ایسنا نوشت:

به رغم تهدیدهای اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به سوریه در صورت ورود موشک‌های اس 300 روسیه به این کشور، معاون وزیر داخلی این رژیم اعلام کرد: حتی در صورت استقرار اس 300 ها به سوریه به این کشور حمله نمی‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه الدیار لبنان، معاون وزیر داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسرائیل تصمیمی برای حمله نظامی به سوریه ندارد حتی اگر موشک های اس 300 در سوریه مستقر شوند.

وی در پاسخ به سوال یکی از کارشناسان آمریکایی درباره تلاش اسرائیل برای نابود کردن سامانه اس 300 گفت: اسرائیل از حمله به سوریه نفعی نمی برد و تنها می تواند از مرزهای خود دفاع کند.

این در حالی است که پیش تر موشه یعالون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تهدید کرده بود تا پیش از ورود موشک‌های اس 300 به سوریه اسرائیل این موشک‌ها را نابود می‌کند.

معاون وزیر داخلی رژیم صهیونیستی در ادامه خاطر نشان کرد: اسرائیل از نزدیک اوضاع و تحولات سوریه را با نگرانی دنبال می کند و از خروج نیروهای حافظ صلح اتریشی از منطقه جولان نگران است. ما مطمئنیم سازمان ملل نیروهای جایگزین مناسبی را به جای نیروهای اتریشی پیدا خواهد کرد.

این مسئول صهیونیستی درباره پیشنهاد اخیر روسیه و امکان جایگزین شدن نیروهای روسی به جای نیروهای اتریشی در جولان گفت: توافقنامه بین‌المللی وجود دارد که این نیروها و کشورهای اعزام کننده آنها را مشخص کرده است لذا براساس این توافقنامه کشورهای عضو شورای امنیت نمی‌توانند در هیات حافظ صلح سازمان ملل مشارکت کنند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 298089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =