خانه ملت نوشت:

عضو هیات رییسه مجلس گفت: اگر برنامه های صداو سیما خوب و جاذب باشد کشش مردم به برنامه های ماهواره کم شده و به شبکه های داخلی گرایش پیدا می کنند.
حسین سبحانی نیا درباره انتقاد برخی از نمایندگان در بی تاثیر بودن نظارت نمایندگان بر صداو سیما،‌گفت: قوای سه گانه بر صداو سیما نظارت دارند واز هر قوه دو نماینده در هیات نظارت بر صداو سیما عضو است.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس با بیان اینکه اگر ایرادی به نحوه فعالیت صداسیما و برنامه های آن هست باید از سوی این هیات مورد توجه قرار گرفته و به صداو سیما تذکر داده شود، گفت: تذکر نمایندگان نیز ضمانت اجرایی دارد و کسی نمی تواند نماینده ای را از تذکر منع کند.
او درادامه درباره ضرورت اصلاح قانون استفاده از ماهواره گفت: برای اصلاح این قانون یا دولت با ارایه لایحه باید پیش قدم شود و یا مجلس با ارایه طرح.
این عضو هیات رییسه مجلس گفت: نیروی انتظامی یا دستگاه های ناظر دیگر باید به طور جدی تر موضوع را پی گیری کنند و این قانون را عملیاتی تر و جدی تر دنبال کنند.
سبحانی نیا با بیان اینکه پشت بام ها پر دیش است گفت: اگر قرار است استفاده از ماهواره آزاد باشد باید چارچوب آن مشخص شود.
او با اشاره به اینکه زمانی محدودیت بود وکسی جرات نمی کرد ماهواره نصب کند، گفت: اگر صداو سیما خوب عمل کند و برنامه های خوب و جاذب داشته باشد کشش مردم به ماهواره کم شده و مردم به شبکه های داخلی گرایش پیدا می کنند.
این عضو هیات رییسه مجلس گفت: قطعا هرچه صداو سیما بهتر عمل کند و برنامه قوی تر بسازد می تواند در کاهش گرایش مردم به برنامه های ماهواره موثر باشد.


45231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 365151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    39 0
    او با اشاره به اینکه زمانی محدودیت بود وکسی جرات نمی کرد ماهواره نصب کند، گفت ببخشید منظور این نماینده ی مجلس دقیقا چه زمانیه؟؟؟
  • ali IR ۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    40 1
    آقایان این همه خواننده خوب و استعدادهای درخشان در عرصه موسیقی داریم چرا یک شبکه موسیقی نداریم؟ چرا سازهای موسیقی نشان داده نمیشن؟ همه می دونیم میشه کلیپهایی ساخت که هم جذاب باشند و هم سالم.
  • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    20 0
    ما می خوایم خودمون مستقیم با دنیا ارتباط داشته باشیم نه اینکه یه طرز فکر بسته هر جوری خواست دنیا رو واسمون تفسیر کنه.
  • کوروش درخشان IR ۰۶:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    12 0
    اینجانب از چند سال پیش چندین بار به آقای ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما نامه نوشتم و با استناد به اذعان خود ایشان مبنی بر افزایش شدید گیرنده های ماهواره ای نسبت به تبعات بغرنج شاد نبودن و جذاب نبودن برنامه های رادیو و بویژه تلوزیون هشدار مکرر دادم اما از دفتر ایشان با من تماس گرفتند و بعد از نیم ساعت بحث آخر سر هم باز بر روش خودشان تاکید نمودند البته سرانجام شبکه ای که تحت عنوان شبکه نشاط پیشنهاد داده بودم را تحت عنوان شبکه نسیم نشاط و سرگرمی پس از چندین سال غفلت و اشتباه در سیاستگزاری هایشان مجبور به راه اندازی شدند که می بینیم به چه میزان قابل توجهی مورد استقبال جامعه واقع شده است
  • بی نام IR ۰۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    20 0
    اولا مشکل صدا سیما فقط نساختن برنامه های سرگرم کننده نیست بلکه مشکل نداشتن اخبار درست و مناظره های سیاسی ازاد و منعکس کردن نظرات یه جناح خاص تو کشورم هست که مردمو به سمت شبکه های ماهواره ای میکشونه ثانیا به زور نمیشه دیشا رو از رو پشت بوما جمع کردو مردم راهشو پیدا میکننو یه جوری دوباره دیشا رو مخفیانه نصب میکنن به قول اقای ظریف مردم ایران به حرف زور آلرژی دارن خبر انلاین خیلی وقته نظراته منو منعکس نکردین............
  • جعفر A1 ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    23 0
    "او با اشاره به اینکه زمانی محدودیت بود وکسی جرات نمی کرد ماهواره نصب کند" متاسفم برای این طرز فکر که خودش رو صاحب مردم میدونه و عملا هیچ ارزشی برای طرز فکر اونها قائل نیست.
  • محمودی اهواز A1 ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
    15 1
    به اندازه تمام عمرمون در این جام جهانی حرکت آهستهاسلوموشن دیدیم آقا بی اعتمادی به مخاطب تا کی؟
  • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    3 0
    صدا سیما باید مستقل باشد و واقعیت را نشان بدهد درغیر همین است و بس