۰ نفر
۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷

بیش از هشتصد هزار تیم رصدی برای رویت سبد کالای ماه مبارک رمضان راهی سازمان‌ها و وزارتخانه‌های کشور شدند و بعد از یک ماه تلاش نفس گیر با دست خالی به خانه برگشتند.

گزارش خبرنگار ما حاکی است با وجود تلاش های فراوان برای رویت سبد کالای ماه رمضان، ابن مهم رخ نداد و بیش از 5 میلیون کارمند دولت در حسرت رویت این سبد به سر می برند. با این حال پیگیری های خبرنگار ما جدیدترین تصاویر مربوط به این سبد کالا را دریافت و به صورت اختصاصی برای کارمندان عزیز منتشر می کند. گفته می شود این سبد به زودی به دست کارمندان خواهد رسید تا خودشان با سلیقه خود آن را تزیین و یا تکمیل(!) کنند همچنین کارمندان می توانند سبد مورد علاقه خود را انتخاب و به کمیته رفاهی اداره خود اس ام اس بزنند. سبد اول گزینه یک و سبد دوم گزینه دو. توجه داشته باشید هزینه پیامک برعهده کارمندان خواهد بود و هیچ قرعه کشی و اهدای جایزه در کار نیست!

 

یک مقام آگاه در گفتگو با ما گفت: از هفته دوم شهریور ماه توزیع این سبدها بین کارمندان آغاز می شود و اولویت با کارمندانی است که زودتر اس ام اس دادند و بچه بیشتری دارند! وی درباره بخش دوم این اولویت بندی توضیحی ارائه نکرد.

 

 

بنابراین گزارش، یک مقام مسئول در وزارتخانه مربوطه با اشاره به تصاویر منتشر شده گفت: یک کمیته ویژه برای پیگیری سبد کالای رمضان در وزارتخانه تشکیل دادیم که ظرف یکی دو ماه آینده تکلیف سبدها را مشخص خواهد کرد. وی از دستور اکید چند مقام ارشد مسئول برای رسیدگی فوری به این مساله هم خبر داد و گفت: ما اصلا نفهمیدیم ماه رمضان چطور تمام شد از بس دنبال پیگیری این سبد برای کارمندان عزیز بودیم. وی در گوش خبرنگار ما افزود: گیر نمی آد لامسب! همین دو مدل رو هم با والذاریات پیدا کردیم.

 

معاون امور مالیاتی این مقام مسئول نیز در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه در یکی دو ماه آینده تکلیف این سبد روشن می شود، مالیات سبد کالای رمضان از حقوق شهریور و مهر کارمندان عزیز کسر خواهد شد.

 

معاون حمل و نقل همین مقام مسئول نیز به خبرنگار ما گفت: تمهیدات خوبی برای ارسال این سبد به درب منازل کارمندان عزیز در نظر گرفته شده تا سبد را سر سفره آنها برسانیم و دغدغه حمل و نقل را از کارمندان عزیز بگیریم. ضمنا هزینه این ارسال از حقوق ماه مرداد کارمندان کسر شده و کارمندان محترم نگران این هزینه نباشند!

***

بعد التحریر: معاون بازرگانی داخلی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: تا پایان ماه رمضان همه کارمندان سبد کالای‌ رمضان‌ را دریافت خواهند کرد!

 

 

