مروری بر مهمترین اخبار حوادث امروز سه شنبه 12 آذر 1392

سرهنگ مسعود زاهدیان، رئیس پلیس امنیت اخلاقی ناجا از دستگیری یکی از خوانندگان زیرزمینی داخل کشور خبر داد و درباره برخورد پلیس با خواننده‌های زیرزمینی که اقدام به ساخت آثار خود و پخش آن در شبکه‌های خارجی می‌کنند به ایسنا گفت: پلیس با این دسته از افراد برخورد می‌کند و اخیرا نیز با خواننده‌ای به نام تتلو برخورد کرده است و وی هم‌اکنون پس از دستگیری در اختیار مقام‌قضایی است.
وی با بیان اینکه پلیس تمامی این موارد را شناسایی کرده و با آنها برخورد می‌کند، گفت: اجازه نخواهیم داد در فضای قانونی کشور اتفاقی بیفتد.
بحمدالله هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود برداشته و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند.

 

انهدام باند زاغ‌زن های آویزان‌
کارآگاهان گروهی از سارقان کیف‌قاپی که به شیوه زاغ‌زنی دست به سرقت می‌زدند را دستگیر کردند.
به گزارش ایسنا، در پی اقدامات پلیسی صورت گرفته در خصوص کنترل مجرمان سابقه‌دار و حرفه‌ای، کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ به اخبار و اطلاعاتی درباره فعالیت گروهی از سارقان کیف‌قاپ به شیوه زاغ‌زنی دست پیدا کردند که بلافاصله هماهنگی‌های لازم با بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی انجام و تحقیقات برای شناسایی مخفی‌گاه و دستگیری اعضای گروه سارقان در دستور کار اداره هجدهم پلیس آگاهی تهران‌بزرگ قرار گرفت.
کارآگاهان اداره هجدهم پلیس‌آگاهی که با بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار موفق به شناسایی سه عضو گروه سارقان کیف‌قاپ به شیوه زاغ‌زنی شده بودند، با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده در مناطق مختلف تهران و همچنین شناسایی سرقت‌های مشابه در شهرستان‌های کرج از جمله گوهردشت و رجایی‌شهر اطلاع پیدا کردند که این گروه از سارقان ابتدا به شیوه زاغ‌زنی اقدام به شناسایی افراد در مراکز تجاری و مالی بویژه در شعبات بانکی کرده و با تعقیب طعمه‌های خود و عمدتاً به شیوه شکستن شیشه خودروها یا سرقت کیف از صندلی خودرو اقدام به سرقت می‌کنند.
پس از شناسایی مخفی‌گاه سه عضو این گروه به نام‌های امید 42 ساله، وحید 28 ساله و پوریا 37 ساله در شهرستان کرج، کارآگاهان اداره هجدهم با اخذ نیابت قضایی به شهرستان کرج اعزام و مخفی‌گاه متهمان را تحت مراقبت‌های پلیسی خود قرار دادند.
با انجام مراقبت‌های پلیسی و اطمینان از حضور متهمان در مخفی‌گاه‌هایشان، هر سه عضو این گروه از سارقان کیف‌قاپ که قصد داشتند با ایجاد درگیری از دست کارآگاهان متواری شوند دستگیر و در بازرسی از مخفی‌گاه‌های آنها مقادیر متنابهی از انواع اموال مسروقه و بویژه مدارک شناسایی متعلق به افراد غیر کشف شد.
متهمان که از دستگیری خود غافلگیر شده بودند، پس از انتقال به اداره هجدهم پلیس آگاهی و روبرو شدن با اسناد و مدارک جمع‌آوری شده از سوی کارآگاهان، به ناچار لب به اعتراف گشوده و به دهها فقره سرقت به شیوه زاغ‌زنی در مناطق مختلف تهران و کرج اعتراف کردند.
امید در همان اظهارات اولیه به کارآگاهان گفت: سرقت‌های زیادی را به همراه دو همدست خود و به شیوه زاغ‌زنی از مراجعه‌کنندگان به بانک‌های سطح شهر تهران، کرج و قلعه‌حسن‌خان انجام داده‌ایم.
وحید نیز در خصوص شیوه و شگرد سرقت‌هایشان گفت: پوریا داخل بانک می‌رفت و پس از شناسایی سوژه از بانک خارج و هر سه نفر به دنبال سوژه می‌رفتیم. زمانی که مالباخته ماشین را به قصد پارک متوقف می‌کرد، از غفلتش استفاده و سرقت کیف حاوی پول‌ها را انجام می‌دادیم.
پوریا نیز در خصوص زمان سرقت‌ها نیز گفت: سرقت‌ها را از ساعت 08:00 تا ساعت 12:00 یعنی در ساعت کار بانک‌ها و مراکز تجاری و مالی انجام می‌دادیم.
کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی با بهره‌گیری از اسناد و مدارک شناسایی بدست آمده از مخفی‌گاه متهمان و با بررسی سرقت‌های مشابه که سرنشینان سواری اقدام به سرقت از مالباختگان به دو شیوه کیف‌قاپی از داخل خودرو و کیف‌قاپی به شیوه آویزان‌بری کرده بودند، موفق به شناسایی تعدادی از مالباختگان شدند که با حضور تعدادی از شکات و مالباختگان در اداره هجدهم پلیس آگاهی، متهمان شناسایی شدند.
یکی از مالباختگان که مدارک شناسایی‌اش در مخفی‌گاه متهمان کشف شده بود، پس از حضور در اداره هجدهم به کارآگاهان گفت: در29 مهرماه امسال از شعبه بانک واقع در 45 متری کلهر، مبلغ هفت میلیون تومان وجه نقد دریافت و پس از سوارشدن به ماشین، کیف حاوی پول را در زیرصندلی راننده قرار دادم. پس از رسیدن به محل کار، در حالی که کیف‌پول همچنان در زیرصندلی راننده قرار داشت از ماشین پیاده و پس از گذشت تنها چند دقیقه به محل پارک خودرو مراجعه کردم که متوجه شدم شیشه سمت راننده خودرو شکسته و کیف حاوی پول به سرقت رفته است.
یکی دیگر از مالباختگان نیز در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: پس از اخذ مبلغ 13 میلیون تومان وجه نقد از شعبه بانک مهرشهر به محل کار خود مراجعه و ماشین را در پارکینگ پارک کردم که پس از دقایقی، از طریق پرسنل پارکینگ متوجه شدم که فردی اقدام به تخریب در صندوق عقب اتومبیل کرده و در حالی که دو نگهبان پارکینگ قصد داشتند تا وی را دستگیر کنند، کیف حاوی مبلغ 13 میلیون تومان را سرقت و بهمراه دو تن دیگر و با پژو 405 نقره‌ای از محل متواری شده است.
سرهنگ کارآگاه علی غیاثوند، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعترافات صریح متهمان به دهها فقره سرقت از مراجعه‌کنندگان به مراکز تجاری و بویژه شعبات بانکی مناطق مختلف تهران و شهرستان کرج، از کلیه مالباختگانی که در طول شش ماه گذشته و بدین شیوه و شگرد مورد سرقت وجوه نقد و ... قرار گرفته‌اند خواست تا برای شناسایی متهمان و پیگیری شکایات خود به اداره هجدهم پلیس‌آگاهی تهران‌بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

 

انتقامگیری عروس از مادر شوهر با پخش تصاویر در تلفن های همراه
یک عروس با پخش تصاویر خانوادگی مادر شوهر خود از طریق گوشی تلفن همراه ،رفتارهای بد وی و شوهرش را تلافی کرد.
به گزارش مهر، سرهنگ علی شیبانیان، فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در تشریح جزئیات این خبر گفت: خانمی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا شهرستان مراجعه و اظهار داشت که عروسش تصاویر خانوادگی وی را در تلفن همراه مشترکین پخش کرده است.
متهم به پلیس فتا دعوت شد و در تحقیقات و بازجویی های اولیه توسط کارشناسان پلیس اتهام را رد کرد.
ماموران پلیس فتا در بررسی های گوشی تلفن همراه متهم و با استناد به شواهد و مدارک دریافتند که وی اقدام به پخش تصاویر کرده است.
پس از جمع آوری مدارک و مستندات ارتکاب جرم، متهم لب به اعتراف گشود و گفت به خاطر رفتار ناشایستی که شوهر و مادرشوهرم با من داشتند اقدام به پخش تصاویر خانوادگی مادر شوهرم کردم.
در این خصوص پرونده تشکیل و متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل شد.

 

توقیف آزرا با 30 میلیون ریال جریمه
هیوندای آزرا با 30 میلیون ریال جریمه در محور کاشان - اصفهان توقیف شد.
سرهنگ رضایی، رئیس پلیس راه استان اصفهان به واحد مرکزی خبر گفت: ماموران گشت کنترل سرعت پلیس راه استان امروز این خودرو را با 77 تخلف رانندگی و 30 میلیون ریال جریمه در محور کاشان - اصفهان متوقف کردند.
سرعت و سبقت غیر مجاز بیشترین تخلفات این راننده است.
خودرو به پارکینگ منتقل و راننده برای گذراندن مراحل قانونی به پلیس راه استان اصفهان معرفی شد.

 

2کشته و 1مصدوم بر اثر انفجار گاز در منزل مسکونی نیشابور
دو نفر بر اثر انفجار گاز در یک منزل مسکونی نیشابور کشته شدند.
به گزارش مهر، مهدی حسینی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: انفجار گاز در یک منزل مسکونی دو طبقه در محله پیروان قرآن نیشابور سبب کشته شدن دو نفر و مصدوم شدن یک نفر دیگر شد.
این حادثه ساعت 2 و 20 بامداد شب گذشته در زیرمین یک منزل مسکونی دو طبقه رخ داد.
در پی اعلام این خبر به آتش‌نشانی شهرستان، بلافاصله نیروهای امداد با دو خودرو به محل اعزام شدند.
ماموران آتش‌نشانی ابتدا توانستند جنازه فردی را که در ده دقیقه اول حادثه جان باخته بود، خارج کنند اما برای یافتن فرد دوم مجبور شدند تا خاک و آجرهای ساختمان کاملاً تخریب شده را جا به جا کنند.
بعد از ساعتی پیکر فرد دوم فوت شده نیز از زیر آوار بیرون آمد و فرد مصدومی نیز به اورژانس بیمارستان 22 بهمن منتقل شد.
45282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 325809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 92
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    81 3
    خدا وکیلی چقدر این جمله ایشون راسته «بحمدالله هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند و افرادی که به شکل زیرزمینی قصد فعالیت دارند باید دست از این کار خود برداشته و در قالب هنر قانونی و واقعی به فعالیت خود ادامه دهند» راست میگه اصلا انقدر صدا و سیما برنامه‌های خوب پخش میکنه که همه چشم از این شبکه ها بر نمیدارن!!!!!!!!
  • بی نام A1 ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    16 57
    بهتر که این خالطور دستگیر شد با اون آهنگای مسخره ۶/۸
  • فرید A1 ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    13 38
    اخه امیر تتلو بازداشت کردن داره؟؟؟؟
  • بی نام IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    11 42
    تتلو،خخخخخخخخخخخخخ
  • بی نام A1 ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    98 3
    هنر مگه قانونی و غیرقانونی داره؟
  • بی نام US ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    70 4
    اى بابا. من از طرفداراى امير تتلو نيستم ولى امروز داشتم فكر مى كردم حالا كه جنتى وزير ارشاده شايد به اين بنده خدا مجوز كنسرت بدهند. حالا مى خونم دستگير شده! آخه اين چه كاريه با اين جوونها مى كنيد؟ اون سگهاى زرد رو هم مجوز نداديد كه رفتند آمريكا و بندگان خدا جنازشون برگشت ايران و تو قطعه هنرمندان دفنشون كرديد!
  • صبا A1 ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    57 0
    راهش بازداشت نبود روان سازی و آزادی بیشتر در حوزه ی هنر است که هنرمند بتونه ایده ی خودش رو بی دردسر به جامعه بصورت قانونی عرضه کنه.
  • بی نام IR ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    8 65
    خدا رو شکر این بچه سوسول رو گرفتن.
  • بی نام A1 ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    10 74
    یکی از کارهایی که به شدت با ان موافقم برخورد با این شبه خواننده های مفتضح و مبتذل است .ابروی موسیقی ایران رو با این اجراهای وحشتناک و این شعرهای درپیت برده اند .
  • انسان A1 ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    6 50
    فک کن تتلو مجاز بخونه...
  • شهریار IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    41 5
    وای چه مصیبتی.جامعه كلن داغون شد.همه چی از فردا بدون امیر تتلو درست میشه
  • امیر A1 ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    94 2
    پس مشکلات کشور با گرفتن تتلو حل شد. الان دیگه راحت میتونیم خونه بخریم.
  • علیرضا IR ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    57 3
    به هر حال از حقوق شهروندی اولیش آزادی بیانه... الحمدالله...
  • محسن IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    83 7
    امیر تتلو مگه چیکار کرده که بازداشت شده ؟؟؟؟؟؟؟
  • محسن A1 ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    55 0
    حقش نیست که بازداشت بشه
  • بی نام IR ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    92 8
    بابا تتلو رو ازاد کنید... اخه این چه کاریه؟!؟!
  • بی نام A1 ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    36 0
    یعنی چون زیر زمینی خونده گرفتنش؟ یعنی نمیدونن یه سبک هست!؟ یعنی چی کلا!؟
  • بی نام A1 ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    13 28
    روحانی مچکریم
  • يكي IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    52 0
    بابا اين تتلو مگه چيكار كرده؟ گناهه آهنگ خونده؟ مگه اسلحه برداشته كه بازداشتش كردن؟
  • بی نام IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    38 0
    بابا بزا بخونه دیگه...چیکار داره به شما؟من خودم گوش نمی کنم آهنگشو ولی بزا فضا باز باشه...
  • بی نام A1 ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    6 60
    بهتر،تتلو رو باید بندازن زندان
  • بی نام A1 ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    5 40
    تتلو!؟؟
    • maryam IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
      0 0
      بله
  • بی نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    10 40
    ای بابا تتلو که خوندن رو کنار گذاشته :))) زودتر باید اقدام میکردین :))
  • بی نام A1 ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    44 0
    میاد بیرون میره اونور مرز.چرا همینجا نخونن؟
  • بی نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    40 0
    فرمتنده عزیز که اجازه نخواهید داد در فضای قانونی کشور اتفاقی رخ دهد، فکری بحال مواد فروشها و لابراتوار های شیشه بکنید. آهنگ زیرزمینی تیشه به ریشه خانواده ها نمیزنه ولی اعتیاد بدجوری داره جولان میده
  • بی نام A1 ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    28 2
    آقا درسته اين تتلو زيادم خوب نيست اما هنرمند هنرمنده چه زير زمين چه روي زمين موزيك متال كه نساخته كار موزيك كرده حالا ببه سبك هاي جديد من نميدونم تا كي ببايد در ايران ببراي اببراز فرهنگ و هنر ببه مانند موسيقي كتاب مجله فيلم و سريال و غيره.... مجوز دريافت كرد ديد به فرهنگ امنيتي است نه اجتماعي خود وزير ارشاد هم حتما اين ديد را دوست ندارد اما اميدوارم روزي تمام شود.
  • آرمان،زنده باد ایران IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    28 7
    خدا رو شکر این مشکل هم حل شد
  • بی نام A1 ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    13 52
    آخه تتلو هم شد خواننده؟؟!!!!
