این روزها در همه شهر ها و همه ارگانها بحث های زیادی در خصوص حذف مزایا ،حذف بدی آب و هوا،حذف اضافه کاری و....وجود دارد

سیما از بوشهر برای خبر آنلاین نوشته:
چرا دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مطالبات کارمندانش را پرداخت نمی کند 12 ماه حق مسکن ومابه التفاوت افزایش حقوق سال 91 وتفاوت ارتقاء طبقات سنواتی جزء مطالباتی است که پرداخت نشده ومسؤلین همیشه می گویند نداریم که پرداخت کنیم .
عبد الکریم جمیری(نماینده بوشهر در مجلس شورای اسلامی)به خبر آنلاین گفت:خوشبختانه افزایش حقوق این عزیزان در مرداد ماه پرداخت شده است و در مورد سایر مطالبات هم باید بگویم که باید دولت در وهله اول تامین اعتبار کند و پس از انجام این کار می توانیم سایر مطالبات را پرداخت کنیم اما در نهایت کارمندان نباید از تاخیر در پرداخت حقوقشان نگران باشند چراکه حقوق آنان به شکلی متمرکز پرداخت خواهد شد .
45236

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 247079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    1 1
    با سلام جناب آقای عبد الکریم جمیری امیداست شما نمایندگاه محترم سریعا قانون بازنشستگی پیش از موعد را مانند گذشته به تصویب برسانید و در موزد اضافه کارو حق مسکن و ... کارکنان نیز اقدام فوری لازم است همه چیز گران شده الا حقوق کارکنان که کاهش هم دارد پیدا می کند برای رضای خدا به داد طبقه کارمندان برسید - چه اقدامی انجام شده در این موارد لطفا جواب بدهند
  • سعید IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    2 1
    بدلیل کمبد اعتبار و عدم وجود نقدینگی خزانه کشور تخصیص اعتبارات جاری را محدود کرده که نتیجه آن کاهش مزایای کارکنان دولت ورسیدن دریافتیهای کارمندان به رقم مشابه در سال گذشته میباشد.آقایان ظاهرا تورم را صفر در نظر گرفته اند.
  • پویا IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    6 1
    هنوز هیچ مابه التفاوتی پرداخت نشده بقیه مطالبات اعم از اضافه کار و ماموریت و سنوات نیز پرداخت نشده سبد کالا هم به طور کامل داده نشده
  • رضا IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۹
    2 0
    می خواستم ببینم تکلیف اضافه کار ،کارمندان اموزش و پرورش چی میشه؟ اگه قراره ندن ما به جای هفته ای 44ساعت کار در هفته بریم سرکلاس با 24 ساعت تدریس.
  • ملت کارمند GB ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
    3 0
    با سلام بنده کارمند دانشگاه علوم پزشکی بوشهر هستم و به اطلاع نماینده محترم می رسانم که: 1) نه در مرداد و نه حتی در شهریور هیچگونه مابه التفاوتی بابت افزایش حقوق سال 91 به کارمندان پرداخت نشده. 2)حق مسکن شش ماهه ی دوم 90 پرداخت نشده. 3)جیره نقدی از حدود 2 سال قبل به این سو پرداخت نشده. 4)اضافه کاری تیر ،مرداد و شهریور 91 پرداخت نشده. 5)حق نوار مرزی در سال 90 حذف شد و هیچ مسئولی پاسخ نداد چرا در شش ماهه ی دوم 89 پرداخت نشد؟ آقایان نماینده ملت، بدی آب و هوا هم به آسانی آب خوردن خذف شد . تقاضا داریم پیگیری فرمایید.
  • محمد A1 ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    0 0
    آقای جمیری انتظار میرود به عنوان نماینده مردم، حرف مردم را به گوش دولت برسانید. حرف دولت را مردم هم میشنوند هم تاثیر آن در زندگییشان را میبینند.