برای داشتن یک زندگی خوب شهری خیلی چیزها لازم است از امکانات بهداشتی ودرمانی گرفته تا فضای سبزومحیط های آموزشی

اما گاهی حتی خیلی از شهر ها از داشتن امکانات اولیه مانند آب برق گاز وتلفن محرومند برای مثال حمید از قزوین این طور نوشته که:
در قزوین به ساختمانهای نوساز کنتور برق نمی دهند می گویند نداریم چند ماه است که ساختمان ما حاضر شده ولی بدلیل نبود کنتور برق قادر به استفاده از آن نیستیم و داریم ماهانه 500 هزار تومان کرایه خانه می دهیم 3 ماه است در نوبت هستیم هنوز خبری نیست با اینکه قیمت آن را از 170 هزار تومان به بیش از 570 هزار تومان افزایش دادند یکی به داد ما برسد.

واما برمک مدیر روابط عمومی اداره برق قزوین در این باره گفت:واقعا این طور نیست که ما نخواهیم کنتور برق بدهیم بلکه گاهی مشکلاتی پیش می آید که مانع از این کار می شود مثل نبود شبکه برق رسانی ضمن این که خیلی ها هم خارج از محدوده شهرداری هستند ودر این شرایط توقع داشتن کنتور برق را هم نیز دارند.
وی در ادامه گفت:با توجه به این نکات باز اگر فردی مشکلی از این بابت دارد می تواند به اداره برق منطقه خود مراجعه کند تا مشکلش مورد بررسی قرار بگیرد.ضمن این که در حال حاضر بسیاری از افراد در قزوین در نوبت کنتور برق قرار گرفته اند.
45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۱
    1 0
    باعرض سلام شماها خوبید ما درکرمان شاید با نیروگاه سیکل ترکیبی 500متر فاصله نداریم سه سال است برق نداریم هرجاهم مراجعه کردیم هیچکس پاسخگونبود
  • بی نام IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۲
    2 0
    چرا خرید کنتور برای واحداهای نوساز بدون مصوبه دولت تا ده میلین ریال افزایش یافته