مهر نوشت:

دبیر کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: اعتراض ما به تغییر پهنه زمین بوستان مادر است و نباید خلط مبحث کردن سبب انحراف افکار عمومی شود.

محمد میرزایی با بیان این که مطرح کردن موضوعات انحرافی از سوی شهردار منطقه 5 مانند قطع 488 درخت در سال 73 پاسخ پرسش آقای حقانی در شورا نیست گفت: تذکر ما در شورا دلیل تغییر پهنه این زمین که بر اساس طرح تفصیلی در پهنه G(فضای سبز) قرار داشته و در حال حاضر در پهنه اداری و مسکونی قرار گرفته، است.

او گفت: تنها شورای عالی شهرسازی اجازه تغییر پهنه را دارد و تغییر پهنه در کمیسیون ماده 5 خلاف عرف است.

میرزایی با تاکید بر این که طرح موضوعات انحرافی، توهین به مجموعه شورا و شهروندان است، گفت: نمایندگان مردم وظیفه دارند، بدانند چرا زمینی 7 هکتاری که قرار بوده به فضای سبز عمومی بدل شود در حال از بین رفتن است.

او با اشاره به دیدار مدیریت شهری با مقام معظم رهبری گفت:ما به دنبال اجرای منویات رهبری در دیدار با اعضای شورای شهر هستیم.

دبیر کمیته محیط زیست شورا با بیان این که مدیریت جهادی یعنی مقابل خلاف ایستادن گفت: مدیریت جهادی این نیست که بیل بورد سخنان مقام معظم رهبری را در خصوص حفظ باغات در شهر نصب کنیم و در عمل 7 هکتار فضای سبز را حراج بگذاریم.

میرزایی ادامه داد: تذکر قانونی نماینده مردم تهران به دلیل طومار درخواست هایی که مردم منطقه به شورا داده اند و آقای پشمچی که از شهرداران خوب تهران هستند به جای نبش قبر کردن به درخواست مردم منطقه پاسخ داده و بگویند چرا در زمینی که پروانه ساخت ندارد، ساخت و ساز می شود.


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 357971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    4 0
    آفرین حرف ما هم همینه