بسیاری ازخوانندگان درباره نگرانی ها و مشکلاتی که بسته شدن جی میل برای کاربران ایجاد می کند کامنت گذاشته بودند. وزیر ارتباطات می گوید:« برای کارهای اینترنتی می توان ازایمیل های داخلی استفاده کرد.»

یکی ازخوانندگان خبر آنلاین به نام سیما نوشته بود:« واسه اعتراض به تصمیم عجیب دوستان برای فیلتر گوگل امکانات وابستش چیکار می تونیم بکنیم؟ من واسه کارهای مطالعاتی و ارتباط با همایشی که توش مقاله دارم "باید" از گوگل استفاده کنم و مطمئنم هرکسی به خاطر علاج دردی لازمه که از گوگل استفاده کنه»
رضا تقی‌پور - وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات - چهارشنبه درجمع خبرنگاران درباره علت فیلتر شدن جی‌میل اظهارداشت:« از آنجا که شرکت‌های جی‌میل و یوتیوب و گوگل به هم وابسته هستند و جنایت بزرگ اهانت به پیامبر اکرم (ص) توسط یوتیوب انجام شده است، این مسئله احساسات مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرده است و مردم شریف ما طی پیام و نامه‌هایشان درخواست داشتند که با این مساله برخورد شود و به دستور قضایی این سایت‌ها فیلتر شد.»
وی درباره اینکه با توجه به فیلترشدن جی‌میل و ایمیل در کشورکاربران با مشکل روبرو شده‌اند گفت:«ما ازمردم خواهش کرده‌ایم که ازایمیل‌های داخلی و یا ا‌یمیل‌های که به مقررات ما احترام می‌گذارند، استفاده کنند؛ شرکتی چنین رفتارهایی که ازخود نشان می‌دهد طبیعی است که باید با او برخورد کرد.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رفع مسدودیت پست الکترونیک جی میل در ایران را منوط به دریافت حکم قضایی از سوی کمیته تعیین مصادیق فیلترینگ عنوان کرد و گفت: وزارت ارتباطات براساس دستور این کارگروه رفتار می کند.
رضا تقی پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار مهر و درباره دلایل مسدود کردن سرویس جی میل و زمان رفع این مسدودیت می گوید: اینکه جی میل چرا و به چه دلیل در ایران مسدود شده است را باید از کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ سوال کنید.
وی ادامه داد: فیلتر شدن جی میل با حکم قضایی کارگروه تعیین مصادیق صورت گرفته است و هرگاه همین مرجع این حکم را تغییر دهد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز براساس حکم جدید رفتار خواهد کرد.
تقی پور خاطرنشان کرد: نتایج تصمیم برای رفع محدودیت جی میل در ایران را کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ اعلام خواهد کرد.
اواخر هفته گذشته عضو کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ در گفتگو با مهر دلیل مسدودشدن سرویس پست الکترونیک گوگل را مشکل فنی در تفکیک دو سرویس جی میل و یوتیوب عنوان کرد و گفت: متاسفانه دانش فنی تفکیک این دو سرویس هنوز محقق نشده است؛ یعنی ما می خواستیم یوتیوب را مسدود کنیم جی میل هم قطع شد و این ناخواسته بوده و از طرفی چاره ای هم برای این موضوع وجود ندارد چرا که نمی خواهیم به هیچ وجه یوتیوب باز باشد. براین اساس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال یافتن روشی برای حل این مشکل است تا بتواند در پروتکل https ، یوتیوب را مسدود و سرویس جی میل را باز کند که این دانش فنی بزودی می آید.
45235

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 55
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    37 0
    عزیز من موهن پیامبر توسط یک کاربر اپلود شده بود تو یوتیوب اون هم هیچ کی لایکش نکرده بود. آخه من نمیدونم این چه ربطی به google search داره منی که وبمسترم الان آلکسام کلی اومده پایین و بازدیدم هم اومده پایین کی به من جواب میده این آقایون اصلا افتخار نمیدند ایمیلمو هم جواب بدند.
  • بدون نام IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    31 0
    چطور است تا سیستم عامل اندروید را هم تحریم کنند و تمام گوشی های آن را از بازار جمع آوری نمایند. تا درس عبرتی شود برای خودمان !!!
