غرضی:۳هزار نفر در BBC و VOA و من‌وتو علیه ایران نقشه می‌کشند

محمد غرضی برنامه های فرهنگی خود برای انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد غرضی در ادامه گفت وگو با شبکه خبر گفت:12 میلیون آدم داریم که چاق تر از حد معمول هستند و قلب و کلیه آنها دچار زحمت می شود و این ها دردهایی است که نتیجه تغذیه گذشته است و شبکه هوشنمد سلامت را با مختصر هزینه ایجاد می کنم.

غرضی گفت: شهر تهران 17 میلیون جمعیت دارد و شلوغ است و ترافیک دارد و شبکه هوشمند ضروری است و به قدری کشور به لحاظ علمی سطح بالایی دارد که اگر قدرت سیاسی پشت آن بایستد بلافاصله رشد می کنند و گروه های سیاسی حاکم در جامعه به دنبال حل مسائل سیاسی خود بوده اند و به فکر حل مشکلات مردم نبوده اند.

وی ادامه داد: در 100 سال گذشته 28 دولت آمده است که هیچکدام خوشنام نیستند. البته شخصیت های معتبری بوده اند ولی مشکلات را برطرف نکرده اند. شما گرفتار سیستم سیاسی جهانی هستید که علیه شما شبانه روزی 3000 هزار نفر در بی بی سی، وی او ای و من و تو نقشه می کشند.

این نامزد ریاست جمهوری گفت: عناصر داخلی شبکه های غربی برای این رسانه ها خوراک سیاسی ایجاد می کنند و جوانان نیز این مسائل را مشاهده می کنند. ما هیچ کدام صاحب انقلاب نیستیم و ملت صاحب انقلاب هستند.

وی تاکید کرد: زمانی که یک کشور واردات دارد ورشکسته است و حال در این شرایط دعوا می کنند و می گویند من امام زاده هستم.

وی درباره برنامه های فرهنگی خود گفت: فرهنگ انعکاس زندگی مردم در طول تاریخ است. این فرهنگ ساخت مردم است و این فرهنگ تاریخ ساز و حکوکت ساز و تولید کننده است. فرهنگ خارج از زندگی نیست و این تعاریفی که اخیرا در کشور مطرح می شود تزریقی است. خانه پدری من در کوچه ای بود که رئیس حزب توده در آن کوچه زندگی می کرد و دائم در گوچه ما دعوا بود.

غرضی ادامه داد: این موضوع بیش از 10 سال دوام نیاورد و در سال 1333 اعضا حزب توده 100 هزار نفر را در تهران آوردند و گریه می کردند اما هم اکنون خبری نیست ولی حضرت ابوالفضل و مردم عاشورا زنده هستند.

وی ادامه داد: من به هیچ عنوان در فرهنگی که مردم خودشان دارند دخالت نمی کنم. 3 جریان اجتماعی وجود دارد که خیلی مشکل دارد، مطبوعات، سینما و ورزش این 3 گروه هستند. این ها همه باید از یک طرف ارتباط اجتماعی خود را حفظ کنند و باید جمع شوند و با دولت هم تعامل کنند. اما این اتفاق رخ نمی دهد و در داخل سیستم خود اختلاف ایجاد می شود و این مجموعه از بین می رود.

غرضی تاکید کرد: در سینما چه خبر است؟ عده ای در آنجا با هم اختلاف دارند و در مقابل دولت قرار می گرند و می گویند اختلاف ما را حل کند. آیا دولت مامور حل اختلاف سینما داران و روزنامه نگاران است؟ اگر به سمتی رسیدم می گویم عزیزم، پدرم تو سینما گر و ورزشکار هستی و بنده نیستم و شما به سک نفر رای بدهید و من آن را به عنوان وزیر معرفی می کنم و مشکل ساده می شود.

/27295

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    ای کاش اقای غرضی حداقل یک ترم در یک دانشگاه اقتصاد خونده بودند حرفهایشان برای من دانشجوی اقتصاد بهت اور هست خیلی علاقه مندم ببینم چجوری وزارت نفت و مخابرات با این تفکرات اداره کردند
  • بی نام A1 ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    136 6
    سؤال من از آقای مهندس غرضی این است که آیا فعالیت این 3 هزار نفر در عرض همدیگر قرار دارد یا در طول؟!
  • بی نام A1 ۰۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    5 1
    واقعا مردم از اين توهمات توطئه و نبرد با دنيا خسته شده اند بسه يه كم به منافع ملي و اصلاح اقتصاد بي سامان مملكت فكر كنين
  • مسعود IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    54 5
    این عددها رو از کجا میاره؟
  • هشمت A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    44 6
    سلام یه سوال اقای غرضی چرا زمان صحبت کردن در رسانه ملی به خودش اینقدر فشار میاورد اروم صحبت کند همه متوجه میشوند چه جوری میخواد حرف ملت را در کشورهای بیگانه بزند ممکن تا اون موقع حنجرش اسیب ببینه .
  • باربارا IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    7 0
    آقای غرضی زیاد پای 20:30 میشینه و زیاد کیهان میخونه!
  • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۷
    10 1
    ببخشید آقای غرضی رو شورای نگهبان برای برنامه هاشون تایید کرد یا چیز دیگه!!!!!! مبنای ایشان چیست!!!!؟؟؟