تسنیم نوشت:

حجت الاسلام جعفر شجونی با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم اظهار داشت: همانطور که آقای حدادعادل فرمودند زمستان رفت و رو سیاهی به زغال ماند، این انتخابات نشان داد تهمت‌هایی که به نظام وارد کردند ادعایی بیش نبود.
دبیر جامعه وعاظ تهران خاطرنشان کرد: نظامی که در راس آن مقام معظم رهبری است و یک رای را هم حق الناس می‌داند، اجازه نداد حتی 250 هزار رای روحانی مورد غفلت قرار گیرد و از آن به خوبی دفاع کرد و انتخابات را در دور اول تمام کرد.
حجت الاسلام شجونی تصریح کرد: حفاظت از تک تک آرای روحانی تهمت و افترای جابجاکردن 11 میلیون رای در سال 88 را برملا کرد و هرکسی این حرف را در آن زمان زده است شخص گناهکار و روسیاهی است که بزرگترین گناه کبیره را با تهمت به نظامی که حاصل نفس پاک امام (ره) و خون شهیدان است، انجام داده است.
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران تاکید کرد: باید به این نظام احترام بگذاریم و اشتباهات را تکرار نکینم.
وی یاداور شد: با درایت و ابتکار رهبری خیلی از افراد پای صندوق رای آمدند و حتی کشورهای خارجی که انتخابات ما را نزدیک به دموکراسی نمی دانستند، این بار اعتراف کردند که حضور مردم پای صندوق رای حداکثری بوده است.
/2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 299469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    14 19
    هی دوست دارید محیط رو سیاه کنید.اگر هاشمی و خاتمی نبودن بعد درصد مشارکت می دیدی. در اخر دروغگو دوشمن خداست.امیدوارم به این حرف باور داشته باشید.
  • بی نام IR ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    21 16
    ولی ما هنوز نفهمیدیم 4 سال پیش چطوری رای ها رو شمردین که صبح نشده نتیجه اعلام شد؟؟؟؟؟
  • محمد شفیعی IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    20 29
    اعلام زود هنگام نتایج آرا در دوره ی قبل، با این که تعداد آرا بیشتر از این دوره بود، چی رو بر ملا کرد آقای شجونی؟
  • ناشناس A1 ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    9 8
    آقاي شجوني نميدانم اين مطالبي كه در سايت هاي مختلف نوشته ميشود مربوط به شما ياكسي ديگر است به هرجهت اين اظهارات نشانه تفرقه افكني است ميگوييد ياميگويند آقاي حداد عادل گفته اين انتخابات نشان داد كه تهمت هايي كه به نظام وارد كردند ادعايي بيش نبود بنده ازشما ميپرسم مگر ما دراين كشور چند تانظام داريم كه هركس ازهر گوشه وكنار خودشو ميراث خوارمعرفي ميكنه بابا دست بردارين از اين حرفها من تعجب ميكنم سايت هايي كه ا ين مطالب را درج ميكنند از خود شما نمي پرسند كه اين حرف ونقل ها چيه كه شماها ميزنيد(يااز خودتان يااززبان گفته يانگفته ديگران) درآخر اصلا شماها چكاره هستيد كه وكيل ووصي مردم شديد. تشخيص خوب ازبد را خود مردم ميدانند.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    6 2
    ؟!!!!
  • بی نام IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۹
    15 9
    این آقا نمی تواند حرف نزند
  • بی نام EU ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۳۰
    9 10
    عدد11ميليون را از کجا شنيديد؟
  • انصاف IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
    20 3
    اقاشجونی حق می گوید.هرکس هم ایشان را متهم به دروغ کند .درپیشگاه خدا ورسولش ص مسئول هست وباید جواب بدهد...درضمن در جواب اون ناشناس ....اگر مردم قوه تشخیص خوب وبد را داشتند.چرا خدا پیامبران را فرستاده.؟ایا تعقل نمی کنید.؟؟؟.....