فیلتر شدن "اسنپ چت" در مشهورترین دبیرستان جهان

اپلیکشن اسنپ چت در "ایتون کالج" انگلیس فیلتر شد.

 

مدیریت دبیرستان شبانه روزی Etton College در 30 کیلومتری لندن که مشهورترین دبیرستان جهان لقب داشته و شماره یک های مردان انگلیس (از جمله دیوید کامرون و ... از آنجا فارغ التحصیل شده اند)، بدلیل آنچه شیوع Sexting بر وزن texting‌ بین پسران دبیرستان نامیده شده، تصمیم به بلوکه کردن اسنپ چت گرفت.

"تونی لیتل" مدیر 20 ساله و بسیار معتقد به نظم و انظباط گفت حاضر نیست پسرانی که والدین شان سالانه 35 هزار پوند هزینه می کنند با یکدیگر تصاویر مستهجن رد و بدل کنند.

وی افزود شبکه اینترنت و نسل 3 3G همچنان در مدرسه وی فعال بوده اما اپلیکیشن اسنپ چت که باعث توزیع تصاویر مستهجن بین دانش اموزان شده و باعث شده تا آنها حواسشان از درس خواندن پرت شود را بسته است.

این مدرسه شبانه روزی که سال 1440 توسط هنری پنجم ساخته شده و معروف به تربیت مردان شماره یک انگلیس بوده از لحاظ سمبل تربیتی در سیستم آموزشی انگلیس بسیار مشهور بوده و در جهان لقب مشهورترین دبیرستان جهان را به خود اختصاص داده است.

دولت دیوید کامرون در زمینه محتوای متسهجن روی اینترنت بسیار حساس بوده و طرح اخیر فیلتر کردن محتوای مستهجن برای کاربران جدید اینترنت را پس از تصویب به ISP‌های کشور خود از جمله بریتیش تله کام داده و فیلتر محتوای مستهجن به صورت دیفالت  برای کاربران جدید اعمال می شود.

ایتون( به‌انگلیسی:Eton College) یکی‌از گران قیمت ترین دبیرستانهای شبانه روزی پسرانه انگلستان برای سنین ۱۳ تا ۱۸ سال می باشد، که‌درسال ۱۴۴۰ به دست هنری ششم انگلستان در ۳۰ کیلومتری لندن در شهر ایتون در نزدیکی ویندسور تأسیس شد و یکی از نه مدرسه خصوصی انگلستان است. دانش آموزان این دبیرستان به صورت شبانه روزی در این مدرسه زندگی می کنند.

{ایتون دارای فهرست بلندی از افراد مشهور از میان دانش آموختگان این مدرسه است. دیوید کامرون، نوزدهمین نخست وزیر بریتانیاست که از این دبیرستان فارغ التحصیل شده است. از مدتها پیش به این دبیرستان لقب "بزرگترین تربیت کننده سخنوران انگلستان" و "مشهور ترین دبیرستان جهان" را داده‌اند. در اوایل قرن بیستم، یکی از تاریخ نگاران ایتون می نویسد:

هیچ مدرسه دیگری نمی‌تواند ادعا کند که به این تعداد افراد بزرگ را به جامعه معرفی کرده که در سطح جهانی تاٌثیر کذار بوده‌اند.

راهنمای مدارس خوب، این مدرسه را به عنوان بهترین دبیرستان خصوصی پسرانه معرفی میکند و می افزاید امکانات و کیفیت تدریس در آنجا دومی ندارد.}

تونی لیتل مدیر سخت گیر ایتون کالج

 

منبع: تک رادار، تلگراف، ویکی پدیا

5656 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 331198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    37 2
    بدبخت بیچاره ها بیایید ایران اینجا اصلا فیلترینگی نیست
  • بی نام IR ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    6 12
    فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی ندارن ایرانو ببین نیم باز و فیس بوک و .... چند شبکه زنده فیلتر نشده رو رصد کنن ۹۹،۹۹ درصد کاربرا فقط عکس و فیلم و ...... خوب خوب بهم میدن والا خبر حذف نکن
  • بی نام IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    26 1
    پس نیومدن دبیرستان های ما رو ببینن!!!! چه عجوبه هایی تحویل جامعه می دند
  • بی نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
    12 6
    دبیرستان یعنی این! ابهت مدیرشو ببین!
  • فرشاد IR ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
    19 1
    انگلستان که کشور متخاصمی بود پس چرا حالا فیلتر شدن یک اپلیکیشن توی یک دبیرستان شده تیتر اول شما؟ بیشتر به نظر میاد برای توجیه فیلترینگ خودمون باشه. کار شماهم شده دقیقا صدا وسیمای خودمون که بدبختی کشورهای دیگه را بزرگ میکنه
  • بی نام A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    0 5
    خوب کردن
  • eh A1 ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
    0 2
    به این میگن یک مدیر کار کشتهو کار بلد.