موج کولاک و سرمایی که در هفته گذشته بخش وسیعی از ایالت‌های ساحلی آمریکا را دربرگرفت، باعث رونق بی‌سابقه بازارهای آنلاین شده است.

محبوبه عمیدی: بارش و کولاک پی‌در‌پی که با بارش بیش از 30سانتیمتر برف بخش وسیعی از کرانه‌های ساحلی شرق ایالات متحده را در آخرین روزهای خرید سال نوی میلادی با سرمای زیر صفر فلج کرده، مطابق گزارش سایت ترافیک آنلاین ComScore، رونق بی‌سابقه‌ای به بازارهای آنلاین بخشیده است.

به گزارش سی‌نت، خریدهای کوچک آنلاین بخش قابل‌توجهی از خریدهای پایان سال میلادی را به خود اختصاص می‌دهند، اما در این فصل با جاده‌های محصور در برف و دمای زیرصفر در چند‌تایی از پرجمعیت‌ترین ایالت‌های این کشور، آنهم در تعطیلات پایان سال، این خریدها رکورد تازه‌ای از خود به جا گذاشتند. به عنوان مثال شهرهایی مانند فیلادلفیا و واشینگتن در این روزها بارشی بیش از یک‌فصل را تجربه کردند. این موضوع باعث شد، تنها در شنبه و یکشنبه‌ای که گذشت، ترافیک آنلاین سایت‌های خرده‌فروشى که بلیط‌های سفر را ارائه نمی‌کردند، بیش از 13‌درصد نسبت به همین زمان در سال گذشته افزایش پیدا کند و با این‌حال سه شنبه 24ام آذرماه هم‌زمان با آغاز کولاک و برف پیش‌بینى‌شده با بیش از 21 درصد افزایش خرید همچنان رکورد دار خرید‌های آنلاین است.

به گزارش سایت کام‌سکور، این سه‌شنبه بزرگ‌ترین خرید آنلاین را در تاریخ اینترنت به خود اختصاص داده است.

جیان فولگانی مدیر این شرکت می‌گوید: « به نظر می‌رسد برف و کولاکى که اواخر هفته گذشته کرانه‌های شرقى را در برگرفته، به این افزایش تقاضا دامن‌ زده باشد. این بدون شک بزرگ‌ترین خرید آنلاین ثبت‌شده در هفته با رقمی بالغ بر 4.8 میلیارد دلار است». البته خریدهای آنلاین باز هم در این فصل ادامه پیدا کرده‌اند و در سه‌شنبه گذشته به رقم بی‌سابقه 913 میلیون دلار رسیده‌اند.

فروشندگان هم از این خرید فصلی شگفت‌انگیز استقبال گرمی کرده و اعلام کرده‌اند، هنوز هم امکان ارسال به موقع کالاها و هدایای خریداری‌شده را پیش از آغاز سال نوی میلادی برای خریداران آنلاین دارند، باید تاکتیک مؤثری باشد!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 32145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =