ماه اخر تابستان هم شروع شد؛ این یعنی مرحله دیگری از مسافرت های تابستانی از همین امروز و فردا شروع می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پلیس راه کشور با توجه به افزایش سفرهای بین شهری و تراکم ترافیک از روز 31 مردادماه تا دوم شهریورماه در برخی از محورهای مواصلاتی به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور مقررات ویژه‌ای را اجرا می کند. 

مانند عمده مقررات ترافیکی در روزهای تعطیل، در همین راستا تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه تا ساعت 24 روز جمعه اول شهریورماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

اما در محور کرج- چالوس؛ تردد انواع تریلر و کامیون کماکان ممنوع است: تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 14 روز جمعه اول شهریورماه تا 2 بامداد روز شنبه دوم شهریورماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت 17:30روز جمعه اول شهریورماه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه دوم شهریورماه از 15 کیلومتر بالای مرزن‌آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

در محور هراز؛ تردد تمامی تریلرها کماکان ممنوع است، تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 30 و31 مردادماه وهمچنین از ساعت شش تا 24 روز جمعه اول شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

در محور دماوند؛ تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 تا 24 روزجمعه اول شهریورماه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

در محور زاهدان - زابل؛ تردد تمامی تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 16 تا 20 روزهای پنجشنبه 31 مردادماه و جمعه اول شهریورماه از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =