در پی اعتراض یکی ازخوانندگان به تاخیرپرداخت حق التدریس یکی ازواحدهای دانشگاهی علمی کاربردی دراستان گیلان، معاون بازرسی این دانشگاه گفت:«مشکل این واحد با تغییرمدیریت آن حل شده است»

یکی از خوانندگان نوشته بود:«باز حق التدریس...مدرس حق التدریس دانشگاه علمی کاربردی واحد ... در استان گیلان هستم. حق التدریس من و همکارانم در قالب زمانبندی عجیبی پرداخت می شود که ما هنوز موفق به کشف رمز آن نشده ایم: تنها بخشی از حق التدریس ترمهای پاییز و بهار 90-91 در شهریور 91 پرداخت شده است. پیش از این وقفه طولانی در پرداخت حقوق ما روند پرداخت عبارت بود از پرداخت درصدی از حق التدریس ترم 1 در پایان ترم 2. آیا دانشگاه علمی کاربردی نظارتی بر نحوه پرداخت حق التدریس مدرسان در واحدهای تابعه ندارد؟ اگر نظارتی وجود دارد، امثال من به کجا می توانند مراجعه کنند؟»
خانم کشاورزمعاون اداره بازرسی دانشگاه علمی کاربردی ضمن تایید وجود چنین مشکلاتی دریکی ازواحدهای دانشگاهی دراستان گیلان عنوان داشت:« چنین مشکلی دریکی ازواحد های استان گیلان وجود داشت اما این مشکل با تغییر مدیریت و رسیدگی های مدیریت جدید مرتفع شده است. ازاین رو تمام اساتید حق التدریس حقوقشان را دریافت کرده اند.»
45235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 248148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مشکل باقی خواهد ماند US ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
    8 1
    تا زمانی که دانشگاه علمی کاربردی قانونی تصویب نکند که دانشگاه را موظف به پرداخت بموقع حق التدریس نکند، این مشکل باقی خواهد ماند. مدیر این واحد عوض شد یعنی مشکل برای همیشه و در همه واحد ها حل شد ؟ این مشکلات دائمی نشان دهنده این است که دانشگاه جامع خودش نظارتی بر واحد ها ندارد و برایشان مهم نیست که حق التدریس مدرسان ناچیز و پرداخت آن دیر هنگام است .حاضر نیستند کمی به خودشان زحمت بدهند و قانونی تصویب کند و به این مشکلات سر و سامانی بدهد. استادان هم برای از دست ندادن شغلشان مجبورند بسوزند و بسازند.