شمال بارانی می شود/هوای خنک در انتظار تهرانی ها

بارش ها تا دو روز آینده در گیلان و تا حدودی در مازندارن پیش بینی می‌شود از این رو فردا احتمال آب گرفتگی عمومی در استان گیلان رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی، از کاهش دمای هوا در کشور به ویژه تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سازمان هواشناسی "عبدالرضا امیدوار شهری" ، با بیان اینکه از امروز در برخی نقاط سواحل دریای خزر به ویژه گیلان بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود‏، افزود: بارش‌ها تا دو روز آینده در گیلان و تا حدودی در مازندارن پیش بینی می‌شود از این رو فردا احتمال آب گرفتگی عمومی در استان گیلان رخ خواهد داد.
وی با بیان اینکه از روز پنج‌شنبه بتدریج بارش در سواحل غربی دریای خزر کم شده و بر شدت بارش در سواحل شرقی دریای خزر افزوده می‌شود، ادامه داد:‌ در این مدت دریای خزر مواج خواهد شد.
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی همچنین گفت: از فردا در شهرهای شمالی آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز و استان خراسان شمالی شاهد افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ خواهد داد همچنین در ارتفاعات جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی زاگرس افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.
امیدوارشهری گفت: امروز و تا روز چهارشنبه در برخی نقاط استان‌های هرمزگان، کرمان و شرق فارس بارش پراکنده باران دور از انتظار نیست.
وی از کاهش دمای هوا در کشور خبر داد و گفت: از روز چهارشنبه دمای هوا 3 تا 4 درجه کاهش می‌یاد از این رو هوای تهران نیز در روزهای آخر خنک‌تر می‌شود.

45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
    13 10
    روحانی مچکریم
    • بی نام IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
      3 0
      واقعا که خنک شدن هوا چه ربطی به روحانی داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