ایسنا نوشت:

محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدارهای جداگانه با اعضای انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انجمن فرهنگ و سیاست دانشگاه شیراز و فعالان دانشجویی دانشگاه‌های گرگان با قدردانی از تلاش جوانان و بویژه دانشجویان در انتخابات ریاست جمهوری اخیر، یادآور شد: در مقطعی که برخی شخصیت‌های اصلاح‌طلب نسبت به تغییر فضای کشور ناامید بودند، جوانان با نقش‌آفرینی خود در انتخابات باعث دلگرمی بزرگان اصلاح‌طلب شدند و حماسه سیاسی را خلق کردند که منجر به تغییر فضای کشور شد.

وی با تاکید بر اینکه "نباید فضای قبل از انتخابات فراموش شود"، گفت: همگان به یاد دارند که در چه وضعیتی به سر می‌بردیم که حتی برگزاری برخی جلسات محدود در دانشگاه‌ها با مخاطراتی همراه بود. باید در حفظ فضای بوجود آمده در بعد از انتخابات تلاش کرد و با صبر و حوصله و همگرایی بین گروه‌های مختلف اهداف خود را به پیش ببریم.

عارف با اشاره به حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم خاطرنشان کرد: متاسفانه در موسم انتخابات به سراغ مردم می‌رویم و عملا تا انتخابات بعدی چندان کاری با مردم نداریم و این آسیب بزرگی است، چراکه بهترین زمان برای حفظ مردم، فاصله بین دو انتخابات است که این مهم نیاز به کار مستمر تشکیلاتی دارد.

عارف به انتخابات مجلس آینده اشاره کرد و گفت: اصلاح‌طلبان باید بصورت جدی در انتخابات مجلس حضور فعالی داشته باشند. در انتخابات مجلس نهم کسانی که مخالف حضور در انتخابات بودند چند هفته بعد از برگزاری انتخابات از عملکرد ضعیف خود پشیمان بودند.

وی با بیان اینکه "تفکر اصلاح‌طلبی در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شد و باید بتوانیم این تفکر را در کشور حاکم کنیم"، ادامه داد: در صورتیکه به این نتیجه برسیم که تشکیل حزب ضرورت دارد، با سازوکار دموکراتیک حزب را تشکیل خواهیم داد.

219219

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 320499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    46 0
    درود بر عارف عزیز
  • بی نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    24 0
    دکتر ما فراموش نمیکنیم متاسفانه مسئولین کم کم دارن فراموش میکنند!
  • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    56 1
    زنده باد عارف زنده باد خاتمي زنده باد تفکر اصلاح‌طلبی
  • یکی از خبرنگارهای روزنامه توقیف شده «بهار» IR ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    33 1
    آقای عارف از روزنامه توقیف شده «بهار » چه خبر؟ از خبرنگارهای بیکار شده و زن و بچه هاشون چه خبر؟ بله ما هم فضای قبل از انتخابات یادمونه. از دفتر شما روز 50 بار تماس می گرفتن که خبرهای آقای دکتر رو کار کنین. البته بعد از توقیف دیگه هیچ کس با ما تماس نگرفت!!!
    • بی نام A1 ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
      5 2
      برای قوه قضاییه متاسفم که جنابعالی با توهین به ائمه هنوز آزادید
    • احسان اصلاح طلب IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
      14 0
      خب انتظار داری عارف چی کار کنه؟ نمی تونه که بیاد از شما دفاع تمام قد بکنه چون که به دشمنی با خدا و اسلام و تشیع و ... متهمش می کنند. این که شما قلا حامی او بودید، دلیل نمیشه که هر کاری کردید موظف باشه طرف شما را بگیره. اگر اون مقاله را قبل از چاپ به تایید عارف رسونده بودید، حالا او موظف بود که از شما حمایت کنه نه این که شما هر چی دلتون بخواد بنویسید و این بنده خدا دوره بیافته و گند شما را ماست مالی کنه. با اون مقاله ای که شما کار کردید واسه همه مشکل درست کردید. چه اصراری دارید که تنش درست بشه. هر چی تنش بیشتری درست بشه، به ضرر اصلاحاته. حالا اون مقاله را نمی نوشتید چیزی میشد؟ واقعا مسئله ی ما الان همچین چیزی بود که شما بلوا درست کردید؟
  • مجید استقلالی 444 IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    18 0
    درود بر رئیس مجلس آینده دکتر عارف عزیز
  • بی نام IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    12 0
    حواسمون جمع است. می دانیم که گروه دیگر سعی در ایجاد انشقاق بین اصلاح طلبان دارد و ما این فرصت را به ایشان نخواهیم داد.
    • بی نام A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
      0 1
      توهم توطئه
  • ایران A1 ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
    10 0
    ای زنده باد دکتر عارف
  • بي نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    3 0
    با با تو اين وضع خراب مملكت و فشار هاي اقتصادي و سياسي خارجي همه بايد دست به دست هم بديم و سياست اعتدال گرا رو پيش بگيريم نه اينكه با اين حرفها موجب تفرقه بين احزاب شويم.تو رو خدا اگه ايران و ايرانيها رو دوست داريد دست از اين حرفا بكشيد.
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۲
    6 0
    دکتر عارف یه دونس.