در حالی که رونق و کسب و کار به دلیل بحران اقتصادی در اروپا کساد است، سود سه ماهۀ شرکت آلمانی خودروسازی فولکس واگن به 11.3 میلیارد یورو رسید.

 به گزارش خبرآنلاین در گزارش منتشر شده از سوی شرکت خودروسازی آلمانی فولکس واگن، سازندۀ شمارۀ یک اروپا آمده است که این شرکت در سه ماهۀ سوم سال جاری سودی معادل 11.3 میلیارد یورو بدست آورده و به رغم بحران اقتصادی در اروپا پیش بینی خود برای سال 2012 را تأئید کرد.
این غول خودروسازی با 12 مدل خودرو از"سیت" گرفته تا اسکودا و پورشه و آاودی طی ماه ژوئیه و سپتامبر سود خالص معادل 11.29 میلیارد یورو یعنی افزایش 60 درصدی در طول یکسال داشته است. به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامۀ فیگارو، فولکس واگن قصد دارد تا سال 2018 به اولین تولیدکنندۀ خودرو در جهان تبدیل شود. اما به رغم سود بالای فولکس، کاهش فروش اتومبیل در اروپا بر روی این برند معروف آلمانی نیز تأثیر نهاده است.

در مجموع کشورهای اتحادیه اروپا فروش محصولات فولکس واگن شاهد کاهش 1.2 درصدی از ابتدای سال جاری بوده است. با این حال این مسئله مانع از حضور پررنگ فولکس واگن در بازار اتومبیل اروپا نشده و این شرکت همچنان در اوج قرار دارد.

 

31263

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =