت: این جلسه برای مقدمات بزرگداشت سی و چهارمین سالگرد شهید مطهری است و امیدواریم این جلسه حرکت مستمری باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم اندیشه‌های شهید مطهری در همه ایام جاری و ساری باشد و ماحصل همفکری‌های صورت گرفته ستاد در سال گذشته برگزاری همایش‌ها، بزرگداشت‌های تخصصی در سطح حوزه آموزش و پرورش و جامعه علمی بود که این امر توجه ویژه‌ای به شخصیت والا و بزرگ اندیشه‌های او خواهد بود.
 

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 230883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۶
    0 0
    ‫ما که هرجا نگریستیم آثاری از آرای شهید مطهری ندیدیم- شما دیدی بفرما!