فیلم سینمایی «قاعده تصادف» به کارگردانی بهنام بهزادی در کافه خبر نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهنام بهزادی کارگردان، اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، بهاران بنی‌احمدی، مارتین شمعون‌پور و دیگر بازیگران فیلم «قاعده تصادف» به همراه مازیار فکری‌ارشاد و شاهین امین منتقدان فیلم روز پنجشنبه 22 فروردین برای نقد و بررسی این فیلم به کافه خبر می‌آیند.


«قاعده تصادف» دومین فیلم سینمایی بهزادی در مقام کارگردان است. «تنها دو بار زندگی می‌کنیم» اولین فیلم این کارگردان سال 86 ساخته شد و توانست توجه منتقدان و اهالی سینما را جذلب کند.


«قاعده تصادف» روایتی از زندگی یک گروه تئاتری است که درگیر آماده کردن یک نمایش و رساندن آن به اجرا در خارج از ایران هستند.
 

در این فیلم امیر جعفری، سروش صحت، اشکان خطیبی، مهرداد صدیقیان، بهاران بنی‌احمدی، محمدرضا غفاری، الهه حصاری، مارتین شمعون‌پور، ندا جبرائیلی، روشنک گرامی و سروش مالمیر بازی می‌کنند.


«قاعده تصادف» در سی و یکمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شد و بهنام بهزادی در مقام نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم توانست چهار سیمرغ بلورین جشنواره را از آن خود کند.


این فیلم در حال حاضر روی پرده سینماهای تهران و شهرستان‌ها است.


کاربران محترم می‌توانند پرسش‌های خود را از بازیگران و کارگردان این فیلم در قالب کامنت مطرح کنند.
 

58246

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 286143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین دولتشاهی IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    7 3
    از کارگردان محترم قاعده تصادف سئوالی داشتم : آیا ویدیوکلیپ "‫قاعده ی تصادف... چند ما بعد... یا چند ماه قبل...‬" در بازبینی های ارشاد توسط ارشاد بیرون کشیده شد یا اینکه تصمیم خود کارگردان محترم بوده است که این کلیپ موسیقی حذف گردد ؟ آیا بودن این ویدیوکلیپ به روان شدن فیلم کمک نمی کرد ؟ خود شخص بنده بعد از دیدن این ویدیوکلیپ به شدت علاقمند شدم برای بار دوم این فیلم را تماشا کنم ! با سپاس
  • سعید IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۱
    7 2
    اول میخواستم به کارگردان محترم فیلم به دلیل پلان سکانسهای طولانی و موفق فیلم که خیلی خوب از آب در آمده بود ، تبریک بگم . من واقعا شگفت زده شدم مخصوصا گفت و گوی شهرزاد و پدرش در پارکینگ از نقاط قوت فیلم از نظر کارگردانی بود . و اما سوال : آقای بهزادی شما حق رو به کدوم میدید ؟ شهرزاد یا پدرش ؟
  • محمد رضا IR ۰۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    7 10
    باسلام، بعضی از بازیگران واقعا نفش ضعیفی ایفا کردند و به نوعی بازیشان مصنوعی بنظر میرسید. مانند دوست یا همسر آقای کارگردان (آقای خطیبی) و یا حتی نقش بازیگر جوانی که با "آقای جعفری "درگیر شدن . این از ضعف کارگردان است یا بازیگران؟؟
  • Saeed IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    8 1
    آیا بهتر نبود بر روی شخصیت های عمو و ماریتن بیشتر وقت و داستان گذاشته میشد و داستهای فرعی جالبی هم در روند داستان اضافه میشد.
  • سارا IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    7 5
    ايا بازيگران هنگام خواندن فيلم نامه به شباهت هاي ان با "درباره الي " پي بردند؟
  • آرین IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    2 2
    من این فیلم را خیلی دوست داشتم و ازبهترین فیلم های جشنواره بود که درشرایط بد اکران قربانی شد.من دو سوال داشتم:1-چرا آقای بهزادی سبکی را که فیلم اولشان داشت را رهاکردن و انقدر فرهادی وار فیلم را روایت کردن.و2-درمورد پایان بندی فیلم.چرا؟
  • مصطفی IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
    1 1
    تو رو خدا این پیام منو به آقای بهزادی برسونید... آقای بهزادی عزیز تنها دوبار زندگی می کنیم یک شاهکار بود و با قاعده تصادف بسیار لذت بردم ....شما از فروش بسیار ناراضی هستید من شک نداشتم اگر فیلم شما در هر زمان دیگر به غیر از نوروز اکران می شد فروش عالی داشت از شما درخواست می کنم این فروش کم باعث کم شدن انگیزه شما در ادامه راه موفقتون نباشه و هم چنان سینمای ایران رو از آثار خوبتون بهره من سازید
  • شعیب محمودی US ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    0 1
    فیلم را خیلی دوست داشتم. البته نه بیشتر از فیلم اول آقای بهزادی! فقط دوست دارم خیلی دقیق آقای بهزادی به این سئوال من توّجه کنند و جواب بدهند : انتهای فیلم، در یک جمع بندی کلی، به این نتیجه رسیدم فیلم به نوعی بدآموزی دارد! چه طور ؟! اگر فرد یک دروغ ساده می گفت به پدر مادرش در مورد اینکه کجا هست و چه می کند، همچنانکه برخی از سایر دوستان وی در این گروه تئاتری با همین شگرد و استفاده از دروغ مصلحتی، هیچ مشکلی نداشتند و تنها کسی که نهایت شفافیت و صداقت رو در رفتار و گفتارش با والدینش داشت، با مشکلات و معضلات جدّی از سوی والدین خود مواجه شد ؟! در جامعه بحران زده اخلاقی فعلی ما، آیا شایسته نبود در کلیت داستان؛ جهت گیری اخلاقی مثبت لحاظ می شد؟!
  • عاطفه IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۴
    0 0
    فیلمی که اهنگ تیزرش رو از جایی دیگه برداشته باشند معلومه چیه