علاقه‌مندان برای ارسال آثار به جشنواره رسانه و شهدای جهاد علمی تا پایان آبان‌ماه فرصت دارند.

به گزارش ستاد خبری و اطلاع‌رسانی کنگره شهدای جهاد علمی، دبیر جشنواره رسانه و شهدای جهاد علمی از برگزاری این رویداد در روزهای 14 و 15 آذرماه سال جاری خبر داد و گفت: «کلیه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت‌های معتبر و همچنین رادیو و تلویزیون می‌توانند آثار خود را درباره شهدای هسته‌ای که از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ماه تولید کرده‌اند در این جشنواره شرکت دهند.»

محبوبه ناطق با بیان این مطلب که جشنواره رسانه و شهدای علمی در کنار سه جشنواره شعر، مقاله‌های علمی و فیلم، فیلمنامه و عکس زیر مجموعه کنگره شهدای جهاد علمی خواهد بود، افزود: «این جشنواره را سازمان بسیج اساتید با همکاری وزارت علوم برگزار می‌کند.»

وی پاسداشت مجاهدت‌های شهدای شاخص جهاد علمی در راه پیشرفت و استقلال کشور، تبیین مقام علمی و معنوی شهدای جهاد علمی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با شهدای جهاد علمی را از اهداف این رویداد فرهنگی عنوان کرد. 

ناطق با یادآوری اینکه این کنگره به پاسداشت چهار شهید هسته‌ای و شهید تهرانی‌مقدم برگزار می‌شود گفت: «علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان آبان‌ماه به سایت www. shje. ir ارسال کنند.»

ناطق تاکید کرد: «به 20 نفر نخست این جشنواره جوایز نفیسی مانند حج عمره، سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا می‌شود. از نفرات بر‌تر این جشنواره در روز هشتم اسفند ماه همزمان با برگزاری نخستین کنگره شهدای جهاد علمی امسال تقدیر می‌شود.»

روز دوشنبه فراخوان جشنواره آثار خبرنگاران کنگره شهدای جهاد علمی در نمایشگاه مطبوعات به صورت گسترده‌ای توزیع شد.

5858
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =