رشد بی سابقه جمعیت آنلاین هند باعث شده تا کارشناسان رقم 70 میلیارد دلاری تجارت الکترونیک را برای این کشور تا سال 2020 پیش بینی کنند.

 

خریدهای آنلاین کاربران هندی بدنبال توسعه اینترنت موبایل، به گفته بزرگترین کمپانی تجارت الکترونیک این کشور - فلیپ کارت-  باعث شد تا رقم 13 میلیارد دلار در سال گذشته میلادی بنام کاربران ثبت گردد.

توسعه زیرساخت های الکترونیکی-اینترنتی در هند مانند توسعه و تجهیز پرداخت های الکترونیک و دلیوری و ارسال بسته باعث شده تا کاربران هندی خیز بزرگی به سوی خریدهای آنلاین بیاورند.

ساچین بانسال مدیر اجرایی فلیپ کارت در مصاحبه ای گفت کاربران با دستپاچگی به سوی خریدهای آنلاین گام برداشته اند و ظرف 6 سال آینده جریان بزرگ تجارت الکترونیک، هند را تکان خواهد داد. به گفته وی تا سال 2020 بین 50 تا 70 میلیارد دلار از معاملات را خرید و فروشهای آنلاین به خود اختصاص خواهد داد.

پذیرش گوشی های هوشمند و قرار دادن اینترنت روی این گوشی ها، باعث انفجار استفاده از اینترنت و تجارت الکترونیک در بین شهروندان شده است.

خرید و فروشهای آنلاین در جهان در سال 2013 به رقم 1.22 تریلیون دلار رسید که 200 میلیارد دلار از این رقم فقط اختصاص به چینی ها دارد.

موضوع لجستیک و ارسال بسته ها در هند باید به گفته مدیر اجرایی فلیپ کارت هر چه سریعتر با رشد خرید و فروشهای آنلاین خود را سازگار کند.

 

 

منبع: زد دی نت

56502 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 337836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
    61 3
    و ما همچنان در حال حسرت خوردن .. هند هم پیشرفت کرد و ما هنوز اندرخم یک کوچه ایم ..! خدا جون چرا منو تو ایران آفریدی ؟خدایا تو این مساحت۵۱۵میلیون کیلومتر مربع زمین صاف باید منو مینداختی تو این مساحت۱.۵ملیونش؟مینداختی تو دریا هشت پا میشدم بهتر نبود ؟
    • حسین A1 ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۲
      38 5
      همدردیم دوست عزیز. سوال من از خدای بزرگ این است: چرا واقعا من رو توی ایران آفریدی ؟ :(