عصرایران نوشت:

ایهود باراک وزیر دفاع در آستانه خداحافظی اسراییل، در آخرین سخنرانی خود در کمیته روابط خارجی و دفاع کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بار دیگر نسبت به تاخیر در برخورد مناسب با مساله هسته ای ایران هشدار داد.

براساس آنچه خبرگزاری فرانسه منتشر کرده، باراک با اشاره به اینکه مسیر پرونده هسته ای ایران تا آخر سال 2013 مشخص خواهد شد، افزود که در صورت تعلل در نابودی تاسیسات هسته ای ایران حمله به این تاسیسات روز به روز سخت تر می شود.

باراک با مخاطب قرار دادن آمریکا گفت: حمله به تاسیسات هسته ای ایران در شرایط کنونی پیچیده است اما موکول کردن این حمله به آینده ای که این کشور هسته ای شده است، بسیار مشکل تر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه ایران در تلاش است تا روز به روز تاسیسات هسته ای خود را نسبت به خطر جنگ ایمن تر کند، افزود در صورت ادامه این روند ایران در آینده تاسیساتی متعدد و ایمن خواهد داشت که حتی با حمله نظامی هم قابل نابودی نخواهند بود.

رژیم صهیونیستی و آمریکا سال هاست که مدعی تلاش ایران برای دست یابی به سلاح هسته ای هستند و این در حالی است که همه فعالیت های هسته ای ایران زیر نظر آژانس بین المللی انرژی هسته ای است و این مرجع بین المللی تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر انحراف ایران از فعالیت های هسته ای صلح آمیز ارایه نکرده است.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 281809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۲
    13 2
    ایهود خان ،سخت نگو بگو ناممکن .عمرا مال این حرفها نیستی