  • بسکوت A1 ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    35 0
    که چی ؟ .... با بازداشت کردنشون آیا خواننده های زیر زمینی تموم میشن ؟ .... مطمئن باشید طرفداراشون 2 برابر میشن ....
  • بی نام IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    12 64
    يعنى انقذه حاااااااااااااالم از تتلو بهم ميخوره هااااااااا!!!!!
  • بی نام IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    38 1
    خدایا اخه چرا هنرمندانمون باید زیر زمینی کار کنن.تتلو خیلی قشنگ میخونه.فردا اینم فرار میکنه میره خارج
  • سامان IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    32 2
    مشكل جامعه ما خوندن يا نخوندن تتلو هست؟؟؟؟////
  • بی نام A1 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    30 1
    خبرآنلاين لطفا مطلبي هم در مورد دستگيري نويسنده هاي سايت "نارنجي" بذار
  • مازیار IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    60 2
    این بدبخت واسه امام حسین آهنگ خونده ولش کنید اینا با کم ترین امکانات آهنگ اجرا میکنند چرا به اینها بها نمیدید یاا یاس که 13 ساله داره رپ اجتماعی میخونه ولی بهش مجوز نمیدن آقای علی جنتی خواهشمند است به این موضوع رسیدگی کنید
  • بی نام IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    49 0
    حالادقیفا جرم این خواننده چیست؟
  • بی نام IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    31 13
    از نیروی انتظامی تشکر می کنیم که جنایت کار بزرگی به نام تتلو را دستگیر کرده. سر دسته اینها شخصی به نام شهرام شبپره است که مدتی است از خارج از کشور اقدام به هدایت این باندهای تبهکاری می کند. خواهشمند است با کمک اینترپل ایشان را هم دستگیر کنید.
  • بی نام EU ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    51 6
    تشکر از نیروی انتظامی با بازداشت امیر تتلو مشکلات ما جوانان حل شد و هیچ مشکلی نداریم مسکن بیکاری ایندمون همه چیز روبراه شد واقعا تشکر
  • تتل A1 ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    19 10
    مگه داريم؟هه!
  • محسن IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    12 63
    حقشه امیر تتلو ، تو این کلیپ "خونه خوبه" خیلی چاپلوسی کرده بود تا شاید مجوز بهش بدن. مجوز که ندادن بازداشتش هم کردن
  • بی نام A1 ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    39 0
    بابا اون که بچه خوبیه :| خلافکارارو بگیرید.
  • هدی IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    44 0
    خب به تتلو مجوز بدید
  • هوندا PL ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    31 1
    یعنی الان مملکت ما هیچ مشکلی نداره که گیر دادید به "تتلو" ؟؟ جرمش هم اینه که تو آهنگ هاش هیچ فحش و حرف های ضد ایرانی نزده و تو آهنگ خونه خوبه میاد از ایران و شهداش تمجید میکنه ؟؟؟ تازه قرار بود برای حمایت تراک "انرژی هسته ای " رو بده بیرون ...
  • محمد IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    75 1
    آخه این تتلو آزارش به کی رسیده..بخدا من آهنگ هاش رو هم گوش نمیدم ولی خوب مثلا چه بدی کرده نهایتا یه قیافه عجیب داره که اونم با گفتگو حل میشه.پلیس جان برو اون دزدهای پول رو بگیر بلکن این خزانه خالی پر شه کمی اوضاع سامون بگیره. والله بخدا
  • حسین NL ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    11 33
    روحانی مچکریم! بازداش شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ایمان A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    نگرانشم از تو زندانم هم میتونه کلیپ بده
    • بی نام A1 ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
      32 2
      مثل سیت انگر متالیکا!!!
    • بی نام IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
      62 3
      نگران نباش در میاد میره خارج
  • سارا A1 ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    بیچاره که میخواست فعالیت مجاز کنه بهش مجوز نمی دادن.کلا به رپ خونها مجوز نمی دن .پس آقای پلیس اخلاق الکی نگو که میشه تو صداوسیما رپ خووند.اگه میخواست غیرمجاز بخونه برنمی گشت ایران.اما چون مجوز ندادن مجبور شد
    • بی نام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
      تو صدا و سيما نميزارن درست، آلبومم نميزارن؟! پس ياس و هيچکس چين؟! وقتی اشعار مبتذل داشته باشی مجوز نميدن! اشعاری مثه اشعار ياس مناسبه!
    • بی نام A1 ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
      86 8
      امیر تتلو که رپ خون نیست، "آر اَند بی" میخونه. گرچه جدیدا قسمت های رپ آهنگاش رو هم خودش میخونه. خبرآنلابن که نظر من رو منتشر نکرد ولی یه نظر فرض کنید در حمایت از امیر تتلو و اینکه هنرمند و هنر واقعی رو مردم انتخاب میکنن
    • بی نام A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
      63 7
      خانوم محترم توهین نکن! این آقا هر چی خونده رپ نخونده تا حالا، نمی‌دونم عوام ما چرا به هر آهنگ زیرزمینی میگن رپ و راک!
    • بی نام A1 ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
      با اینکه کاراش از نظر هنری بسیار بسیار ضعیف و بی محتوا و بی ارزش بود، ولی باز این خبر ناراحتم کرد. یعنی چی آخه؟؟ الان جرمش چیه واقعا؟ اختلاس؟ رانت؟ زمین خواری؟ باند بازی؟ بر هم زدن بازار ارز؟
    • سینا A1 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
      21 82
      جنبه خارج نداشت پولش تموم شد برگشت
    • چوپان IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
      47 72
      رپ خون نه مزخرف خون.. رپ هم یه سبک موسیقیه و قابل احترام ولی چیزی که رپرهای داخلی بهش دارن میپردازن 90 درصدش چرندیاته محضه...
    • بی نام A1 ۰۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      86 6
      چوپان.هرکسی که شما ازش خوشت نمیاد قرار نیست دستگیر بشه.خیلی ها آهنگ های ایشونو گوش میدادن.خیلی ها هم گوش نمیدادن.ولی این دلیل نمیشه دستگیر بشهو
    • بی نام A1 ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
      3 25
      یاس عالیه. درست میخونه اما تتلو نه معلوم نیست چی میگه یا فحشه یا ..........
  • بی نام IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    52 1
    مملکت گل و ببله فقط مونده بود این خواننده های زیر زمین
  • یاس IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    84 7
    الان دزد سه هزار میلیاردی رو گرفتینو یه ملتو از امپاس دراوردین . نیروی انتظامی تشکر تشکر
  • بی نام IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    46 1
    نذارین استعدادهامون مثل شادمهر از ایران برن نذارن گلشیفته هامون وطن رو ترک کنن و جلوی دوربین افغانی ها ظاهر بشن کاش رئیس جمهور بودم
  • بی نام A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    57 0
    كاش چندتا از اون پخش كننده هاي بزرگ مواد مخدر رو مي گرفتن نمي دونم واقعا نمي گيرن يا شما مطبوعاتي ها خبر دستگيري اون قاچاقچيان گردن كلفت رو منتشر نمي كنيد؟
  • بی نام IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    10 65
    دیگه داشت حالمو بهم میزد آقا طورو خدا درش نیارید!
  • بی نام IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    72 1
    بیچاره کجاش زیر زمینی بود همش تو صحرا و بیابون بودش که
  • حمیدرضا IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    50 2
    کی دساتو از پشت میبنده!
  • بی نام IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    34 8
    پیشنهاد میکنم برای مجازات او حبس خانگی اش کنید و 24 ساعت توی گوشش افتخاری پخش کنید تا درس عبرتی بشه نره زیر زمین رپ بخونه جوان نادان ...
  • ایلیا GB ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    11 36
    روحانی و پلیس اخلاق مچکریم :)))
  • حسن روحانی IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    53 6
    جوانان کشور امیر تتلو رو خیلی دوست دارند نه فقط برای اهنگاش بلکه برای صداقتش
    • بی نام A1 ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      7 26
      من تکذیب میکنم
  • بی نام A1 ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    59 6
    آخیش، خیالم راحت شد. امنیت به کشور برگشت. دیگه زورگیری و جیب بری انجام نمیشه.
  • حمیدرضا IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    34 1
    آقا این بنده خدا رو چرا گرفتن؟!!!؟؟ (ای وای دارم چی میبینم...). خودشون گفتن هم صداوسیما و هم وزارت ارشاد زمینه‌های لازم برای فعالیت هنرمندان را فراهم کرده‌اند، پس من فردا میرم اگه مجوز ندادن پای خودشون!
  • mili DE ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    58 3
    خدارو شکر الحمدالله که دستگیر شد و با دستگیری تتلو تمام مشکلات ایران حل شد و دیگه مشکل بیکاری و مسکن نداریم ، امیدوارم ساسی مانکن هم دستگیر بشه تا قیمت مرغ و گوشت هم پایین بیام
  • سعيد A1 ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    78 9
    به جاى اين مسحره باريا از كيان ايران دفاع كنيد كه اذربايجان چوگان رو به نام خودش ثبت نكنه
  • ازراییل A1 ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    36 4
    ناراحت نباش حبس ماله مرده تتل
  • ازراعیل A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    25 8
    ناراحت نباش حبس ماله مرد هستش
  • پارسا IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    128 9
    كليد؟؟؟؟آزادي اجتماعي وعده داده شده؟؟؟
    • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
      25 51
      آقاي پارسا، شما قوه قضاييه و نيروي انتظامي رو با دولت اشتباه گرفتيد...
  • بی نام A1 ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    43 1
    متاسفم!
  • مهدی A1 ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    136 5
    آخه کجای دنیا یک نفرو بخاطر شعر خوندن میگیرن!خواهشن ازادش کنید.به خدا هر چیز جدیدی بد نیست.
  • vahid royan A1 ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    39 1
    خونه خوبه,خونه..مامانم امیده....!!
  • سوشیانت A1 ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۲
    14 26
    این گرگ سالهاست که با گله آشناست
  • بی نام A1 ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    70 4
    چرا ؟؟؟مگه چی کار کرده دستگیر شده ای خدا کمکش کن
  • بی نام IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    75 5
    چه دنیای عجیبیه .... دلم تنگه واسه مجیدیه .... بیچاره تتلو اینهم فراری بدن خیالشون راحت بشه
  • بابک IR ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    20 1
    من خودم از آهنگهای ایشون بدم میومد و همش مسخره ش میکردم. ولی چیزی که واقعا مسخره ست اینه که یه آدم رو برای هنرش (خوب یا بد) زندان بندازند!
  • شادی IR ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    7 2
    تهی اعلام کرد که تتلو آزاد شده!
  • injast A1 ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    8 5
    به قول تتلو مگه داریم!
  • بی نام A1 ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    9 0
    امیر تتلو دنبال گرفتن مجوز برای کار کردن داخل کشوره اینشالا مجوز هم میگیره، امروز هم یه فایل صوتی منتشر کرد و ازاده
  • مسعود A1 ۰۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    10 2
    بی رحما چی خونده نه فوش داده نه سیاسی خونده هر چی باشه از نجفی بیشرف بهتره
    • شکیبا IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
      12 1
      دمت گرم .امید وارم هرچه زود تر تتلو جونم آزاد بشه تا واسه تتلیاش بازم آهنگ بسازه ..
  • بی نام A1 ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    3 5
    اميرتتلوواقا"
  • محبوب A1 ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    9 0
    هرچی از چارچوب خودشون بره بیرون بده حالا تتلو بده بیچارخ چشه خیلی از جوونا این شکلین تتلو سالم وورزشکاره نه معتاده نه شرابخوار ه خواننده اس حقیقتارو میگه همین!
  • ناشناس IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    5 1
    نباید راجب هیچکس زود قضاوت کرد...
  • رها IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۹
    6 0
    بیچاره تتلو دلم واسش میسوزه کاش هیچ وقت بر نمیگشت ایران