تسنیم نوشت:

جمعی از کارکنان وزارت علوم که بیشتر آنها به صورت پروژه‌ای فعالیت داشتند در تماس با تسنیم از اقدام اخیر این وزارتخانه در تعدیل آنها خبر داد. آنها اعلام کردند که دستور اخراج و تسویه حساب آنها صادر شده است.

یکی از این کارکنان در این باره اعلام کرد که بیشتر افرادی که از وزارت علوم اخراج شده‌اند کارکنان پروژه‌ای هستند.این کارکنان که با معاونت‌های مختلفی از جمله فرهنگی، پژوهشی و اداری و مالی وزارت علوم همکاری می‌کردند طی چند روز گذشته متوجه این موضوع شده و باید به دنبال مراحل تسویه حساب خود با بخش‌های مربوطه در وزارت علوم باشند.

اقدام وزارت علوم در اخراج این نیروها در حالی صورت می‌گیرد که فرامرز اکرمی مدیرکل امور اداری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از کافی نبودن نیروهای حاضر در وزارت علوم برای پست‌های تعریف شده در این وزارتخانه خبر داد.

مدیرکل امور اداری وزارت علوم درباره وضعیت این افراد اخراجی، گفت: با چنین موردی برخورد نکرده‌ایم. همکارانی که با این شرایط روبرو شده باشند تاکنون به معاونت اداری وزارت علوم مراجعه نکرده‌اند.
او گفت: ممکن است این افراد از نیروهای پروژه‌ای باشند زیرا این افراد برای پروژه‌های پژوهشی به کار گرفته می‌شوند و با توجه به اتمام دوره پروژه خود با این مسئله روبرو شده باشند، زیرا این افراد متعلق به موضوعی هستند که برای آن به کار گرفته می‌شوند.

اکرمی گفت: البته تاکنون چنین مواردی هم به من ارجاع داده نشده و از وضعیت افرادی که با شما تماس گرفته‌اند نیز اطلاع ندارم.
او درپاسخ به سوالی در خصوص برنامه وزارت علوم برای تعدیل نیروهایش، گفت: بحثی درباره تعدیل نیرو در وزارت علوم مطرح نیست. ما در حال حاضر 880 پست در این وزارتخانه داریم که نیروهای‌مان کمتر از این میزان است.
این مقام مسئول در وزارت علوم با اشاره به اینکه اگر چنین نیروهایی وجود داشته باشند قبل از هر جایی مدیریت اداری متوجه اخراج آنها می‌شود، گفت: این افراد یا باید به این بخش مراجعه کنند و یا واحدی که عذر آنها را خواسته به ما اعلام کند که تاکنون چنین موضوعی مطرح نبوده است.
اکرمی درباره همکاری نیروهای پروژه‌ای، گفت: این افراد را با اطلاع ما به کار نمی‌گیرند و همکاری یا عدم همکاری آنها به حوزه اداری مربوط نیست.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 351687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سورنا IR ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
    9 50
    میخوان نیروهای خودشون رو جایگزین کنند.خبرآنلاین گزینشی عمل نکن چاپ کن
  • حسین گودرزی IR ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
    7 19
    من 2سال همکاری داشتم با دفتر فنی دانشگاه فنی و حرفه ایی به عنوان طراح و ناظر پروژه های عمرانی درست شب عید منو اخراج کردند. متاهل هستم زندگی واسم خیلی سخت شده الان دنبال کار می گردم.بدون دریافت حقوق و عیدی این در صورتیه که من بیرون به صورت آزاد درشرکت ساختمانی مشغول به کار بودم ودرآمدی در حدود ماهیانه 2میلیون تومان داشتم. وبه امید استخدام همه ی فعالیت هامو کنارگداشتم البته قول استخدام به من داده شده بود کارشون انسانی نبود.درصورت نیاز میتونم ثابت کنم
    • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
      2 3
      خودت خودتو لو دادی، خب پروژه ایی بودی. تازه قبلش ماهی 2 تومن میگرفتی راضی نبودی حتما اینجا بیشتر بهت میدادن بعد که دولت عوض شده دیدن اتوبوسی اومدی عذرتو خواستن عزیزم. برگرد سرکار خودت ایشالله خدا بیشتر برسونه
  • بی نام A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
    2 2
    فكر كردند، اين سفره احمدي نژاد تا ابد پهنه يه عده بايد تا ابد بخورند