دانشگاه فرهنگیان خالی بودن ۸۹درصد صندلی‌هایش را تکذیب کرد

دانشگاه فرهنگیان در توضیحاتی، خالی بودن ۸۹ درصد از صندلی هایش را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دراین تکذیبیه آمده است؛

به اطلاع می رساند، روز دوشنبه 12 اسفند ماه، خبری با موضوع" دانشگاه فرهنگیان، 89 درصد صندلی خالی" در آن خبرگزاری درج شد (اینجا) که ضمن تکذیب شدید این موضوع، توضیحاتی ارائه می شود که موجب امتنان است چنانچه دستور فرمایید، جهت تنویر افکار عمومی، به همان طریق و از همان مسیر نسبت به اطلاع رسانی سریع، اقدام لازم مبذول گردد؛

دانشگاه فرهنگیان، با 64 پردیس و 32 مرکز آموزش عالی استانی، با استفاده از تمامی منابع خود در حال حاضر، در خدمت 38716 دانشجو معلم دوره کارشناسی پیوسته و 23364 معلم دانشجوی دوره کارشناسی و کاردانی ناپیوسته می باشد که با مساعدت و همراهی مجموعه وزارت محترم آموزش و پرورش، پذیرای قریب به 10000 نفر دانشجو معلم دیگر در سال تحصیلی 93-94 خواهد بود، پیش بینی ظرفیت اسمی دانشگاه تقریبا 70000 نفر دانشجو می باشد که با عنایت به مجموعه شرایط و امکانات موجود دانشگاه، در حال حاضر، هیچگونه ظرفیت و صندلی خالی برای پذیرش دانشجو معلم در سال جاری تحصیلی نداشته و ندارد؛ لذا نشر این خبر که دانشگاه دارای 89 درصد صندلی خالی است، اشتباه محض بوده و به شدت تکذیب می گردد.

در پایان، مؤکدا تأکید می نماید مقتضی است، در همان ستون و از همان طریق، اطلاع رسانی لازم، به عمل آید.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امید IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
    9 1
    مثلا میخواید 10000نفر دیگر جذب کنید که چی بشه؟ من خودم دانشجوی فرهنگیان سنندج هستم از مسئولین خواهش میکنم به جای کمیت ،کیفیت رو ببرن بالا الان قراره از ما ماهانه مبلغی حدود 150000تومان پول بگیرن که اینجوری میشه" دانشگاه ازاد فرهنگیان"...والا ب قران خوب قربونت برم وقتی از پس مخاارج بر نمیاید چرا دانشجوی اضافه میگیرید؟؟؟ باز هم همه اینها ب کنار کیفیت غذا رو بگیرید تا کیفیت استاد ها که انگار همشون بنجل هستند. به امید روزی که از اساس همه چیز درست بشه.