«آشنایی با صنایع صحنه» نوشته دانیل ای. یونیزی با ترجمه رضا مهدی‌زاده و امیر هاشمی‌مهر توسط انتشارات سوره مهر به چاپ دوم رسید.

در این کتاب «آشنایی با صنایع صحنه» راهنمای جامعی در تمامی زمینه‌های اجرایی طراحی صحنه و دکور، مدیریت و برنامه‌ریزی کارگاه‌ها، انتخاب و به کارگیری مواد و مصالح، ترسیم نقشه‌های اجرایی و کنترل هزینه‌ها ارائه شده است.

«آشنایی با صنایع صحنه» در هشت فصل تقسیم‌بندی شده که تجهیزات، انواع کارگاه‌ها و انبارها، ابزارها و نقشه‌ها تا ماکت و مواد و مصالح اجرایی صحنه، چگونگی نصب و سرانجام چگونگی جمع‌آوری و نگهداری دکور را دربرمی‌گیرد.

این کتاب که جزو کتاب‌های درسی دانشگاه ‍‌های کالیفرنیا و لس آنجلس آمریکا( UCLA)است می‌تواند برای دانشجویان طراحی صحنه و طراحان جوان مورد استفاده قرار گیرد.

«آشنایی با صنایع صحنه » با قیمت 6500 تومان منتشر شده است.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و هر محصول فرهنگی دیگر(در صورت موجود بودن در بازار) کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 251909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =