تا تاریخ 6 اسفند ماه به سئوالات و اعتراض شرکت کنندگان از طریق سایت سنجش رسیدگی می شود، این پاسخ روابط عمومی سنجش به خوانندگان خبرآنلاین است.

یکی از خوانندگان نوشته بود:«لطفا مساله سوالات غلط کنکورارشد سراسری رو از مسؤلین سازمان سنجش پیگیری کنید..
من چند روز پیش کنکور ارشد صنایع-صنایع دادم که متاسفانه بعد از انتشار سوالات در اینترنت مشخص شد که تعداد قابل توجی از سوالات (شاید نزدیک به یک پنجم) دارای اشتباه هستند ویا گزینه صحیح ندارند و یا چند گزینه صحیح دارند.البته این مشکل مختص امسال نیست و در سال‌های گذشته هم شاید در هر آزمون ده‌ها سوال غلط و صدها غلط املایی و نگارشی وجود داشته(برای مثال می‌توانید به سوالات کنکور پارسال یعنی کنکور 91 صنایع-صنایع رجوع کنید) که متاسفانه بعضا نشان‌دهنده سطح دانش پایین طراحان سوال کنکور ارشد می‌باشند که وقت و انرژی داوطلبان را سر جلسه هدر می‌دهند
پیشاپیش بابت پی‌گیری این مساله سپاسگزارم.»
یکی دیگر از خوانندگان با عنوان دانشجویان صنایع( کنکور ارشد 91) نیز نوشته بود:«خبرانلاین تورو خدا سوالات غلط کنکور ارشد مجموعه مهندسی صنایع رو پیگیری کن!! که ایا حذف میشن این سوالات غلط یا نه؟ باید به کجا مراجعه کنیم برای اعتراض؟؟ ما که دستمون جایی بند نیس.. نتیجه یه سال زحمت با ده تا سوال غلط حروم میشه ...تورو خدا پیگیری کن از سازمان سنجش. نظرمو درج کن لطفا»
روابط عمومی سازمان سنجش درپاسخ به این خواننده اعلام داشت:
به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 1392 می رساند که کلید اولیه سوالات بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است این کلید اولیه غیر قابل استناد است پس از دریافت نظرات داولبان و صاحب نظران کلید نهایی سوالات تهیه و بر اساس آن کارنامه داوطلبان استخراج خواهد شد از این رو داوطلبان در صورت تمایل می توانند تا تاریخ 06/12/91 با مراجعه به سایت سازمان سنجش از طریق سیستم ارسال و درخواست نسبت به تکمیل فرمی که برای دریافت این نظرات آماده گردیده است اقدام نمایید. لازم به ذکر است نظرات داوطلبان فقط از طریق اینترنت دریافت خواهد شد و به مواردارسالی از طریق دیگر رسیدگی نخواهد گردید با توجه به اینکه بعد از تاریخ 06/12/91 نظرات جمع و کلید اولیه نهایی ساخته خواهد شد هیچ تجدید نظری پس از این تاریخ قابل بررسی نخواهد بود.
برای ورود به قمست اعتراض ها و نظرات در باره سئوالات آزمون کارشناسی ارشد سال 92 می توانید این لینک را کلیک کنید.
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم عبداله پور A1 ۱۹:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
    0 0
    باسلام خواهش میکنم متن اعراضم رابخوانید: من دانشجوی کاردانی رشته تربیت بدنی هستم ومتولد1373هستم.. امسال کنکورکارشناسی دارم..امامتاسفانه شرایطقدگذاشتیدحداکثر158..من قدم 152هست..شماک قرارشرط قدبگذارید ازدوره کاردانی بگذارین...الان من حیرون شدم..من 13ساله کاراته حرفه ای کارمیکنم...درس های عملیم خوبه..چراباید اینجوری شکست بخورم...من تااینجاخودم رسوندم.شب وروزگریه میکنم ک من چیزی کم ندارم چرابااین شرایط جلوپیشرفتم گرفته شه..ازتون خواهش میکنم..التماس میکنم رسیدگی کنید..ممکنه خیلیها مثه من باشن..کمکم کنید خواهش میکنم....ممنون میشم