ایسنا نوشت:

نشان پروانه طی مراسمی به آندرانیک تیموریان از سوی سازمان حفاظت محیط زیست اهداء شد.

در طی حرکت زیست محیطی آندرانیک تیموریان بازیکن محبوب باشگاه استقلال در رقابت‌های فوتبال با تیم باشگاهی تایلند در خصوص نجات یک پروانه از مستطیل سبز با حضور نماینده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نشان پروانه و لوح تقدیر به وی اهداء شد.

دکتر محمدهادی حیدرزاده مدیر کل محیط زیست استان تهران که به عنوان نماینده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست این نشان را به آندرانیک تیموریان اهداء‌ کرد، ضمن تقدیر از حرکت زیست محیطی وی، گفت: قطعا حرکات زیست محیطی ورزشکاران و هنرمندان می‌تواند در اشاعه فرهنگ زیست محیطی نقش بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به این که امسال نشان ویژه پروانه به آندرانیک تیموریان اهداء شد، تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سال آینده این نشان ویژه به ورزشکاران حامی محیط زیست اهداء خواهد شد.

آندرانیک تیموریان نیز در حاشیه این مراسم با تشریح اتفاق رخ داده در بازی با تیم باشگاه تایلند، گفت: وقتی مشاهده کردم که پروانه‌ای در وسط چمن‌ها گرفتار شده آن را از زمین برداشتم و به خارج از زمین بازی منتقل کردم.وی خاطرنشان کرد: قطعا همه فوتبالیست‌ها می‌توانند با اقدامات زیست محیطی خود این فرهنگ را در جامعه توسعه دهند.

همچنین مدیر کل محیط زیست استان تهران مجوز استفاده رایگان به مدت یک سال از مناطق تحت حفاظت سازمان محیط زیست و نشان همیار محیط زیست را به عنوان اولین ورزشکار به آندرانیک تیموریان در این مراسم اهداء کرد.

4545

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 315675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    7 0
    رقص پروانه................ نوشته شده توسط: اکرم بهرامچی پروانه رقصان در چمن چشمك زنان بود غوغا و شوری هم زمان در این میان بود توپ و هواداران بازی بود و جوشش پروانه اما بی خبر از حفظ جان بود سمت نگاهش توپ و گل بود و هیاهو گلهای آبی در چمن عینا عیان بود گلهای آبی ........مرد های آسمانی پروانه چشمش از چمن تا آسمان بود اما خطر دور و برش بیداد میكرد موج خطر در زیر پای گل زنان بود ناگاه دستی مهربان پروانه را برد این دستهای آبی ِ تیموریان بود تیموریان پروانه را ناگه رها كرد پاداش ِ خوبش .......یك گل ِ آبی نشان بود
  • بی نام IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    15 92
    سنجاقک بازی تو اسیا عامل باخت کیسه ها!!!
    • بی نام IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
      1 1
      ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • بی نام A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
      16 2
      اتفاقا گل تاریخی و زیبای آندو بعد از این کارش بود . نجات پروانه تو آسیا ، حسرت پرسپولیسیا :)))))
  • پیمان IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    60 24
    لنگی ها یاد بگیرن.
  • یک حامی حیوانات IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    4 1
    تو این مملکت یه سری انسان هستند پناهگاه زدن برای حیوانات این همه حیوان زخمی و صدمه دیده توسط حوادث یا نامردی های مامورین و پیمانکاران شهرداری که به سگ ها و گربه های بی زبون تیراندازی میکنند رو میارن تو پناهگاه با هزینه های شخصی جراحی و درمان میکنن رو محیط زیست ندید؟آیا از این اسنان ها تقدیری شد ؟! حالا جان یه سنجاقک براشون مهم شده که تقدیر میکنند ؟! این همه حیوان زبون بسته رو شهرداری سالانه میزنه میکشه پس سازمان محیط زیست کجاس ؟ توی تبریز سگ های بی زبون رو دار زدند !که هزینه ی تیر ندن !!! کلیپی که منتشر شد یه سگ مادر که بچه دار بود اومده بود از یه زنی غذا بگیره رو زدند کشتند و گذاشتن توی گونی بردند !اون بچه های بی زبونش تو شکمش بودند خواهشا منتشر کن ای خدا توی این مملکت چه خبره ؟
  • میثم IR ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    77 21
    همیار محیط زیست تو اسیا/// حسرت پرسپولیسیا
    • بی نام A1 ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
      5 3
      بازم گل گفتی
  • همون پروانه EU ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    0 1
    میشه این استفاده رایگانی که نوشتید رو شرح بدید! مدیر کل اداره محیط زیست تهران فقط در باره مناطق تحت مدیریت خودش حق اظهار نظر و مجوز را داره نه دیگر مناطق استانها،آب پاکی رو بریزم رو دستتون الان هرکس به ادارات محیط زیست مراجعه کنه می تونه حق ورود به مناطق را داشته باشه این بخشنامه جدید هستش و این مزیت بیشتر برای خبرنگارها و عکاسان و دانشجویان و محققین کاربرد داره
  • بهرام6666666666666 A1 ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    5 6
    2 روز دیگه حنیف لایی خور میشه همیار پلیس..هههههههههه
  • . IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
    8 1
    درود بر آندو . درود بر مکتب پر از مهر ناصر خان حجازی
  • بهرنگ IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    8 3
    سنجاقك بازي تو آسيا ..... حسرت پرسپوليسيها
  • علی اهوازی US ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
    5 0
    هزار آفرین به تیموریان من هم بعنوان یکنفر که عاشق محیط زیستم به ایشون تبریک میگم درضمن اصلا اهل فوتبال نیستم.ولی عاشق حیوانات شما فقط یک لحظه فکرشو بکنید آن لحظه که سرگوسفندی میبرید آن قصاب چه قیافه ای میگیره.گوسفند بدبخت همه چی میفهمه و میدونه که میخوان بکشنش ولی کاری ازش برنمیاد بعد با آن چشمای مظلومش التماس میکنه ب ب ب میکنه ولی قصاب بلندش میکنه میکوبش به زمین و بعد.....چندماهیه گیاه خوار شدم خدایش خیلی راحت و خوشحالم اولش سخت بود بعد عادت کردم حداقل خیالم راحته که هیچ موجود زندای به خاطر شکم من کشته نمیشه لطفا شما هم امتحان کنید
    • بی نام IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
      0 0
      ۱۰۰۰ تا مثبت.