"جیم دوبویس" مدیر ارشد فناوری اطلاعات مایکروسافت CIO، شد.

 

وی که قائم مقام مایکروسافت نیز هست، پیش از این حدود 6 ماه به طور موقت در این سمت بود که حالا مسوولیت اداره فناوری اطلاعات، طیف های گسترده ای از طرح های آی تی و بخش های مرتبط با کارمندان کمپانی و مشتریان پایه را رسما مدیریت خواهد کرد.

مایکروسافت که دوبویس را آی تی من با ایمانی می داند درباره وی گفت که او مدیر ارشد و منحصربفردی است که به جنبه های نو و ابداعانه آی تی خوب توجه کرده و در تعیین استراتژی های فناوری اطلاعات تبحر خاصی دارد. کارها و پروژه های بزرگ را تحت سمت قائم مقام کمپانی انجام داده و بر اساس زیرساخت های مایکروسافت برنامه های کاربردی مناسبی را تعیین و پیش برده است.

دوبویس بیش از 20 سال است که در مایکروسافت در سمت هایی مانند مدیر عمومی فناوری اطلاعات و قائم مقام در بخش محصولات و سرویس های آی تی مشغول بکار بوده و چم و خم کار را بلد است.

وی قرار است زیرساختها، اپلیکیشن ها، چاره جویی های مبتنی بر آی تی و فرایندهای آی تی را در کمپانی مایکروسافت راهبری کند.

کوین ترنر مدیر ارشد ادراه عملیات مایکروسافت COO می گوید جیم در رشد و توسعه و نیز درآمدزایی مایکروسافت و رهبری آی تی سازمان نقش عمده ای داشته است.

تحت مدیریت وی مایکروسافت استراتژی کمپانی ابزار و سرویس های آی تی را بیش از پیش دنبال خواهد کرد. مایکروسافت کمپانی نرم افزاری بوده و حالا چهار نعل به سوی سازمانی عرضه کننده سرویس ها و ابزارهای سخت افزاری در حوزه آی تی پیش می رود.

 

 

منبع: اسلش گی یر

56501

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 328755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =