فهرست پرفروش​ترین کتاب​های هفته سوم مردادماه منتشر شد تا خاطرات و روزنوشت​های آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال 68 همچنان در صدر درخواست​ها و خریدهای مردم باشد.

به گزارش خبرآنلاین، فهرست پرفروترین کتاب های مردادماه سامانه ارسال و اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» در حالی منتشر شد که علاوه بر خاطرات و روزنوشت های هاشمی رفسنجانی در سال سرنوشت ساز نظام یعنی 1368 «بازسازی و سازندگی»، دیگر کتاب آیت الله یعنی کارنامه و خاطرات سال 65 او با عنوان «اوج دفاع» هم به خرید مردم از روزنوشت های خواندنی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه شد.

 

 بر اساس این گزارش، دو کتاب انتشارات نیستان نیز در فهرست پرفروش های هفته قبل «سام» قرار گرفته است؛ مجموعه 15 جلدی کاربردی، زیبا و متفاوت «سلام پیش دبستانی ها» و رمان «کمی دیرتر» سید مهدی شجاعی که یکی از خواندنی ترین رمان های انتقادی با فضای مذهبی و نقد محافل دینی ماست.

 

در گزارش این هفته همچنین دائره المعارف تازه منتشر شده عادل فردوسی پور با عنوان «کتاب جامع فوتبال» در فهرست پرفروش ها قرار دارد؛ کتابی که بعد از نمایشگاه کتاب دوباره به لیست پرفروش ها بازگشته است. در این لیست همچنین علاوه بر چند کتاب حوزه روانشناسی بویژه روانشناسی زنان، کتاب های خواندنی و مناسبتی ماه مبارک رمضان نیز دیده می شود؛ «زمزم عرفان» شرحی از دیدارهای خصوصی آیت الله ری شهری با مرحوم آیت الله بهجت(ره) و روایت برخی نکات ظریف و دقیق ایشان درباره موضوعات مختلف دینی و اخلاقی، «365 روز در صحبت قرآن» تفسیر شیرین و متفاوت دکتر الهی قمشه ای که منتخبی از آیات قرآن برای 365 روز سال مخاطب است و با ادبیاتی خواندنی و استفاده از حکایت ها و اشعار مرتبط، فهم آیات را برای مخاطب جذاب تر کرده است  به همراه کتاب خواندنی و موجز «قصه های قرآن» مرحوم اشتهاردی که بدون تردید یکی از بهترین هدیه های موجود برای اهدا به فرزندان و یا نوجوانان است.

 

دو رمان برتر دنیا «گتسبی بزرگ» و «کشتن مرغ مینا» که در لیست بهترین رمان های جهان سایت آمازون قرار دارد و خواندنشان قبل از مرگ توصیه شده در کنار افشاگری کیهان از نیمه پنهان زندگی درویش ها در ایران نیز در لیست پرفروش ترین های سامانه «سام» به چشم می خورد.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و همچنین سفارش هر کتاب مورد علاقه دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.


 

نام اثر

نویسنده

ناشر

بازسازی و سازندگی

علی لاهوتی

معارف

زن و رهایی از وابستگی

سو پتن‌ثوئل

نقش و نگار

سلام پیش دبستانی ها 15جلدی

-

نیستان

زمزم عرفان

آیتالله ریشهری

دارالحدیث

زن شاداب

ناتالی راجرز

نقش و نگار

قصه های قرآنی

محمدی اشتهاردی

یوسف

مدیریت استراتژیک

انصاری و ممقانی

سازمان مدیریت صنعتی

کمی دیرتر

سیدمهدی شجاعی

نیستان

قدرت یک زن

لوئیز ال هی

نگار

طریقت تزویر جلد 1 و 2

ح.کریمی

کیهان

کتاب جامع فوتبال

عادل فردوسیپور

بهشت

معجزه شکر گزاری

راندا برن

صدای معاصر

گتسبی بزرگ

اسکات فیتزجرالد

نیلوفر

کشتن مرغ مینا

هارپر لی

امیرکبیر

365 روز در صحبت قرآن

مهدی‌الهی قمشه‌ای

سخن

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و همچنین سفارش هر کتاب مورد علاقه دیگر(در صورت موجود بودن در بازار نشر) کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 235197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =