فارس نوشت:

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: آتش‌گرفتن موتور یک دستگاه خودروی بنز در طبقه منفی دو، ساختمان 7 طبقه را دچار دود‌گرفتگی کرد.

جلال ملکی درباره آتش‌سوزی در یک ساختمان هفت طبقه اظهار داشت: در ساعت 3 بامداد آتش‌سوزی در یک مجتمع مسکونی واقع در بلوار فردوس خیابان سازمان برنامه شمالی، خیابان شبنم غربی به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: طی این اعلام سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه دو بالابر هیدرولیکی و یک دستگاه خودروی تجهیزات تنفسی به محل اعزام می‌شوند.

ملکی بیان داشت: یک مجتمع هفت طبقه 10 واحدی به دلیل آتش‌گرفتن موتور یک دستگاه خودروی بنز در طبقه منفی دو دچار دود‌گرفتگی شده بود که آتش‌نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم می‌شوند و تعدادی از ساکنان این مجتمع را بیرون می‌آورند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت: گروهی نیز برق و گاز این مجتمع را قطع می‌کنند تا آتش به سایر قسمت‌های ساختمان سرایت نکند.

ملکی درباره مصدومان این حادثه گفت: سه مرد و سه زن در این حادثه مصدوم می‌شود که در حال حاضر وضعیت جسمانی آنها بهبود یافته است.

وی ادامه داد: عملیات در ساعت 4 بامداد به اتمام رسید.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 303589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    69 2
    الانه كه صداوسيما كل دولت آلمان رو ببره زير سوال!
    • پراید سوار IR ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      28 5
      هیچی پراید خودمون نمیشه!!!
  • بی کار IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    10 2
    ااااااومن که ماشین من بود که آتیش گرفته،حالا چه کار کنم!
  • مهدی A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    16 1
    اره واقعا بهتر از پیکان و پراید ساخت ایران مگه میشه به ماشین دیگری اعتماد کرد !!!!!!!!!!!!!!!!! . حتما تا ساعاتی دیگه اقایون اعلام خواهند کرد به علت انفجار ماشین خارجی ایران خودرو توانست بالاترین استاندارد جهانی را در بین شرکت های خودرو سار بدست آورد . خدایا شکرت !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • siavash IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    5 1
    اولا ساختمان 20 واحد بود نه ده واحد و دوما اینکه قبل از آمدن آتش نشانی ساکنین از سا ختمان خارج شدند و سوما اینکه هیچ کس از ساکنین در این سانحه آسیب ندیده است و چهارما اینکه ماشین بنز روز قبل از حادثه تعمیرگاه بوده و بدلیل عدم مهارت تعمیرکار این حادثه اتفاق افتاده است که از طرف مالک ماشین در مراجع قضایی در حال پیگیری میباشد. سیاوش یکی از همسایگان