گلچینی از بهترین غزل​های عاشقانه و شورانگیز کهن و معاصر از برترین شاعران ایران در یکی از تازه​های نشر قطره تدوین شده است.

به گزارش خبرآنلاین، «چهارصد غزل برگزیده‌ شاعران کهن و معاصر» با عنوان فرعی از هزارویک غزل شورانگیز نوشته غلامرضا ارژنگ از سوی انتشارات قطره روانه بازار نشر شد.

ناشر در توضیح انتشار این کتاب آورده است: «شمار گویندگانی که در عصر ما غزل‌های نابِ شورانگیزِ سرشار از عشق و عواطف انسانی سروده‌اند بسیار فراوان است، درحالی‌که شاعران بزرگ گذشته بیش‌تر به سرودنِ غزل‌های عرفانی می‌پرداختند. از این رو بیش‌ترِ حجمِ این کتاب را غزل‌هایِ شاعرانِ معاصر در بر گرفته است. کوشیده‌ایم غزل‌هایی را برگزینیم که شاعر در سرودنِ آن‌ها، هنرمندیِ خود را، در بیانِ شور و حال خویش به زبانِ ساده به کار گرفته باشد، نه در به کاربردنِ تکلّف‌آمیزِ آرایه‌های شعری. در گزینشِ غزل، به شهرت و آوازه‌ شاعر، و فراوانیِ شمار غزل‌های او توجهی نداشته‌ایم، بلکه هرجا که غزلِ لطیفی یافته‌ایم که از شور و حال و تازگی برخوردار بوده، آن را برگزیده‌ایم، هرچند که گوینده‌ آن شهرتِ چندانی نداشته است.»

 

این کتاب ارزشمند در 310 صفحه و با قیمت 10هزار و 500تومان منتشر شده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و یا هر محصول فرهنگی دیگری(در صورت موجود بودن در بازار) کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 246516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =