تخفیف 20 درصدی دائمی برای دانشجویان و طلاب+25درصد تخفیف عمومی تا 22تیر

فروشگاه «کتاب ایران» این روزها کم کم دارد به پاتوقی برای علاقمندان کتاب و محصولات فرهنگی تبدیل می‌شود که در روزگار فشار اقتصادی، با تخفیف‌های خوبی، خریدشان را از این فروشگاه انجام می‌دهند.

حمید بهشتی: خیابان ولی عصر(عج) کمی بالاتر از تقاطع فاطمی، جایی که همه جور مغازه‌ای هست جز فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، به تازگی شاهد تنفس فروشگاهی شده که چشم عابران بسیاری را به خود جلب کرده است. این فروشگاه همزمان با اعیاد شعبانیه با حضور جعی از مدیران فرهنگی و فعالان عرصه نشر با زیربنای 32 متر در خیابان ولی عصر(عج) بالاتر از تقاطع فاطمی و نرسیده به خبرگزاری ایرنا افتتاح و در اختیار علاقمندان حوزه نشر و کتاب قرار گرفت. و حالا کم کم دارد مخاطبان و علاقمندان بازار نشر را به خود جذب می‌کند.

فروشگاه ایران

در حال حاضر 20 ناشر کتاب‌های خود را در این فروشگاه عرضه می‌کنند که این تعداد رو به افزایش است. همچنین در قفسه های کتاب این فروشگاه، کتاب‌هایی در حوزه ادبیات، هنر، سیاست، جامعه، روانشناسی، علوم انسانی، تاریخ، تاریخ انقلاب و دفاع مقدس و کتاب های مرجع و نفیس به چشم می‌خورد.

بخش ویژه کودکان و همچنین محصولات فرهنگی صوتی و تصویری نیز از دیگر محصولات ارائه شده در این فروشگاه است.

از امکانات موجود در این فروشگاه، امکان فروش و ارسال تلفنی کتب موجود به نقاط مختلف تهران تنها با پرداخت 30درصد هزینه پیک، است. 

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این فروشگاه در شرایط اقتصادی این روزهای مردم و بویژه علاقمندان کتاب و محصولات فرهنگی، تخفیفات ویژه‌ای است که به مناسبت افتتاح فروشگاه، اعلام شده که بر اساس آن، تا 22 تیرماه، کتاب‌های انتشارات ایران شامل 40 درصد تخفیف و سایر کتاب‌های موجود با 25 درصد تخفیف به مخاطبان عرضه می​شود.

همچنین تخفیف دائمی و همیشگی 20 درصدی برای معلمین، دانشجویان، طلاب، مدارس، مساجد، کتابخانه‌های عمومی و موسسسات فرهنگی و خیریه نیز از دیگر ویژگی‌های این فروشگاه اعلام شده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 300402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    10 5
    سلام باتشكر از خبرتون لطفا شماره تماس كتاب فروشي برام ميل كنين.
  • بی نام IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    14 1
    تلفن فروشگاه ايران: 88948093‬
  • بی نام IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    17 2
    با سلام، چقدر خوب میشه اگر همچین کتابفروشی هایی در شهرهای بزرگ دیگه کشور هم افتتاح بشند!
  • آزاده IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
    2 1
    چقدر خوب که هنوزم هستند آدمایی که دلشون برای بالا بردن فرهنگ هم میهنانشون می تپه... آفرین به همت عالی شما !