هنوز حاشیه‌های پدید آمده برای فدراسیون جهانی ورزش‌های زورخانه‌ای تمام نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در تاریخ 2 اردیبهشت فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای اطلاعیه‌ای را مبنی بر جعلی بودن دعوت نامه های ارسالی برای برگزاری مجمع فوق العاده صادر کرد. در پی انتشار این اطلاعیه، مریم عابدینی دستیار دبیر کل فدراسیون ورزش های زورخانه ای جوابیه زیر را صادر کرد:

باسلام

احتراما در پی انتشار مطلب «جعل امضای سلیمان عبدالواحداف و رییس فدراسیون زورخانه ترکیه» در آن رسانه، خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات نسبت به انتشار جوابیه اینجانب اقدام لازم را انجام فرمایید. 

 

۱. اینجانب به عنوان دستیار دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای بر اساس اصل نامه امضاء شده در تاریخ ۱۹ مارچ ۲۰۱۴ برابر با ۲۸  اسفند ۱۳۹۲ از سوی جناب آقای سلیمان عبدالواحداف و محمدانور جکدلکمبنی بر  بررسی اقدام غیر قانونی و خارج از اختیارات اساسنامه ای رییس فدراسیون آقای محسن مهرعلیزاده و همچنین مذاکرات صورت گرفته با اعضای هیات رییسه  و براساس روال جاری در فدراسیونی که از ۸ سال گذشته در آن خدمت کرده و اکنون نیز به عنوان مشاور و دستیار ویژه دبیر کل در امور بین الملل وظیفه ی قانونی ام را انجام دادم.

۲. واضح است نامه منتشر شده از سوی رییس فدراسیون آقای محسن مهرعلیزاده بعد از نامه امضاء شده توسط دو عضو هیات رییسه است. آقای مهرعلیزاده همراه با مشاور خاص خود آقای صیقلانی با سفر به تاجیکستان و دعوت از آقای جکدلک برای سفر به آن جا،  با افزایش فشار به نامبردگان و ارایه پیشنهاداتی مانند «پرداخت ۱۰۰ هزار دلار» به آقای عبدالواحداف نایب رییس تاجیکستانی که در  صورت لزوم اسناد آن منتشر می شود  نظر وی را تغییر داده است. به نظر می رسد اسم این کار «خرید رای» است.

 ۳. در موضوع نامه فدراسیون ترکیه، جناب آقای اوزدمیر با ارسال اطلاعات و امضاء اجازه ارسال دعوت نامه به کشورها برای برگزاری مجمع عمومی را دادند. آقای مهرعلیزاده به خوبی می دانند که  هیچ کاری بدون اجازه رییس فدراسیون ترکیه انجام نشده است. به نظر می رسد این بار نیز آقای مهرعلیزاده با تحت فشار قراردادن و ارایه پیشنهادهای خاص و شاید هم پیشنهاد شراکت تجاری  نظر ایشان را عوض کرده باشند. البته مشابه این پیشنهادها نیز به سایر اعضای مجمع ارایه شده که در صورت لزوم اسناد آن منتشر می شود.

۴. از آقای مهرعلیزاده که مدعی مدیریت و اخلاق هستند بعید است که اظهار بی اطلاعی و ناآگاهی از روند انجام امور کنند و فراموش نمایند که روال ارسال دعوت نامه در فدراسیون بین المللی زورخانه چه بوده است. روشن است اگر روال دعوت از کشورها برای حضور در این مجمع عمومی فوق العاده و غیر قانونی و جعلی است تمام مجامع برگزار شده از جمله تهران ۲۰۰۶، کره جنوبی ۲۰۰۸، بنگلادش ۲۰۱۰ و تهران ۲۰۱۲  همگی غیر قانونی و از درجه اعتبار خارج هستندچون روال کار یکسان بوده. آیا رییس فدراسیون بین المللی زورخانه نمی داند تهیه نامه با امضای مشاور و خلاف نشان دادن امور داخلی فدراسیون و ارسال به کشور ها کاری غیر قانونی و خلاف اساسنامه و اخلاق ایرانی و اسلامی است؟ اگر نمی دانند بنده می گویم: «پرونده شکایت از محسن مهرعلیزاده رییس فدراسیون در دادگاه وزارت کار و امور اجتماعی در حال رسیدگی بوده نه پرونده بنده»

۵. بهتر است آقای مهرعلیزاده که از کلیه امکانات فدراسیون مانند دفتر، منشی، راننده، خودرو و موبایل برای سفر به کشورهای مختلف جهت به کرسی نشاندن تصمیم اشتباه و خارج از اساسنامه شان و ارایه آمار و اطلاعات غیر صحیح از اعضای فدراسیون و انتشار نامه های مجعول و مجهول مانند نامه جعل شده از سوی پروفسور خانلر قربانف به اعضا که با واکنش تند رییس فدراسیون جمهوری آذربایجان روبرو شد  دست بردارند و تلاش کنند زمینه توسعه فنی و واقعی ورزش زورخانه در جهان را فراهم کنند.

۶. روشن است اتهامات بی اساسی که از سوی فدراسیون بین المللی زورخانه به اینجانب نسبت داده شده  در وقت مقتضی در مراجع ذی صلاح قضایی پیگیری می شود.

252 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لرستان A1 ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
    2 0
    ايول به شجاعت سركار خانم مريم عابديني حالشونو بگير