وزیر راه و شهرسازی از افزایش سطح مسیرهای بازگشایی شده در استان مازندران طی روزهای آینده خبرداد.

عباس آخوندی که امروز ، 16 بهمن 92 برای نظارت بر روند بازگشایی راههای استان مازندران به این استان سفر کرده است ، با اشاره به بی سابقه بودن حجم بارش نزولات جوی، گفت: با وجود چنین بارشی خوشبختانه در مسیر چالوس به سمت تنکابن با مشکل خاصی از نظر باز بودن مسیر برخورد نکردم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین وی با اشاره به همکاری نیروهای راهداری ، سپاه و ارتش برای باز کردن مسیرها در استان مازندران ، به بازدید خود از مسیر فرعی منطقه قلعه گردن نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این مسیر نیز با همکاری نیروهای یاد شده باز شده بود و براحتی توانستیم مسیر را طی کنیم.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه در مرحله اول بازگشایی مسیرها برای ایجاد امکان تردد در آنها در اولویت قرار دارد ، تصریح کرد: طی روزهای آینده سطح قابل تردد مسیر‌های بازگشایی شده افزایش خوهاد یافت. 

3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 336891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    3 3
    ما در یک قدمی شهر هنوز راه نداریم زیر برف هستیم :(
  • بی نام A1 ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
    0 3
    با ابراز تاسف و همدردی با هموطنان مصیبت زده فقط میخواستم بگم خدا را شکر بلاخره بعد از چند ماه آقای وزیر دست از تلاش برای گران کردن مسکن (بقول خودشان رونق بازار مسکن) برداشتند و متوجه شدند که بخشهای دیگه ای هم مثل راه و ترابری و بنادر و .... زیر مجموعه وزارتخونشون وجود داره
  • علی اهوازی US ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
    0 0
    اقای وزیر لطف کنه به بیمانکارا و مشارین خوزستان بول بده که یکم به ما حقوق بدن الان 8ماهه حقوق نگرفتیم خدا وکیلی این چه زندگیه برامون درست کردید