گوگل پلاس با رشدی باور نکردنی رتبه دوم شبکه های اجتماعی را بعد از فیس بوک بدست آورده است.

بر اساس گزارشهای منتشره از سوی گلوبال وب ایندکس،گوگل پلاس هم اینک 343 میلیون کاربر فعال دارد که بعد از فیس بوک (یک میلیارد کاربر ثبت شده و 700 میلیون کاربر فعال) رتبه دوم پر کاربر ترین شبکه های اجتماعی دنیا را دارد.
گوگل پلاس ملقب به شهر مجازی ارواح اینک به قول Vic Gundorta پر از ارواح است. فیس بوک با در اختیار داشتن 700 میلیون کاربر فعال و گوگل پلاس با 343 میلیون کاربر فعال رده های اول و دوم را به خود اختصاص داده اند.
مطابق آمار مهاجرت از شبکه های اجتماعی محلی به سوی شبکه های اجتماعی جهانی و بالاخص فیس بوک، گوگل پلاس و توئیتر در فصل چهارم سال مالی 2012 رشد خوبی را نشان می دهد.
بیشترین رشد را توئیتر در سال 2013  با 40 درصد رشد در 31 بازار (31 بازار حدود 90 درصد بازار جهانی اینترنت را در بر می گیرد) شروع کرده است.
21 درصد از بازار جهانی اینترنت به طور ماهانه روی توئیتر فعالیت دارند و 21 درصد یوتیوب و 25 درصد گوگل پلاس و 51 درصد فیس بوک بازان به صورت ماهیانه روی شبکه های اجتماعی خود فعالیت دارند.
گوگل پلاس رشد خود را مدیون کاربرانی است که در حوزه مدیا و رسانه فعالیت می کنند. همچنین وصل بودن گوگل پلاس به سایر محصولات گوگل این روند رشد را تسهیل کرده است.
کاربرانی که جی میل و یوتیوب استفاده می کنند به گوگا پلاس می پیوندند (و گاهی اوقات هم پیوند داده می شوند)
اتصال شبکه های محلی با گوگل پلاس نیز یکی دیگر از این عوامل است که شبکه های اجتماعی محلی با کاربران محدود کم کم به سوی شبکه های جهانی سوق داده شده اند.
 
 
 
منبع: زد دی نت
56502
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 273395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    74 1
    چه جالب همشون تو ایران فیلترن!!!
  • مصیطفی خوری نژاد US ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    16 42
    به نظر من که گوگل پلاس زیاد جالب نیست..
  • مجی SE ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    32 9
    هرچند به کل فیلترن ولی واسه اطلاعات عمومی خوبه .!که بدونیم فیس بوک 1 میلیارد عضو داره ولی خیلی از ما نمیدونیم فیس بوک چیه...
  • کاپیتان US ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    11 5
    هورا به امید اول شدنش
  • قوري IR ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    3 6
    جالب است تو ايران فيس بوك ممنوع است و همه تقلبي مشخصات مي دند
  • طاها A1 ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    سلام/ شبکه های مجازی کاربرد زیادی نداره وبرای اینکه روزی چند ساعت اونجا باشی مناسب نیست/فیلترینگ هم به این علت اونو فیلتر کرده که از انتشار فایل های خصوصی و.........در بین ایرانیان کمتر بشه.