فارس نوشت:

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه تهران در ایام نوروز فوق‌العاده زیبا و بدون ترافیک خواهد بود، گفت: تهران در ایام تعطیلات نوروز یک قطب گردشگری می‌شود.

سیدمحمد هادی ایازی در مراسم افتتاح ویژه برنامه تحویل سال نو و ایام نوروز (عطر یاس در نوروز) که با حضور فرزاد هوشیار مدیرعامل برج میلاد و جمعی از کارکنان و پرسنل برج برگزار شد، با اشاره به ایام تعطیلات نوروز سال ۹۲ اظهارداشت:‌ این ایام تجربه گرانقدری برای مجموعه برج میلاد بود که توانست برنامه‌های خوبی را برای شهروندان و هموطنان اجرا کند.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار و گزارشات رسیده، استقبال خوبی از سوی شهروندان در ایام تعطیلات نوروز سال ۹۲ از برج میلاد شد که در ادامه دوستان ما در این مجموعه تصمیم گرفتند در ایام تعطیلات نوروز ۹۳ نیز برنامه‌های متنوعی را اجرا کنند.

ایازی اظهار داشت: با توجه به اینکه تعطیلات نوروز ۹۳ تقارن پیدا کرده است با دهه فاطمی، باید برنامه‌ها نیز حال و هوای فاطمی داشته باشد و مناسب با این ایام برگزار شود، ولی این به این معنا نیست که شهروندان از برنامه‌های فرهنگی استفاده نکنند.

سخنگوی شهرداری تهران تصریح کرد: علاوه بر برج میلاد، مکان‌های دیگری نیز در سطح شهر تهران برنامه‌های گسترده‌ای را پیش‌بینی کرده‌اند به طوری که در چهار قسمت تهران از جمله (شمال، جنوب، شرق و غرب) برنامه‌های متنوعی پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: در مبادی ورودی و خروجی شهر، ایستگاه‌هایی برای هموطنانی در نظر گرفته شده است که در این ایستگاه‌ها نقشه‌های گردشگری در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: از جمله اماکنی که در ایام نوروز آماده پذیرایی از هموطنان است را می‌توان به جنوب تهران (حرم حضرت امام خمینی(ره) و بوستان ولایت) غرب تهران (بوستان چیتگر، دریاچه چیتگر، بوستان نهج‌البلاغه و آبشار البرز) شرق تهران (باغ پرندگان) شمال تهران (کاخ نیاوران، امامزاده صالح و جماران)‌ آماده پذیرایی از شهروندان و هموطنان هستند.

ایازی خاطرنشان کرد: طبق توافقی که با دستگاه‌های فرهنگی از جمله اوقاف صورت گرفته است، برنامه‌های ویژه‌ای در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه برگزار خواهد شد.

سخنگوی شهرداری تهران اظهار داشت: تهران در ایام تعطیلات یک قطب گردشگری محسوب می‌شود و در واقع شهر تهران در این ایام فوق‌العاده زیبا است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران اضافه کرد: باید تعطیلات را مغتنم شمرده و از هموطنان دعوت کنیم تا به تهران بیایند و از زیبایی‌های تهران استفاده کنند، ضمن اینکه ۱۵ محور تورهای گردشگری نیمروزی و ۶ محور تورهای گردشگری یک روزه در ایام تعطیلات نوروز در نظر گرفته شده است.

ایازی خطاب به پرسنل و کارکنان برج میلاد تاکید کرد: باید خدمت به هموطنان بی‌منت و با احترام باشد و نباید کسی آزرده‌خاطر از برج میلاد خارج شود و ما باید به دنبال رضایت شهروندان باشیم.

به گزارش فارس در ادامه این مراسم فرزاد هوشیار مدیرعامل برج میلاد با اشاره به اینکه این برج ششمین برج مخابراتی دنیا محسوب می‌شود، اظهار داشت: برج میلاد یک برج کاملا ایرانی و با توان مهندسان داخلی ساخته شده است.

وی تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروز ۹۲ روزانه ۵۰ هزار نفر از سراسر ایران از برج میلاد بازدید کردند که بنا داریم امسال نیز پذیرای هموطنان باشیم.

هوشیار گفت: فرهنگ ایرانی، فرهنگ مهمان‌نوازی است و ما باید شرایطی را ایجاد کنیم که هر شهروند و هموطنی در برج میلاد احساس رضایت داشته باشد و به شخصیت وی احترام بگذاریم.

مدیرعامل برج میلاد گفت: کشور ما می‌تواند با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیلی که دارد دو میلیون شغل در حوزه گردشگری ایجاد کند.

وی در ادامه این مراسم خطاب به غرفه‌داران و پرسنل برج میلاد، گفت: باید با احترام با میهمانان صحبت شود و کسی حق ندارد به میهمانان و هموطنان توهین کند.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم از تمبر ویژه عطر یاس در نوروز رونمایی شد.

 

17503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 344783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متولد تهران CZ ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    17 10
    ما تهرانی ها فقط امیدمون به عید هست که شرهستانی ها میرن شهرهاشون تا یکم نفس بکشیم و با آرامش زندکی کنیم به خدا فکرمون باید به از خیابون رد شدن هم خانواده هم باشه، داستان این تراکم جمعیت و هزاران بلای مستقیم و غیر مستقیم روی مردم بماند باز قدم توریستها روی چشم تشریف بیارن جاهای دیدنی رو ببنین سال نو پیشاپیش مبارک
    • بی نام A1 ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
      12 0
      خوب راست می گه! ما همه امیدمون به عید هست که یه کم تهران خلوت شه تا نفس بکشیم. از شلوغی خسته شدیم به خداااا
  • بی نام A1 ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    14 2
    شرق تهران فضای سبز و بوستان کم دارد چرا شهرداری رسیدگی نمیکند؟؟؟؟
  • بی نام EU ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
    21 3
    آقا بزارید یه دو روز نفس بکشیم قطب رو بیخیال شید نیاید تو رو خدا !!
    • بی نام A1 ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
      18 1
      دولت محترم اگه به شهرهای دیگه رسیدگی بیشتری داشته باشند تا هموطنای عزیز تو شهر خودشون بمونن و مهاجرت نکنن ، ما هم تو شهرمون به آرامش می رسیم...