    • محسن IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
      6 27
      اتفاقاً اگر گوشی های اندرویدی رو تحریم کنند یه ضربه ی محسوس به گوگل وارد میشه. شاید تنها سود گوگل از مردم ایران همین گوشی های اندرویدیه که کلی هم خریدار داره... آنلاین چاپ کن خواهشاً
  • مسعود IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    4 67
    برای سرچ کردن این همه موتور جستجوی فارسی دقیق وجود دارد. دلیلی نیست که صرفا از گوگل که وابسته به آمریکای جهانخوار است استفاده شود. با تشکر از وزیر محترم ارتباطات و فناوری
    • بدون نام IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
      20 1
      اشتباه به نظر شما مثبت رای دادم. رای اینجانب 1000 تا منفی است.
    • بدون نام IR ۱۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
      9 1
      معلومه که سرچات خیلی علمی و فنی هستند که داخلی ها کارتو راه می اندازه!!!
  • حسین IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    27 1
    واقعا فکر میکنن الان فقط گوگل داره ضرر میکنه یا مایی که چون هیچ اطلاعی قبلش نبود مکاتبات مهم را از دست دادیم؟ یا ما که آرشیو مکاتباتمون رو از دست دادیم؟؟؟ تقریبا همه ما از فضای زیادی که گوگل در اختیار میگذاشت واسه بک آپ فایلا استفاده کردیم چون فلش و اینا گم می شد... گفتیم همیشه به جیمیل که دسترسی هست!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    28 1
    جنايت توسط يوتيوپ انجام شده؟ من نميدونم اين مسئولين كي مي خوان بفهمن كه گوگل و يوتيوپ مسئول محتوي مطالبي كه توش ميره نيستند.
  • بدون نام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    24 1
    خیلی خوبه که آقای تقی پور با نامه های مردم تصمیم گرفتن پس این چه جوری که ما نمی تونیم یه وقت ملاقات از ایشان بگیریم تا در خصوص مسکلات کاریمان که 100% مستقیم با وزرات خانه ایشان در ارتباط میباشد دفتر ایشان یه شماره تلفن دادن مه هیچ وقت کسی نیست جواب بدهد ولی جالب اینجاست که وقت کردن اینهمه نامه بخوانند و تصمیم بگیرند .
  • بدون نام IR ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    22 1
    واقعاً چی بگم بخدا! فیلتر کردن تازه ما بدهکارم شدیم که کلاً چرا از جیمیل استفاده میکردیم! اوه البته یادم نبود جیمیل با درخواست مردمی بسته شده! شرمنده واقعاً.
  • بدون نام IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    24 1
    آقا جان یوتیوب مگه فیلم رو ساخته؟؟ بذار به زبان ساده برات توضیح بدم شاید متوجه بشی. ببین عزیزم! یوتیوب یه چیزی تو مایه های ویدیوی قدیمه. هر فیلمی توش بذاری واست پخش می کنه. حالا شما می تونی تو این سایت نوحه آپلود کنی یا هر فیلم دیگه. نمی دونم این مثال تونست به انداختن دوزاری کمک کنه یا نه؟ بعد هم یوتیوب از اول فیلتر بود!!! چه ربطی به جی میل داره؟؟؟
  • بدون نام IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    21 1
    چه ربطی داره آخه چرا به همه زندگی مردم کار دارید و دخالت میکنید؟ همه میدونن جی میل واسه اینکه امنیت بالایی داشت فیلتر شده چون قابل بازبینی نیست دیگه اسن پیامبر (ص) رو تو رو خدا وسط نیارید و از ایشون مایه نگذارید. والا قباحت داره بگین میبندیم اما این دلیل رو نیارید .فقط تیشه به ریشه اعتقادات این مردم میزنید.
  • یک دانشجوی دکتری IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    18 1
    با سلام از آقای وزیر خواهش دارم نام این مردم شریف که نامه!!!!!!!!!! و پیام فرستادنو بگن شاید تسکینی باشه بر درد ما دانشجویان. اینکار فقط از یک کشور جهان شومی یا شایدم چهارمی بر می آد. آخه چرا جیمیل؟؟؟؟؟ به هر حال اینکار نسنجیده که مطمئنا خواست مردم نبوده واقعا باعث شرمندگیه. واقعا متاسفم.
  • بدون نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    26 1
    هر کاری کنین ما از همون ایمیل های خارجی استفاده می کنیم...
  • بدون نام IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    1 1
    باشه !!!!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    19 1
    پس تکلیف این همه مقالاتی که توی جی میلمون داریم چی میشه؟؟؟ دیگه هیچ وقت بهش دست پیدا نمیکنم؟؟؟؟ :-(((((((((((((
    • مهر IR ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
      8 1
      یه ساکس بخر انقدر خودتو اذیت نکن بابا
  • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    8 1
    يعني هيچ كس هيچ نظري در مورد اين در افشاني نداره؟
  • نیما IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    11 1
    جناب اقای وزیر نمی دونم تا به حال از اینترنت استفاده کردین یا نه البته اینترنتی که به مردم می دین تا استفاده کنن نه ماهواره ای که بعضی ها فقط از ان استفاده می کنن به هر حال سایتهای ایرانی کمی که تعداد کار بران زیاد میشه به روغن سوزی میوفتن و خوشبختانه اینترنت هم مثل ماشین نیست که هر بی کیفتی رو به مردم غالب کنین و بگین همینی که هست . درست داره غالب می کنیین ولی مردم با فیلتر شکن کارشون می کنن
  • احسان IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    25 1
    من موندم کی گفته با فیلترینگ سایت گوگل و جی میل می تونین با شرکت گوگل مقابله کنین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟ میشه آقای وزیر بفرمایند الان با فیلتر کردن این دو چه ضرری به گوگل زدند!!!!؟ مثل این میمونه که آدم با شهرداری مشکل پیدا کنه بعد واسه تلافی بگه چون خیابونها رو شهرداری می سازه من دیگه پامو تو خیابون نمی ذارم!!!!! مسئولان یا خیلی خیلی زرنگند که منافع خاصی رو ازین طریق دنبال می کنند یا بلا نسبت خیلی خیلی بــــــــــــــــووووووووووووووووق هستند! خبر خواهشا درج کن!
  • بدون نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    18 1
    جي ميل كه يه روز در ميون فيلتر بود، فقط دنبال يه بهونه كوچيك مي گشتين كه كلا ببندينش.
  • احسان IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    17 1
    گنه کرد به بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری حال و روز امروز ما شده! اگه یک کشور دیگه ای پیدا کردید که خدمات رایگان گوگل (که غیر از هزینه چیزی واسش نداره ) به خاطر اهانتی که پیامبر اکرم (ص) شده فیلتر کرده حق با شما! داریم خود زنی می کنیم این راه مقابله نیست! اگه واقعا میگین مردم درخواست فیلتر سرویس های گوگل رو دارند یه نظر سنجی بذارین!
  • am IR ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    21 1
    بابا شما از n سال قبل داشتین سایه گوگل رو با تیر می زدین چه ربطی به اهانت داره,جناب وزیر اگه گوگل بده ,فیس بوک بده,تویتر بده,و هزارتا سایت فیلتر شده دیگه بد هستن,چرا برای اجلاس سران عدم تعهد اینترنت بدون فیلتر در اختیارشون قرار دادید ,مگه ما با سران عدم تعهد چه فرقی داریم.اصلا چرا شبکهای رسمی صدا و سیما تو فیس بوک و تویتر صفحه دارن,چرا ifilme هم تویتر داره و هم فیس بوک,چرا برنامه صرفا جهت اطلاع پیج 24 ساعته داره در فیس بوک.جناب وزیر بیشترین ورودی های سایت های دولتی از گوگل ,شما با فیلتر کردن گوگل رسما بازار سایت های داخلی رو می خابونید.جناب وزیر جی میل رو نمی تونم فراموش کنم چون از وقتی اومدم پشت نت اولین ایمیلم رو به گوگل ساختم.........
  • دلال مرکزی US ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    21 1
    خب دستور بدهند چی دیگر بپوشیم؟ چی بخوریم؟ چی بگیم> به چی فکرکنیم؟ و کی بمیریم؟ ما گوش بفرمان شما ها هستیم.
  • بدون نام IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    18 1
    این کار شما مثل اینه که واسه برخورد کردن با سازمان آب و فاضلاب بیای آب نخوری چیزی که آیدت میشه اینه که خودت از تشنگی بمیری و شرکت آب هیچیش نمیشه
  • آرش IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    14 1
    میشه چند تا از اون پیام ها و نامه ها رو منتشر کنید...
  • بدون نام IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    12 1
    اخه اونا كه ضرر انچناني نميكنن دانشجو و محقق و معلم ما داره ضرر ميكنه حالا تاجر عيب نداره
  • بدون نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    19 1
    ایمیل داخلی؟!!!!!شما به جای این که زیر ساخت را درست کنین چسبیدین به یه سری کار الکلی،شما با این کار فقط به کاربر ایرانی ضربه میزنید گوگل هیچ ضرری نمیکنه،این همه راه هست واسه اعتراض شما بدترین راه رو انتحاب کردین جناب وزیر.
  • افشین IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    18 1
    فقط همین! بعد چند سال کار کردن با Gmail حالا یک شبه آدرس میلم رو باید عوض کنم.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    16 1
    هرچند وقت یکبار ، آمریکا تحریم هاش رو زیادتر میکنه حالا بعضی از مسئولان هم به آمریکا پیوستند و تحریم ها رو سرعت بیشتری می بخشند.
  • بدون نام IR ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    11 1
    سلام سوال من اینه که ایا این سایت و سرویس میل ان برای همیشه فیلتر شده است ؟یعنی ما برای استفاده از گوگل هم دیگه فیلتر شکن نیاز داریم؟ گوگل تنها موتور جستجو نیست ولی به نظر من که یک دانشجوی کامپوتر هستم بهترین موتور جستجو هست به نظرم به جای اینکه یک مقابله حساب شده و موثر در پاسخ به چنین توطئه انجام شود که بارزترین نمونه ان که به ذهن هر کسی میرسه ساخت فیلمی در شان مقام و منزلت ان حضرت است و نیاز به یک حرکت فرهنگی و در خور توجه در سطح بین المللی لازم است و این روش کنونی نوعی پاک کردن صورت مسئله است نه حل مسله!!!!!!!!!!!!!!!!!! لطفا در صورت امکان پاسخ سوال فوق را پیگیری کنید با تشکر
  • بدون نام IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    17 4
    با استفاده از اینترنت اکسپلورر میتونید از جستجوگر گوگل استفاده کنید ولی برای استفاده از جی میل فعلاً چاره ای جز فیلترشکن نیست البته میتونید اکانت یاهوی خودتونو به جی میل متصل کنید تا از این به بعد نامه های جدید جی میل به یاهو هم فرستاده بشه. نمایندگان مجلس اگه واقعاً نماینده مردمن باید این وزیر بی مسئولیت رو استیضاح کنن، تقی پور ناتوانی فنی وزارتشو (در جدا کردن یوتیوب از بقیه سرویس های جی میل که روی https هستن) با مسأله توهین به پیامبر مخفی میکنه و این توهین به شعور مردمه.
  • بدون نام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    6 2
    معرفي كنيد اين سايتها را
  • بدون نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    22 1
    خدا وکيلي يک پيشنهاد دارم: بياييد و کلا اينترنت رو فيلتر کنيد و همه رو خلاص کنيد.اصلا چه نيازي به ايميل هست؟ با اسب و قاطر نامه ها رو ميفرستيم.حداقل داخل نامه ها چک نمي شه.....!!!!!!!!!!
  • احمد IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    21 0
    ما از گوگل برای جی میل و دیدن فیلم موهن استفاده نمی کنیم چرا باید همه چی رو فله ای فیلتر کنید>! کدوم سرویس داخلی 10 گیگ حجم رایگان میده و امنیت اطلاعات رو تضمین می کنه تظاهر بسه
  • بدون نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    19 1
    من هیچ وقت از ایمیل های داخلی استفاده نمی کنم. چون امنیت و امکانات جی میل را ندارند.
  • بدون نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    20 1
    من هیچ وقت از ایمیل های داخلی استفاده نمی کنم. چون امنیت و امکانات جی میل را ندارند.
  • joker IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    20 1
    اخه من نمیدونم مگه ما خودمون عقل نداریم؟؟؟؟؟ ادم خودش میفهمه چی خوبه،چی بده!!!!!
  • بدون نام IR ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    12 1
    بهانه الکی نیارید. google scholar هم واسه گوگله.
    • محقق و پژوهشگر NL ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
      4 1
      دقیقا. این سرویس که دیگه واسه جستجوی مقالات علمیه. جناب وزیر محترم گوگل هزارتا سرویس برای کاربری ها مختلف داره. شماها با این کار فقط مردم رو تشویق به استفاده از فیلترشکن میکنید. یعنی به ملت میگید برید خلاف کنید. می خواهید به زور ایمیل و موتور جستجوی خودتون را به مردم تحمیل کنید. جناب وزیر عصر اینترنت عصر آزادی بیان است و انسانها حق انتخاب دارند...
  • دکتر لپی IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    10 1
    آقای وزیر منو ببخشین بابت الفاظ زشتی که بکار بردم!!حلالم کنین!!واقعا یه لخظه عصبانیتم به اوج رسید!! من شرمنده شما
  • محمد US ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    13 1
    این برخورد نیست! خود زنی است!
  • بدون نام IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    17 1
    هر وقت مسئله اي رو نتونستي حل كني صورت مسئله رو پاك كن!
  • بدون نام IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    15 1
    تاوان همه کارارو تودنیا ما باید پس بدیم! اگر مسلمونا احساساتشون جریحه دار شده دسته جمعی باید این کارو بکنن نه این که ما به نیابت از همه . . . البته همونطور که میدونیم ترس برادر مرگه و شما خبرآنلاین عزیز هر چقدر که ما محترمانه هم بنویسیم نظرمون رو انعکاس نمیدی مردم هم خدایی دارن . . .
  • علي US ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    13 1
    بعد هي بگيد مشكلات‌تان را براي ما بنويسيد! اين‌طوري حل مي‌كنيد ديگه!
  • دانشجوی دکتری IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    26 1
    عمرا!!!!مگه اینکه مرگ من رو ببینید! حاضرم هر کاری کنم و از این مملکت برم ولی از اینتراااانت چینی و روسی و شبکه رشد و ایمیل ساخته شده توسط چهار تا بچه استفاده نکنم!
  • بدون نام IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    13 1
    گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
  • بدون نام IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    17 1
    خوبه خود مار ا فیلتر نمی کنند جای شکرش خالیست
  • gmail.com IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    14 1
    بزرگوار نظر سنجی بزارید جی میل فیلتر بشود یا نه ، کدوم درخواست مردم یه شبه به دست شما رسیده که ترتیب اثر دادید ، بزارین همون مردم همینجا نظر بدن .
  • محسن IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    18 1
    حالا از شوخی گذشته، مای کامپیوتر و کنترل پنل رو کی فیلتر می کنند تا بریم از نسخه ی داخلیش استفاده کنیم؟ LOL هه هه هه هه هه هاها ها هاهاهاهاها خخخخخخخخخخخخخخخ یکی من رو نجات بده، ترکیدم...
  • بدون نام IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    6 0
    دارید مارو بیچاره میکنید یا شرکت گوگل رو ، حداقل یک هفته قبل اعلام میکردی ما یه ایمیل جدید اعلام میکردیم ما که کار بازرگانی انجام میدیم چه جوری الان باید کار کنیم در صورتی که نتونستیم حتی یه ایمیل جدید به خریدارهای خارجیمون اعلام کنیم
  • هدی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    6 1
    شبکه های اجتماعی داخلی مثل وبز یا دوستانه رو به چه دلیل مسدود کردید؟ اونجا که دیگه فیلم رو آپلود نمیکنند. صفحۀ پیوند ها که باز میشه ستون شبکه های اجتماعی همه بسته س یهو بگید میخواید فیلترانت ملی رو راه بندازید و خلاص
  • بدون نام EU ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    4 1
    لطفا بفرمایند حکم قضایی توسط کدام دادگاه و قاضی، به چه اتهامی، و بر اساس کدام ماده/قانون صادر شده است؟ شاکی کیست؟ متهم کیست؟ تاریخ صدور حکم کی بوده است؟ اینکه تنوانسته اند یوتیوب و جیمیل را به دلیل نوع تکنولوژیشان و ماهیت پروتکل httpsمسدود کنند ؛ به حکم قضایی بر می گردد یا موضوع چیز دیگری است؟
  • بدون نام JP ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
    6 1
    جناب وزیر پاسخ های شما بچه ها را هم قانع نمیکند .میفرمایید دلیل فیلتر فیلم موهن است این فیلم روی سایت یوتوپ است و اینن سایت حدود 4 سال است که فیلتر است پس فیاتر کردن جستجو گر گوگل و یا جیمیل با توجیه اینکه قابل تفکیک نیستند توهین به شعور کاربران است دلیل روشن برای سخنم فیلتر نبودن مترجم گوگل است .مورد دیگر اینکه شما مسئول هستین اما قیم مردم نیستی که اعلام میکنید مردم باید از ایمیل ایرانی استفاده کنن سخن شما قابل قبول نیست و خلاف نص صریح قانون و از طرف دیگه میفرمایید باید از کارگروه تعیین مصادیق فیلترینگ سوال کنید پس شما چکاره هستید .استحضار دارید مصادیق فیلترینگ به روشنی در قانون آمده است کدام مورد آن با سایت گوگل که فقط میتوان با آن سرچ کرد ویا ایمیل جیمیل مطابقت دارد؟
  • جراحی بینی ترمیمی IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۴
    0 0
    خبر جالبی بود. ممنون.