محسن حدادی

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 237460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • معلم IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    54 3
    سبد کالا پیشکش-افزایش 50 هزار حقوق ماهانه معلمان را پیگیری کنید-فقط 5 در صد افزایش که حتی با معیار 15 درصد هم سازگار نیست
    • عظیم IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      22 2
      تعدادی از مدیران مملکت در نا امید کردن کارمندان و توهین به ایشان واقعاً مدیرند. 50 هزار تومان افزایش لایق خودشان باشد.
    • امیر IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      24 43
      چرا شما معلم ها همیشه شاکی هستید؟3ماه بدون کار بهتون حقوق میدن طبق قانون کار44 ساعت در هفته باید کار کنید که نمیکنید دو روز در هفته تعطیلید و این هم از خروجی های گل و بلبل تون بسه دیگه
    • بدون نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      27 32
      یعنی تو این کشور یک معلم ماهی 1 میلیون تومن حقوق میگیره که 5درصد افزایش حقوقش میشه 50هزار تومن؟!والا نسبت به حقوق من فوق لیسانس که نه 13 روز عید تعطیلم(البته بماند که عملا از 20 اسفند تا 20 فروردین معلمین عزیز خونه تشریف دارند)نه 3 ماه تابستون(اون هم بماند که عملا از اول خردادماه تا اواسط مهرماه باز هم معلمین عزیز منزل تشریف دارند)باید کلاهشون رو هم تا اسمون هفتم بالا بندازند!!با یک حساب ساده و سرانگشتی معلمین عزیز سالیانه 12 میلیون تومن به ازاء 7 ماه کار(اون هم نصف روز)دریافت میکنند اونوقت من مهندس با مدرک فوق لیسانس سالیانه 9500000 تومن به ازاء 12 ماه کار (روزانه دو شیفت)دریافت میکنم!!بابا انصاف هم خوب چیزیه به قران!!
    • بدون نام IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      24 18
      مهندس عزیز! شما و همه عزیزان دیگر و تحصیل کرده از زیر دست معلمها باید بگذرند. بخدا اگر یک ساعت بتونی کلاس اول ابتدایی رو اداره کنی هنر کردی
    • بدون نام IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      29 10
      اولا بسیاری از معلمین حقوقشان حدود پانصد هزار تومان در ماه است ضمنا یک بار برای همیشه بدانیم معلمین تنها قشری هستند که کارشان را به خانه می اورند طرح سئوال - تصحیح ورقه ها و اماده شدن برای جلسات کلاس درس وغیره ان اقا یا خانم فوق لیسانس که توی اداره فقط روزنامه می خواند و توی خبر انلاین کامنت می گذارد بهتر است در این مورد بخصوص حداقل صحبت نکند شاید ندانید حقوق خیلی از معلم ها هزینه مهد کودک و ایاب و ذهابشان را نمی پوشاند بعنوان کسی که چند اموزگار را می شناسم برای این دوستان بی معرفت که اینگونه کامنت می گذارند متاسفم
    • بدون نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      15 8
      آقای امیر- با توجه به گفته شما باید استادان دانشگاه حقوقشان کمتر از معلمان باشد چون اکثرا 2 روز تدریس میکنند!.حالا بماند که شاید بگویی استاد دانشگاه تخصصی کار میکند اما اگر به تعلیم و تربیت کشورهای پیشرفته توجه کنی یک معلم ابتدایی باید فوق تخصص روانشناسی و زبان آموزی داشته باشد تا از دبیرستان و یا دانشگاه به ابتدایی راه پیداکند و ضمن تدریس در آنجا از حقوق بالا برخوردار شود(آموزش و پرورش تطبیقی)
    • مجتبی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
      22 9
      بعضی ها چنان از مدرک فوق لیسانسشون حرف می زنند که انگار بقیه همه زیر دیپلمن , اتفاقا سطح تحصیلات توی معلما از خیلی سازمان ها و ادارات دیگه بیشتره ودیگه اینکه خواهشا مخاطبای عزیز دقت کنند اون چیزی که در مورد حقوق معلما شنیدید رو بدون تحقیق باور نکنید . خود من که با ده سال سابقه الان ماهی ششصد تومن میگیرم , مستاجرم , ماشین ندارم وکلی , ندارم های دیگه . خواهش می کنم از قضاوت های سطحی و عجولانه خودداری کنید
  • بدون نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    36 0
    جالب بود اقا محسن. بنویس بازم . خوب می نویسی. بی توقعی
  • معلم IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    21 0
    در مشهد هنوز رویت نشده
  • حامد IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    17 7
    دوست عزیز معلم ها نباید اعتراض کنند چون تا اعتراض کنند می گویند در شان شما نیست
  • بدون نام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    18 0
    دومي زنبيله سبد نيست كه چقد شماها خرج رو دست دولت ميذارين!!!
  • معلم گیلان IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    20 2
    لطفا افزایش حقوق هارو برسی کنید کمتر از 5 درصد اضافه شده مثلا قرار بود 15 درصداضافه بشه
  • بدون نام IR ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    23 0
    عااااالی بود. روده بر شدیم از خنده مخصوصا از خوندن پاراگراف اولش.
  • بدون نام IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    9 0
    وای خیلی جالب و خنده دار بود !!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    5 17
    بیشتر کارمندای دولت همون حقوقی هم که میگیرن از سرشون زیاده. اگه میخواستن به اندازه ما تو بخش خصوصی کار کنن لابد ویلای نیاوران طلبکار میشدن!
  • بدون نام IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    11 4
    لطفا افزایش حقوق 5 درصدی معلم ها رو پیگیری کنید
  • بدون نام IR ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    15 4
    آقای امیر- چه تحلیل آبکی و جهان پنجمی از شغل شریف معلمی دارند؟!
  • ناصر IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
    18 3
    من خودم فرهنگی هستم شخصا درخواست دادم که سبد کالا به من ندن آخه هنوز از سبد کالای عید خیلی تو خونه مونده داریم اونا رو مصرف میکنیم...!
  • زرین دشتی IR ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    10 4
    افزایش حقوق معلمان همش 5 درصد بو د از وزیر پیگیری شود
  • بدون نام US ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    10 4
    بگذریم ازهمه ی بی انصافیهایی که نسبت به این قشرمیشه فقط کافیه حقوق معلمین درکشورهای دیگررودرنظربگیریدکه جزو بالاترین حقوق هاست تازه بااون همه امکانات کمک آموزشی که تدریس رابرای آنان اسونترمیکنه وماکه با انواع مشکلات بچه ها که انعکاس مشکلات خانواده های آنهاست مواجهیم .شخصا بامدرک کارشناسی وسابقه 19 سال تدریس دریافتی پانصدهزارتومان...منصف باشید.
  • زهره IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۱
    3 5
    سبد کالا قصه درازی دارد به نیروهای قرار دادی شاغل در آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان هم تعلق نگرفته فقز به رسمی و پیمانی که خونشان از ما رنگین تر است تعلق گرفته