علی اکبر ولایتی کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پایان مناظره سیاسی کاندیداها در پاسخ به سوالی درباره اختلاف بین قوا چنین گفت که می شنوید

 

 

 

 

 

27۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 297333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    0 0
    کسانی که سرگرم بحث و جدل ها بیهوده هستندبه تنها چیزی که نمی اندیشند مردمند مردم را در نظر ندارندنمی خواهند به مردم خدمت کنند بلکه اب به اسیابان دشمن میریزند و اوضاع را پیچیده میکنند و انگیزه انها فقط مصالح گروهی است و نه حفظ کشور از هرج ومرج و ورشکستگی اقتصادی مردم تاوان چه چیزی را باید بدهند ؟مقام معظم رهبری چقدر انها را نصیحت کند و گوش فرا ندهند !جامعه سرپرست عاقل و دانا میخواهد ادمهای متوهم و درگیر مسائل جناحی و بی ملاحظه و تندرو وکسانی که افراط و تفریط میکنند نمی توانند! در گذشته امام خمینی بارها به همه تذکر داده اند تندروی نکنید در نظر داشته باشیم چهار سال حساس را در پیش داریم کشتی جامعه را به ناخدای ماهر باید سپرد.
  • فرزاد IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    1 0
    جالبه كه زمان انتخابات كه ميشه همه يادشون مي افته كه مردمي هم هستند كه دچار گراني ،تورم و بيكاريند و بعدش ديگه هيچ خبري نيست وانگار مردمي اصلا از اول وجود نداشتند.
  • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    10 2
    اينكه اصلاح طلبان اشكالات و ايرادات اصولگراها را به آنها مي گويند به جان هم افتادن مسئولين نيست. بالاخره اين اصولگراها نبايد ايراداتي كه اين 8 سال در سيستم اجرايي كشور داشتند را زير سبيلي رد كنند.