کارلوس کروش در بازی با لبنان محمد نصرتی را به جای پژمان منتظری وارد زمین کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ این تعویضی بود که با توجه به شرایط بازی تا حدودی عجیب بود چون منتظری کارش را در زمین خوب انجام می داد و لبنان هم فشاری روی دروازه ایران نمی آورد که نیازی به تعویض یک مدافع داشته باشیم. با این حال نصرتی هم به طور قاطع نمی داند که چرا کروش چنین تصمیمی گرفت ولی او حدس می زند که به خاطر اخطار گرفتن منتظری این تعویض انجام شد.
نصرتی در گفت و گو با خبرآنلاین حرف هایش را اینگونه آغاز می کند:«راستش را بخواهید خودم هم به طور قاطع نمی دانم که دلایل کروش برای به زمین فرستادن من چه بود و باید در این مورد از خودش سوال کنید. با این حال من حدس می زنم که این موضوع به خاطر اخطار گرفتن پژمان منتظری در نیمه اول باشد چون او یک خطای نسبتا خطرناک را انجام داد که اگر ما مثلا در بیرون از ایران بازی می کردیم و داور سخت گیری هم بازی را قضاوت می کرد شاید منتظری را اخراج می کرد.»
او ادامه می دهد:«در نیمه دوم بازیکن لبنان اخراج شد و شاید کروش به خاطر اینکه پژمان کارت زرد دوم را نگیرد، او را از زمین بیرون آورد.البته این فقط حدس من است و باید کروش در این خصوص صحبت کند.» او در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنی کروش می خواست بازیکنان استقلال را به خاطر بازی با راه آهن زودتر از زمین بیرون بیاورد می گوید: «فکر نمی کنم اینطور باشد ولی این تصمیمی بود که کروش گرفت.»
از نصرتی در مورد ترک اردوی تیم ملی از سوی هادی عقیلی و اینکه چنین اتفاقاتی باعث ناراحتی فوتبالدوستان ایرانی می شود سوال می کنیم. او در این مورد می گوید: «باید از عقیلی بپرسید که چرا چنین تصمیمی گرفته و من نمی توانم در این خصوص حرف خاصی بزنم. من خودم سال ها در تیم ملی بازی کردم، گل صعود به جام جهانی را زدم و در جام جهانی هم بازی کردم. آن زمان مرا حلوا حلوا می کردند ولی الان نیمکت نشین هستم و به نیمکت نشینی هم افتخار می کنم.با این حال دست از تلاش برنمی دارم و با احترام به همه مدافعان تیم ملی تلاش می کنم تا دوباره بازیکن فیکس ایران شوم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زمانی IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
    17 12
    اینکه با شیث رضایی یه شهر رو برای ادامه بازیگری انتخاب کردین دلیل خاصی داره؟